Claesen 579 Skrevet 13. April, 2023 Ja overskriften, siger måske ikke så meget og jeg ved heller ikke, om emnet har været oppe på denne måde før, eller om det generelt hænger folk ud af halsen - ja faktisk aner jeg ikke om dette skriv overhovedet er ok. Men altså hvorfor? Jeg har gennem det sidste stykke tid, set flere og flere af de skønne piger ( også de danske og de unge af dem) tilbyde ydelser uden gummi. Det franske kan jeg på sin vis godt forstå og må indrømme, at jeg også selv har modtaget denne ydelse - med nydelse Men jeg kan altså ikke begribe, at nogen tør hverken tilbyde eller købe dansk og græsk uden beskyttelse. Jeg er helt med på, at det hele selvfølgelig føles så meget bedre uden, men jeg kan ikke forstå man tør tage den chance, hverken som pige eller som gæst - måske er det bare mig der en pivskid men jeg kan ikke lade være med, at tænke hvad nu hvis og hvad slæber vi hver især rundt på? Det ærger mig til dels, i og med, at mange af de piger faktisk er nogen jeg gerne ville have besøgt, men simpelthen ikke tør - og jeg er selvfølgelig godt klar over, at jeg bare kan bruge beskyttelse som jeg plejer men der er bare stadig noget der holder mig tilbage er jeg mon ene om den følelse? Jeg er også godt med på, at jeg ikke kan ane om de piger der ikke reklamere med ydelser uden, sagtens kan tilbyde det til stamgæster osv osv. Og hvad jeg ikke ved har jeg ikke ondt af må vel være undskyldningen her Men er det chancen værd for det beløb? Både for gæsten og ligeledes for pigen? Igen ingen fordømmelse, måske er det mig som pivskid der går glip af alt det sjove - men hvilke overvejelser gør i forskellige jer? Venligst Claesen 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lckc 35 Skrevet 13. April, 2023 Vil bestemt ikke kalde det pivskid, bare sund fornuft. Det er i min optik en helt unødvendig risiko at tage, selv om nogen vil mene at den er lille. Piger som tilbyder uden, er bestemt et No go for mig, men smag og behag er jo forskellig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 579 Skrevet 13. April, 2023 lckc skrev, Lige nu: Vil bestemt ikke kalde det pivskid, bare sund fornuft. Det er i min optik en helt unødvendig risiko at tage, selv om nogen vil mene at den er lille. Piger som tilbyder uden, er bestemt et No go for mig, men smag og behag er jo forskellig. Glad for ikke at være alene om at være en piv(fornuftig )skid Har det også sådan, at det en dum unødig risiko uagtet om den er lille eller stor. De er også no go for mig, men jeg ærger mig stadig af og til over det, for et par af dem er jo pænt lækre og frække ( i hvertfald udfra billeder og div anmeldelser) og så de af og til i mot nærområde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 826 Skrevet 13. April, 2023 dette emne har været diskuteret utallige gange så tvivler der kommer nyt ud af det . så måske en ny vinkel på debatten jeg er mere interesseret i hvordan pigen beskytter sig selv når hun så faktisk tilbyder dette . er der midler vi ikke kender til eller ikke er så udbredt her ? noget må de gøre tænker jeg hvor de ikke bare tager hele risikoen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 13. April, 2023 For mit vedkommende blev det tilfældigvis bare sådan. Startede småt ud på SD og havde egentligt ikke forestillet mig jeg med min alder osv kunne lave så stor forretning på det. Så de første få “uskyldige” møder var uden, og efterhånden som flere kunder kom til og jeg skiftede til AL var det bare blevet en vane at kunden selv valgte og mange spurgte til uden så det fik og får de. Skulle jeg ændre på det nu. Ville jeg skulle skifte kundegruppen totalt ud. Og tror aldrig helt folk vil komme til at stole på jeg kun gør det med kondom. Så tror det vil blive svært at skabe en ny “med kondom” kundegruppe. Og ja ved mine kunder vælger fra hvis jeg kræver kondom. Da det har været nødvendigt efter et par operationer. Da ventede de pænt til de kunne få det de plejede. Jeg tænker ikke så meget over det. Jeg er steril i forvejen og med klamydia og gonore er det værste der kan ske at blive steril. Hiv er risikoen hvad jeg han læse mig til meget lille og skulle det ske har de opfundet en rigtig go medicin. Så man kan leve med det endda uden at smitte. Alle der kommer her er informeret om det er på eget ansvar. Og de vælger alligevel uden. Hvorfor de gør det må de selv svare på. For en del, er det jo dem der kan komme i problemer hvis de slæber noget med hjem til kone/kæreste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 13. April, 2023 -Jeg er så en af de dumme -hvis jeg kan vælge -vælger jeg uden ved dem jeg besøger -og bliver det til knald er det helst uden... Jeg er over de 50 -ikke for at det skulle retfærdige noget som helst. Jeg er klar over det er en risiko om den er lille eller stor ved det ene eller det andet, gør ingen forskel. Jeg er dog ikke til anal, og går ikke til nogen der tilbyder det. Jeg synes det er helt fint andre har en anden holdning. Og jeg kan kun sige -jeg tager ansvaret for min holdning og valg. Og står ved det;-) Jeg er hygiejnisk og det betyder meget for mig, at være det og, at pigen også er det -og er de ikke det lader jeg helle være, at knalde med dem. Det har jeg indtil videre haft held med -har aldrig haft en kønssygedom/ seksuelle overførte sygdom. Det er dobbeltmoralsk og i mod mine normale principper. Jeg har behandlet mange i mod/for seksuelle overførte sygedom i gennem godt 6 år kva mit arbejde. Så jeg har set og skulle vide bedre... JA! Men nej! Vi lever kun en gang, og jeg vil leve fuldt ud, og ikke sidde som gammel, og fortryde jeg ikke levede i mens jeg kunne. Om konsekvensen lige pludselig skulle ramme mig -tager jeg til den tid. