Maxxon 180 Skrevet 15. April, 2023 Hej. Et lille spørgsmål jeg har tænkt på... Har I vielsesringen på under besøg hos en GP? Og hvorfor? Hvorfor ikke? Da jeg selv var gift indtil for nylig valgte jeg at tage den af under mine besøg. Ægteskabet var for længst løbet af sporet, vi var enige om det, hvilket var derfor jeg begyndte at betale for de seksuelle ydelser. Men jeg valgte at beholde ringen så længe vi var gift, og tog den kun af når jeg besøgte en pige eller tog på swingerklub. På en eller anden måde følte jeg at det var forkert at have den på under besøgene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 872 Skrevet 15. April, 2023 (edited) Hvorfor forkert? Den er jo blot et symbol? Et symbol ændre ikke ved din handling! Den eneste grund til at tage den af, er at stå bedre i købepigens perception. Med andre ord - det er alene et middel til at foregive noget overfor en købepige - noget som du du ikke er. Lånte fjer! Redigeret 15. April, 2023 af Liverpool 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 15. April, 2023 (edited) Jeg beholder altid min på. Og har aldrig oplevet at det er blevet nævnt . Og hvis jeg en gang bliver spurgt til det. Så vil jeg da heller end gerne give forklaringen på .hvorfor jeg opsøger en gp når jeg nu er gift Redigeret 15. April, 2023 af kad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2815 Skrevet 15. April, 2023 Kan kun finde 1 årsag til at tage ringen af, det må være for at begrænse den dårlige samvittighed. Burde ikke svare, da jeg er single. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2815 Skrevet 15. April, 2023 kad skrev, for 3 minutter siden: Jeg beholder altid min på. Og har aldrig oplevet at det er blevet nævnt . Og hvis jeg en gang bliver spurgt til det. Så vil jeg da heller end gerne give forklaringen på .hvorfor jeg opsøger en gp når jeg nu er gift Hvorfor pokker skulle en GP, gå op i om du har ring på eller ej ? . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 15. April, 2023 sweetstone skrev, for 3 minutter siden: Hvorfor pokker skulle en GP, gå op i om du har ring på eller ej ? . Ved man aldrig . Er blevet spurgt om så meget igennem alle de år hvor jeg har været sammen med glædespiger:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 15. April, 2023 Du/i køber en ydelse hos en Glædepige/Domina/Massør vi er vandt til mange af vores gæster er i forhold. Og det er ikke en date. Så ingen grund til at tage ringen af, og evt udsætte jer for at miste ringen, for så har i helt sikker problemer. Selvfølgelig nok ikke mange der ikke har fået deres ring på igen, men det er ikke den risiko vejr 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 15. April, 2023 Jeg tror langt de fleste gp er ligeglade med om du er gift eller ej. Så det er for din egen skyld at du skal beslutte om ringen skal blive på eller ej. Personligt ville jeg beholde den på, men det er nok ligeså meget for ikke at miste den, eller glemme at tage den på igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 15. April, 2023 (edited) Har nogle jeg besøger hvor ringen ryger af inden jeg ankommer og andre hvor den ryger af når jeg er der. Når det er "gfe, med gfe på"-besøg, så tager jeg den ofte af inden, som en del af min mentale transformation til den tid jeg skal tilbringe i en anden kvindes arme. Altså for ligesom at komme ind i rollen / min egen del af skuespillet. Hvis ikke jeg har taget den af inden, så tager jeg den alligevel næsten altid af og lægger den på et bord eller lignende sammen med mit ur for at være helt nøgen og ikke have noget på der kan ridse, skrabe, sidde fast eller på anden måde chikanere når vi ruller rundt og når vi piller ved hinanden. Jeg har vist nok haft beholdt den på enkelte gange, men så har det typisk været hos en thai massør hvor der ikke er lagt op til at jeg skal andet end modtage massage mv. Jeg har deltaget i @Evas Fredagsbar nogle gange og der har jeg både haft den på og haft taget den af inden. Men når jeg har taget den af, så var det mest for at undgå eventuelle debatter eller provokere andre hvis nogen synes det var mystisk at jeg sidder og skilter med at jeg er gift. Det har dog aldrig rigtigt været noget vi har brugt tid på at diskutere på de aftener Redigeret 15. April, 2023 af AB455 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2815 Skrevet 15. April, 2023 AB455 skrev, for 6 minutter siden: og ikke have noget på der kan ridse, skrabe, sidde fast eller på anden måde chikanere når vi ruller rundt og når vi piller ved hinanden. Det gir mening. og GP er lige så betænksom.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3315 Skrevet 15. April, 2023 sweetstone skrev, for 2 minutter siden: Det gir mening. og GP er lige så betænksom.? Jeg har faktisk ofte mine fingerringe på og har ikke oplevet at det var et problem i forhold til at de ridser eller hænger fast . Jeg tager min halskæde af fordi jeg oplever at den er i vejen og falder op omkring min hage i nogle stillinger. Af og til tager jeg ringene af, det er når jeg får lyst til noget glidecreme leg med kalorius, men det er for ikke at skade ringene med cremen jeg har ikke bemærket at de ellers er i vejen og håber da at min gæst vil bede mig om at tage dem af hvis han oplever at de genere 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1090 Skrevet 15. April, 2023 Jeg har knaldet et par stykker, hvor jeg vidste de var gift - men det har aldrig skænket mig en tanke om de har ring på Har faktisk aldrig lagt mærke til om de har eller ej… Jeg render selv rundt med en vielsering i en halskæde, jeg er dog ikke gift - men den har en så stor personlig betydning for mig, at en gæst decideret skulle bede mig om at tage den af, før jeg tager den af 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 15. April, 2023 Tror pigerne er ligeglade. Money matters. Selv på film bliver der kneppet løs i GB's med unge piger i alle huller, hvor mændene har deres vielsesring på. Nobody gives a f**k nowadays. