Brunetten42 0 Skrevet 13. April, 2023 Jeg er en kvinde, og overvejer prøve gangbang af. Har prøvet 3-kanter før, men gerne tage skridtet med mange om mig. så gerne have lidt feedback omkring det, da jeg er helt ny i det jo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bogummisko 34 Skrevet 13. April, 2023 hvor i landet og skal det være med eller uden gummi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thai fucker 4 Skrevet 14. April, 2023 Hvis det bliver i eller omkring Århus og det er uden gummi er jeg klar til at deltage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2323 Skrevet 14. April, 2023 Brunetten42 skrev, for 7 timer siden: Jeg er en kvinde, og overvejer prøve gangbang af. Har prøvet 3-kanter før, men gerne tage skridtet med mange om mig. så gerne have lidt feedback omkring det, da jeg er helt ny i det jo. Hvad er det præcis du ønsker info omkring?Blot så du ikke får svar i øst og vest. Er det hvordan man stabler et gangbang på benene, eller er det hvordan man som pige agerer under gangbanget (før og efter selvfølgelig også) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1090 Skrevet 14. April, 2023 Følger SweetKisses skrev, for 2 timer siden: Er det hvordan man stabler et gangbang på benene, eller er det hvordan man som pige agerer under gangbanget (før og efter selvfølgelig også) Jeg har ikke lavet tråden - men jeg syntes begge ting kunne være intressante at få svar på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1092 Skrevet 14. April, 2023 Brunetten42 skrev, for 9 timer siden: Jeg er en kvinde, og overvejer prøve gangbang af. Har prøvet 3-kanter før, men gerne tage skridtet med mange om mig. så gerne have lidt feedback omkring det, da jeg er helt ny i det jo. Er det i KBH kan jeg evt være behjælpelig med dit setup,sted og sikkerhed for dig mm....send mig en PM hvis det har interesse.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8095 Skrevet 14. April, 2023 Brunetten42 skrev, for 11 timer siden: Jeg er en kvinde, og overvejer prøve gangbang af. Har prøvet 3-kanter før, men gerne tage skridtet med mange om mig. så gerne have lidt feedback omkring det, da jeg er helt ny i det jo. Det allerførste som du skal gøre, er at finde en person som du stoler 100 % på, til at holde styr på løjerne undervejs. Derefter skal du finde et sted hvor det kan foregå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 467 Skrevet 14. April, 2023 Hvis det er gangbang du gerne vil prøve ville det være oplagt at gå i swingerklub med en god bekendt. Der er ordnet forhold og du er ikke forpligtet til noget kontra betalingssex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 14. April, 2023 Jeg skal love for “brunetten” fik sat gang i de kloge, mon ikke det bare er en stakkel, der nyder et øjebliks fokus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 689 Skrevet 14. April, 2023 Brunetten42 skrev, for 11 timer siden: Jeg er en kvinde, og overvejer prøve gangbang af. Har prøvet 3-kanter før, men gerne tage skridtet med mange om mig. så gerne have lidt feedback omkring det, da jeg er helt ny i det jo. Hej smid en mail til [email protected] Så hjælper vi dig gerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg