Hop til indhold
Qrn8000

Hvad pokker gør man

Recommended Posts

Kender i historien? Jeg har set en sb igennem længere tid, jeg er 56, hun er 47. Hun blev skilt for et par år siden, og startede som en kort herefter for at tjene penge. Hun er velfungerende og har fast job og børn. 

Vi har set hinanden et halvt år, og lige nu ser hun kun mig. 

Jeg er af brændt seriøs varm på hende. Fortsættelse følger

Redigeret af Qrn8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn

Er nysgerrig på hvad der holder dig tilbage ?

Altså problemets kerne ?

Er du først brændt varm - ser jeg kun 2 muligheder:

1.Du bekender kulør og ser hvad der sker.

2. Du pakker rygsækken.

Er der andet at gøre ? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Qrn8000 skrev, for 1 time siden:

Hvis hun er ærlig med, at hun kun ser dig, og du er fri af tidligere forhold.

Ville jeg fortælle hende om mine følelser for hende, og se hendes reaktion, også tage den derfra.:)

Håber du har held med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mgcharlie skrev, for 36 minutter siden:

"Sugarbabe" på 47 ???? jeg må har misforstået konceptet fuldstændigt ............

Nogen gange kan det betale sig at tygge lidt på sine egne fordomme før man skriver.

Hvorfor i al verden skulle der være aldersgrænse på det koncept?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 2 minutter siden:

Nogen gange kan det betale sig at tygge lidt på sine egne fordomme før man skriver.

Du har sikkert ret, men i min verden er sugardating lig; ældre iført ulige cpr vs yngre iført lige cpr men igen, måske mig der har misforstået konceptet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mgcharlie skrev, for 59 minutter siden:

"Sugarbabe" på 47 ???? jeg må har misforstået konceptet fuldstændigt ............

Hvorfor ikke en Sugarbabe på 47 !!!!!! -  - voksne kvinder(single/i forhold/gift) kan så sandelig også være ude på det frække med mænd, og have ligeså store "svinske lyster med fissen som mænd med pikken - ingen forskel - det er mine erfaringer gennem et langt  

Efterhånden som tiden går og mit medlemskab (10år) så er det min fornemmelse at der er en noget lighed mellem Sugarbabe og have en date via f.eks Dating.dk hvor mænd skal til lommen og betale lidt. Min holdning er når vi er ude med pigerne så skal pengene sidde løst - kvinder hader NÆRIGE mænd - de skal nok selv betale deres andel senere med fi....

Der er mange kvindelige hardcore der dater flere mænd andre maaaange mænd, og de er i alle aldre - også efter de 45 og jo ældre jo mere frisindet bliver de. Det med frisindet gælder både K og M omkring  knepperi - der skjules ikke noget. Kvinder skal som regel "have lettet hjerter" og fortæller om hvor mange - hvem - hvor - xxxx de har knaldet med. Det samme gør jeg - dog yderst sjælden om min x- kæreste der var gangbanger, det kan være for meget for dem - måske. De kvinder jeg gennem tiden har været på date med er der næsten altid fisse første aften. På date der skal manden betale alle udgifter og mon så ikke beløbet er ved at være som en Sugarbabe (med mindre min date  absolut vil dele udgiften)

Jeg hader af hele mit hjerte at tænke om penge når jeg er ude med pigerne - i sagens natur og naturens orden er det mændene der feterer kvinderne.

Det ku være jeg skulle prøve SD og det vil blive en kvinde over 50 år og helst single - jo ældre de er jo mere pik skal de have.

Jeg kan sige : ben there - done that.

Nå, - det er gået meeeget stærkt med at skrive så diverse uforståeligt kan forekomme  

Mange hilsner

Nye tider

- - og lige en advarsel til kondom mændene ????  - - hvis du mumler om gummi - så bliver de i den alder sikkert meget - -  de kender ikke gummi. De date jeg har haft i DK og udlandet har gummi aldrig ligget i luften, og jeg vil også nægte at bruge det.

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
AB455 skrev, for 13 minutter siden:

Fordi en 47 år kvinde har en palette af muligheder uden at hun skal opføre sig, som en sugardating, tænker jeg - og især når man har et spændende fuldstidsjob B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 4 minutter siden:

Fordi en 47 år kvinde har en palette af muligheder uden at hun skal opføre sig, som en sugardating, tænker jeg - og især når man har et spændende fuldstidsjob B)

- jeg forstår ikke helt hvad du mener, men hver gang en kvinde har fødselsdag er hun også blevet et år BEDRE i hele livets facetter herunder så sandelig også SEX, og en på 47 er sgu i min verden meget mere fræk og frisindet og sexet, end en på 20. 

Nå men hver mand sin smag og behov. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Qrn8000 skrev, for 3 timer siden:

Kender i historien? Jeg har set en sb igennem længere tid, jeg er 56, hun er 47. Hun blev skilt for et par år siden, og startede som en kort herefter for at tjene penge. Hun er velfungerende og har fast job og børn. 

Hvis du selv er fri af tidligere forhold - go for it - inviter hende med på ferie, ud at spise, til koncert mm. og nyd livet sammen, men undlad at gifte dig med hende eller flytte sammen - med børn og det hele, bliver det hurtigt for kompliceret - nyd hende som en weekendkæreste + af og til og ind imellem - ingen grund til at gå ned på knæ og alt det der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mgcharlie skrev, for 39 minutter siden:

Du har sikkert ret, men i min verden er sugardating lig; ældre iført ulige cpr vs yngre iført lige cpr men igen, måske mig der har misforstået konceptet.

Konceptet er, så vidt jeg forstår det, at sugerdaddy smører med penge og gaver og sugerbaby smører med hengivenhed, interesse og nysgerrighed. Det indbefatter ofte sex.

Alder, køn, nationalitet, udseende, sprog mv. er parametre der er med til at afgøre hvilke fisk sugerbaben kan og/eller ønsker at hive op af søen, men har vel ikke noget med konceptet at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 45 minutter siden:

Øhhh... Det er vel ikke alle der har et fuldtidsjob bare fordi de er rundet 47 og der er vel også nogen på 47 der sugerdater, selvom de har et fuldtidsjob. Måske fordi det ikke nødvendigvis er lige så spændende og tilfredsstillende som dit fuldtidsjob, you lucky woman :P:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
AB455 skrev, for 11 minutter siden:

Øhhh... Det er vel ikke alle der har et fuldtidsjob bare fordi de er rundet 47 og der er vel også nogen på 47 der sugerdater, selvom de har et fuldtidsjob. Måske fordi det ikke nødvendigvis er lige så spændende og tilfredsstillende som dit fuldtidsjob, you lucky woman :P:D

“Hun er velfungerende og har fast job og børn. 

Det er faktisk blevet oplyst i hans tråd ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Mook skrev, Lige nu:

you lucky woman :P:D

Ja, må indrømme jeg har det hele.

Det er det eneste jeg mangler er K**********:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 7 minutter siden:

“Hun er velfungerende og har fast job og børn. 

Det er faktisk blevet oplyst i hans tråd ;)

Ja, men også fraskilt. Hun er vel bare en Mook-wannabe :wink:

Og så er græsset er altid grønnere på den anden side af hegnet. (Gæt selv om jeg tænker på dig eller kvinden i oplægget :))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 10 minutter siden:

K**********

Jeg kan simpelt hen ikke gætte hvad du tænker på her. "Kæphestenes", "Kurtisanerne", "Knudemænder", "Kneppelsupp(e)". Kan simpelthen ikke komme på flere ord der starter med 'K' på 11 tegn?!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
AB455 skrev, for 6 minutter siden:

Gæt selv om jeg tænker på dig eller kvinden i oplægget :)

I knew - det kan jeg godt gætte :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
AB455 skrev, for 2 minutter siden:

Kan simpelthen ikke komme på flere ord der starter med 'K' på 11 tegn?!?

Derfor skal man gætte videre indtil Y*********:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 14 minutter siden:

Derfor skal man gætte videre indtil Y*********:P

Jeg giver op, jeg er ligeså tom i hovedet som bagefter... :wub: (nå ja og også som før... :wub: :D)

Måske det også er afsporing nok inden vi får en løftet pegefinger ovenfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
AB455 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg giver op, jeg er ligeså tom i hovedet som bagefter... :wub: (nå ja og også som før... :wub: :D)

Don’t give up (Never) :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
AB455 skrev, for 10 minutter siden:

Måske det også er afsporing nok inden vi får en løftet pegefinger ovenfra.

Enig, det er ikke et gætteri der handler om lige nu — vi foresætter bare i et sted i “Berlin”:wub:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Qrn8000 skrev, for 4 timer siden:

Hvis hun har det på samme måde som dig, mister hun jo en indtægt, for går ikke fra du vil betale, hvis i starter et forhold. Vil du så acceptere at hun har andre, for det var jo sådan du mødte hende?

Hvis i starter et decideret forhold og du stadig "fodrer" hende på sb-basis, er der jo ikke de store ændringer i forhold til nu.

I ser kun hinanden til det sjove og hyggelige, der er også den anden side, dagligdagen, vil det så være lige så sjovt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 45 minutter siden:

Enig, det er ikke et gætteri der handler om lige nu — vi foresætter bare i et sted i “Berlin”:wub:<3

Skal vi på "forretningsrejse"? Jeg pakker med det samme :wub::D

Og stop så med at svare mig, med mystiske beskeder jeg alligevel er for dum til at fatte en hat af. Jeg bliver bare sat i skammekrogen af moderator, fordi nysgerrigheden gør at jeg fortsætter i det uendelige <3

Ah... Det er måske det du vil opnå? Snedige kvindemenneske :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 3 timer siden:

Øøøøh....jeg er single, 43 år, velfungerende og velfunderet med et krævende og spændende fuldtidsjob.....jeg forstår slet ikke din kobling mellem de ting og sugardating...??..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mook
Pianistinden skrev, den 15.4.2023 at 15:15:

Øøøøh....jeg er single, 43 år, velfungerende og velfunderet med et krævende og spændende fuldtidsjob.....jeg forstår slet ikke din kobling mellem de ting og sugardating...??..

Det var kun en holdning til spørgsmålet - og det var ikke ment for at såre nogle (dig)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...