Hop til indhold
Qrn8000

Hvad pokker gør man

Recommended Posts

Qrn8000 skrev, den 15.4.2023 at 08:43:

Kender i historien? Jeg har set en sb igennem længere tid, jeg er 56, hun er 47. Hun blev skilt for et par år siden, og startede som en kort herefter for at tjene penge. Hun er velfungerende og har fast job og børn. 

Vi har set hinanden et halvt år, og lige nu ser hun kun mig. 

Jeg er af brændt seriøs varm på hende. Fortsættelse følger

-Tillykke...at opleve forelskelsens beruselse på et stadie i livet hvor man troede, at det havde man oplevet for sidste gang.....:)...Fyr den af for fuld skrue og se hvad det bliver til

-Eller fortryd det , resten af livet....;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Qrn8000 skrev, den 15.4.2023 at 08:43:

Kender i historien? Jeg har set en sb igennem længere tid, jeg er 56, hun er 47. Hun blev skilt for et par år siden, og startede som en kort herefter for at tjene penge. Hun er velfungerende og har fast job og børn. 

Vi har set hinanden et halvt år, og lige nu ser hun kun mig. 

Jeg er af brændt seriøs varm på hende. Fortsættelse følger

Hej

Efter at have set hende i et halvt år, været sammen så meget som muligt, har fantastisk sex, og elsker at være sammen, må jeg konstatere, at kortene ofte er lagt på forhånd.

Jeg har et kompliceret liv med job og børn, der fylder. Jeg lettede mit hjerte, men måtte konstatere, at “vi skulle leve i nuet”. Det var ikke helt det jeg håbede på, da jeg gerne vil mere. Er ret vild med hende.

Den korte version er nok, at man ikke skal brænde varm på en sb, det er no go. I det her tilfælde

1. Kan ikke undvære spændingen og økonomi i sugardating

2. Du bliver let brainfucket, hvis du ikke passer på dig selv

4 Vi er jo voksne, så jeg er jo selv naiv at tro, at det kunne lade sig gøre.

6. kortene er givet på forhånd.

7. Mit råd til mænd; knep din sb og nyd det, men løb væk så stærkt du kan, hvis du får følelser for hende.

8. Dette er ikke kritik af hende, men måske lidt mere en advarsel imod at blive “brainfucket”

Pas på Jer selv, jeg tror jeg får behov for hjælp til at komme videre:

SLB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn
Qrn8000 skrev, den 20.4.2023 at 18:38:

Hej

Efter at have set hende i et halvt år, været sammen så meget som muligt, har fantastisk sex, og elsker at være sammen, må jeg konstatere, at kortene ofte er lagt på forhånd.

Jeg har et kompliceret liv med job og børn, der fylder. Jeg lettede mit hjerte, men måtte konstatere, at “vi skulle leve i nuet”. Det var ikke helt det jeg håbede på, da jeg gerne vil mere. Er ret vild med hende.

Den korte version er nok, at man ikke skal brænde varm på en sb, det er no go. I det her tilfælde

1. Kan ikke undvære spændingen og økonomi i sugardating

2. Du bliver let brainfucket, hvis du ikke passer på dig selv

4 Vi er jo voksne, så jeg er jo selv naiv at tro, at det kunne lade sig gøre.

6. kortene er givet på forhånd.

7. Mit råd til mænd; knep din sb og nyd det, men løb væk så stærkt du kan, hvis du får følelser for hende.

8. Dette er ikke kritik af hende, men måske lidt mere en advarsel imod at blive “brainfucket”

Pas på Jer selv, jeg tror jeg får behov for hjælp til at komme videre:

SLB

Dette senarie udspiller sig jo altså ofte/konstant i den "virkelige" verdens sexrelationer - uden penge. 

Når der ikke forventningsafstemmes ofte/løbende - mangelfuld kommunikation. 

Det gør bare ALTID ondt når følelser ikke gengældes ØV. 

Pøj Pøj :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...