Hop til indhold
Maxxon

Er vielsesringen på?

Recommended Posts

Guest Malermester
Pianistinden skrev, for 7 timer siden:

Jeg har faktisk ofte mine fingerringe på og har ikke oplevet at det var et problem i forhold til at de ridser eller hænger fast :).

Jeg tager min halskæde af fordi jeg oplever at den er i vejen og falder op omkring min hage i nogle stillinger.

Af og til tager jeg ringene af, det er når jeg får lyst til noget glidecreme leg med kalorius, men det er for ikke at skade ringene med cremen :) jeg har ikke bemærket at de ellers er i vejen og håber da at min gæst vil bede mig om at tage dem af hvis han oplever at de genere :)

Tror ikke det er TS pointe om en ring genere eller ej .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prada skrev, for 3 timer siden:

Lige netop (artiklen her er dog af ældre dato opr. fra 2003, red. 2012, men pointen holder, synes jeg). Det er et turn on med en gift mand. Sikkert både for en GP som klient eller ved almindelig dating. Spørgsmålet er selvfølgelig stadig, om der ikke også er andre aspekter ved en mand, og at kvinder kan tænde på forskellige ting? Om det er en god ide at gøre, er så selvfølgelig også et andet spørgsmål :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Malermester skrev, for 2 timer siden:

Tror ikke det er TS pointe om en ring genere eller ej .

Både og. Det kunne også være en årsag.... Men det måtte så betyde at den også røg af derhjemme, eller hva'?

Der kan være mange grunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I början av min "karriär" så tog jag av ringen när jag besökte GP. Vet inte varför jag egentligen gjorde det, men precis som jag efter ett par besök slutade med att smyga så ingen skulle se mig så slutade jag med att ta av ringen. Jag har inte märkt att jag blivit dåligt behandlad eller ifrågasatt för att jag har haft ring på fingret.

Tvärtom så vet jag att en del GP:er tycker att det är bättre att träffa gifta män. Det är mindre risk för att det blir "drama" med att kunden blir förälskad, gifta män är måna om diskretionen och det verkar som en del GP:er (ibland med rätta) tror att gifta män inte har så vidlyftigt sexliv med många partner och därför är säkrare att ha som kunder från smittskyddssynpunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndersJ

Jeg har den også på, men overvejer at tage den af. 
årsagen er ikke samvittigheden men rent praktisk. Jeg bliver utrolig ofte tilbudt sex uden gummi (især Thai piger og ved de gper jeg genbesøger) og det ønsker jeg på ingen måde. Der er ikke det store drama omkrig min afvisning af tilbudet der altid er høfligt, men jeg var helst foruden. Jeg tænker disse tilbud handler om kvinderne tænker jeg helt sikkert er usmittet (hvilket er korrekt antaget) og derfor tænker jeg at hvis ringen ryger af ændres min profil måske ??? 
hvad tænker i om den hypotese 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AndersJ skrev, den 21.4.2023 at 20:51:

... Jeg bliver utrolig ofte tilbudt sex uden gummi (især Thai piger og ved de gper jeg genbesøger) og det ønsker jeg på ingen måde. ...... Jeg tænker disse tilbud handler om kvinderne tænker jeg helt sikkert er usmittet (hvilket er korrekt antaget) og derfor tænker jeg at hvis ringen ryger af ændres min profil måske ??? 
hvad tænker i om den hypotese 

Jeg er ikke selv løbet Ind i dette problem. Endnu. Men ville også helst beholde gummi på. (Har dog vist et par gange undværet Gummi, fordi det var med i tilbudet... Det var det lille hovede der bestemte de 2 gange). 

Men det lyder ikke som en usandsynlig hypotese.

Redigeret af Maxxon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndersJ
Maxxon skrev, for 44 minutter siden:

Jeg er ikke selv løbet Ind i dette problem. Endnu. Men ville også helst beholde gummi på. (Har dog vist et par gange undværet Gummi, fordi det var med i tilbudet... Det var det lille hovede der bestemte de 2 gange). 

Men det lyder ikke som en usandsynlig hypotese.

Hmm har du andre ideer til hvordan disse tilbud så opstår. Tænker naturligtvis jeg er ren sød og rar, men alligevel tror jeg ringen gør en forskel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

God kemi pga din måde at være på må vægte højt, tænker jeg. Og ringen kan sikkert også være medvirkende.

Nu er jeg bare lidt nysgerrig. Bliver du tilbudt uden gummi til samme aftalte pris?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har faktisk været udsat for at en thaimassør undersøgte mine fingre for mærker efter en ring inden jeg fik lov at få et håndjob. Svarede ærligt at jeg var skilt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...