Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/370609

Hej brødre, Please hjælp mig.

 Jer som det er lykkedes for at lave en aftale med Lana. Hvordan er det lykkedes for jer?

Jeg har både prøvet at ringe og skrive sms'er til det nr, som er i AL-annoncen, men jeg får ingen svar. Og jeg har ikke hemmeligt nr eller er af en uønsket etnisk nationalitet.

Håber der er nogle som kan hjælpe for hun står ret højt oppe på min bucketliste ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mystisk, jeg sendte bare en sms og 45 minutter efter havde hun min pik i munden :D

Det lyder underligt at du ikke kan få hul igennem. Hvis jeg må være nysgerrig, hvad skriver du i dine sms’er? Og på hvilket sprog?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, 1 time siden:

Mystisk, jeg sendte bare en sms og 45 minutter efter havde hun min pik i munden :D

Det lyder underligt at du ikke kan få hul igennem. Hvis jeg må være nysgerrig, hvad skriver du i dine sms’er? Og på hvilket sprog?

Jeg skrev på engelsk. Tænker du at et andet sprog er bedre?

Og jeg har spurgt efter en aftale dagen efter. Jeg spurgte også om priser, men tavsheden har været larmende  ;-)

Redigeret af Huntersen
manglede tekst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huntersen skrev, for 4 timer siden:

Jeg skrev på engelsk. Tænker du at et andet sprog er bedre?

Og jeg har spurgt efter en aftale dagen efter. Jeg spurgte også om priser, men tavsheden har været larmende  ;-)

Hmm, det lyder virkeligt underligt. Engelsk er fint. Jeg spurgte fordi jeg tænkte du måske skrev på dansk.

Mærkeligt! Som sagt gik det aldeles glat for mit vedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, for 6 timer siden:

Hmm, det lyder virkeligt underligt. Engelsk er fint. Jeg spurgte fordi jeg tænkte du måske skrev på dansk.

Mærkeligt! Som sagt gik det aldeles glat for mit vedkommende.

Har skrevet en privat besked til dig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huntersen skrev, for 17 timer siden:

Jeg har både prøvet at ringe og skrive sms'er til det nr, som er i AL-annoncen, men jeg får ingen svar. Og jeg har ikke hemmeligt nr eller er af en uønsket etnisk nationalitet.

Nogle Thai piger deler kontakter, og er man røget på den sorte list hos én, kan man også være det hos andre uden at have besøgt/kontaktet dem. 

Ved ikke om det kan være tilfældet hos dig. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 5 timer siden:

Nogle Thai piger deler kontakter, og er man røget på den sorte list hos én, kan man også være det hos andre uden at have besøgt/kontaktet dem. 

Ved ikke om det kan være tilfældet hos dig. 

/North

Tak for dit svar ;)

Jeg kan dog ikke forestille mig, at jeg skulle være på sådan en liste, da jeg, hvad jeg ved af, ikke har haft nogle konflikter med nogen, men du har da sikkert ret i, at de forskellige snakker sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også melde mig under fanerne som en der ikke har fået svar fra Lana - hendes annonce er aktiv i dag og jeg har forsøgt at få en aftale i 3 dage nu. Det er ret underligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...