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9445 Skrevet 15. April, 2023 Nu er det godt rigtig mange år siden at jeg rendt rundt med ring på, men tænker at hvis det handler om ikke at vise man er gift, så sløres det næppe ved at tage ringen af. Jeg vil faktisk mene, at så vil de flerst ligge mærke til at ringfingeret hvis mangler noget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 15. April, 2023 sweetstone skrev, for 54 minutter siden: Det gir mening. og GP er lige så betænksom.? Jeg har i hvert fald endt op med en ørering i munden mere end en gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 490 Skrevet 15. April, 2023 Behold jeres vielsesring på, jeg finder det ekstra frækt med et par fingre der giver mig nydelse, hvor ringen sidder på. Jeg nævner aldrig noget, kommer ikke mig ved. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 15. April, 2023 (edited) ppd skrev, for 28 minutter siden: Nobody gives a f**k nowadays. Jeg er stort set enig, men jeg ville nok sige "Almost nobody gives a f**k nowadays" Redigeret 15. April, 2023 af AB455 Mystisk stave-lorte-kontrol på mobilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 15. April, 2023 TheVoice skrev, for 25 minutter siden: Jeg vil faktisk mene, at så vil de flerst ligge mærke til at ringfingeret hvis mangler noget Ja enig, for mærket fra ringen forsvinder altså ikke lige fordi den har været pillet af i en times tid eller to 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxon 180 Skrevet 15. April, 2023 (edited) Når jeg tog den af, var det udelukkende for min egen skyld. Kald mig gammeldags, men på en eller anden måde følte jeg det "besudlede" idéen om ægteskab, ved at beholde den på. Ren indbildning fra min side, det ved jeg De gange pigen har spurgt om jeg var gift, har jeg svaret ærligt. Men grunden til spørgsmålet, var egentlig også om det kunne være noget den ene eller anden part syntes var frækt. Redigeret 15. April, 2023 af Maxxon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 15. April, 2023 Vil lige sige at mænd med vielsesring kan være meget eftertragtet så mon ikke ogs det gælder ved GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2815 Skrevet 15. April, 2023 Prada skrev, for 9 minutter siden: Vil lige sige at mænd med vielsesring kan være meget eftertragtet så mon ikke ogs det gælder ved GP. Hvorfor skulle man være mere eftertragtet hos en GP, fordi man har ring på ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 15. April, 2023 sweetstone skrev, 1 time siden: Hvorfor skulle man være mere eftertragtet hos en GP, fordi man har ring på ? Fordi de så ved at han mangler sex Beklager, skynder mig ud igen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 725 Skrevet 15. April, 2023 (edited) Maxxon skrev, for 6 timer siden: Hej. Et lille spørgsmål jeg har tænkt på... Har I vielsesringen på under besøg hos en GP? Og hvorfor? Hvorfor ikke? Da jeg selv var gift indtil for nylig valgte jeg at tage den af under mine besøg. Ægteskabet var for længst løbet af sporet, vi var enige om det, hvilket var derfor jeg begyndte at betale for de seksuelle ydelser. (…) Faktisk et ret fedt spørgsmål. Har aldrig tænkt over det. Mange sexkunder er jo gift, men det er en sjov detalje lige med vielsesringen. AB455 skrev, for 2 timer siden: Fordi de så ved at han mangler sex Beklager, skynder mig ud igen Haha, humoren når da nye højder. Uden at være ekspert. Mon ikke det er noget i stil med, at det er et turn on for mange kvinder med en gift mand. Om det så er hos en GP eller ej. Så er han erfaren, der er noget “pirrende” ved det (evt. noget med en utroskabstanke, der kan virke fræk), og ja altså, så er der jo nok også noget på kistebunden, i hvert fald typisk – altså manden har formentlig penge. Men altså. Tænker, at der dog også er andre aspekter ved en mand end det? Ved stadig ikke, hvad jeg skal sige til, når folk skriver, at de selv finder ud. Er det her for øvrigt en hyggesnak eller generel debat? Redigeret 15. April, 2023 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 15. April, 2023 (edited) sweetstone skrev, for 3 timer siden: Hvorfor skulle man være mere eftertragtet hos en GP, fordi man har ring på ? https://www.bt.dk/nyheder/kvinder-vil-ha-gifte-maend Redigeret 15. April, 2023 af Prada Ingen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 15. April, 2023 Har været gift i mange år, men har aldrig haft en ring og får heller ikke en, jeg bryder mig simpelthen ikke om at have ring på mine fingre Der er et pa thaipiger der har peget og sagt "ingen ring"? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg