Hop til indhold
Brunetten42

Overvejer gangbang

Recommended Posts

Jeg er en kvinde, og overvejer prøve gangbang af. Har prøvet 3-kanter før, men gerne tage skridtet med mange om mig.

så gerne have lidt feedback omkring det, da jeg er helt ny i det jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brunetten42 skrev, for 7 timer siden:

Jeg er en kvinde, og overvejer prøve gangbang af. Har prøvet 3-kanter før, men gerne tage skridtet med mange om mig.

Hvad er det præcis du ønsker info omkring?Blot så du ikke får svar i øst og vest. 

Er det hvordan man stabler et gangbang på benene, eller er det hvordan man som pige agerer under gangbanget (før og efter selvfølgelig også) ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Følger :ph34r:

SweetKisses skrev, for 2 timer siden:

Er det hvordan man stabler et gangbang på benene, eller er det hvordan man som pige agerer under gangbanget (før og efter selvfølgelig også) ^_^

Jeg har ikke lavet tråden - men jeg syntes begge ting kunne være intressante at få svar på :P:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brunetten42 skrev, for 9 timer siden:

Er det i KBH kan jeg evt være behjælpelig med dit setup,sted og sikkerhed for dig mm....send mig en PM hvis det har interesse....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brunetten42 skrev, for 11 timer siden:

Det allerførste som du skal gøre, er at finde en person som du stoler 100 % på, til at holde styr på løjerne undervejs. Derefter skal du finde et sted hvor det kan foregå.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis  det  er  gangbang  du  gerne  vil  prøve  ville det  være  oplagt  at  gå  i  swingerklub med  en  god  bekendt.  Der  er  ordnet  forhold  og du  er  ikke  forpligtet  til   noget  kontra  betalingssex

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal love for “brunetten” fik sat gang i de kloge, mon ikke det bare er en stakkel, der nyder et øjebliks fokus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brunetten42 skrev, for 11 timer siden:

Hej 

smid en mail til [email protected]

Så hjælper vi dig gerne 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...