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 13. April, 2023 Møffe skrev, for 47 minutter siden: Jeg er hygiejnisk og det betyder meget for mig, at være det og, at pigen også er det -og er de ikke det lader jeg helle være, at knalde med dem. Det har jeg indtil videre haft held med -har aldrig haft en kønssygedom/ seksuelle overførte sygdom. Du fik lige et synes godt om da jeg godt kan li din holdning til bare at leve livet fuldt ud. Dog ved du kva dit job nok også godt at kønssygdomme ikke kan vaskes væk. Man kan lugte af roser og være syg og lugte af daggammelt sved og være rask. Så det er en lidt uhensigtsmæssig sammenhæng at sætte op. Du har været heldig det er dejligt, det har jeg også indtil videre. Men det hænger altså ikke sammen med hygiejne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 396 Skrevet 13. April, 2023 "Hvorfor", spørger du. Det er da nemt: Sex er SÅ meget bedre uden kondom. Mere intimt, mere følelse, mere alting. Og ikke noget stramt gummi der lugter grimt, og som klemmer blodet ud af pikken. Når det er sagt skal jeg så tilføje, at jeg ikke knalder prostituerede uden kondom. Ikke fordi jeg ikke har lyst, men fordi jeg har nogen derhjemme jeg vil beskytte mod sygdommene. Det er en konkret afvejning, og hvis jeg ikke havde nogen derhjemme, ville jeg helt sikkert vælge uden kondom. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 13. April, 2023 SweetMilf6630 skrev, for 11 minutter siden: Du fik lige et synes godt om da jeg godt kan li din holdning til bare at leve livet fuldt ud. Dog ved du kva dit job nok også godt at kønssygdomme ikke kan vaskes væk. Man kan lugte af roser og være syg og lugte af daggammelt sved og være rask. Så det er en lidt uhensigtsmæssig sammenhæng at sætte op. Du har været heldig det er dejligt, det har jeg også indtil videre. Men det hænger altså ikke sammen med hygiejne. Hygiejne er ingen garati for man er rask -er jo helt rigtigt, og det var helle ikke derfor jeg skrev det -men det betyder noget for mig, og siger noget om den pige jeg har sex med... Og igen dobbeltmoralsk, sådan er det bare;-) Har også set den smukkeste pige, flere niveauer over dem, jeg nogensinde får en chance ved -have den fæleste sygedom i mellem benene... Viser bare at ingen kan vide sig for sikker -hvis man har sex -det eneste måde det er 100% sikker er hånd eller lade helt være -men hvor fedt er det;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4772 Skrevet 13. April, 2023 SweetMilf6630 skrev, 1 time siden: For mit vedkommende… Flot indlæg, @SweetMilf6630, som er med til at nuancere debatten. Det er mig bekendt første gang, at en dansk pige har beskrevet en så klar præference for sex uden. Hatten af for din ærlighed. Og ja, jeg fangede godt, at det mest er af hensyn til dine kunders ønsker (og din “forretning”), at du er med på sex uden gummi. Men det er et valg, som du træffer på et velovervejet grundlag, og det har jeg respekt for. Langt de fleste andre danske piger lander på en anden konklusion, og det har jeg også respekt for. wag skrev, for 7 minutter siden: Når det er sagt skal jeg så tilføje, at jeg ikke knalder prostituerede uden kondom. Ikke fordi jeg ikke har lyst, men fordi jeg har nogen derhjemme jeg vil beskytte mod sygdommene. Det er en konkret afvejning, og hvis jeg ikke havde nogen derhjemme, ville jeg helt sikkert vælge uden kondom. Jeg kan for så vidt godt følge dit kategoriske princip, men nogen vil nok være af den opfattelse, at der, også i relation til sex uden gummi, er forskel på en pige som @SweetMilf6630 og fx en udenlandsk 20-årig pige, som hverken taler engelsk eller tysk, som sælger “sex without” til næsten ingen penge, og hvor man har en kraftig mistanke om, at hun ikke selv har valgt sit menukort. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 13. April, 2023 Claesen skrev, for 2 timer siden: Jeg er helt med på, at det hele selvfølgelig føles så meget bedre uden I al beskedenhed tror jeg du har svaret på dit eget spørgsmål. Se ovenfor. Mere hokuspokus, er det nok ikke. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Juice Eater 119 Skrevet 13. April, 2023 (edited) Jeg slikker altid fisse, og jeg elsker smagen, duften og følelsen i mit ansigt af en lækker fisse. Det er et rædsels scenarie for mig at en pige som jeg går ned på lige er blevet spermet i fissen af en anden mand. Derfor fravælger jeg konsekvent de piger der reklamere med sex uden. Og de piger som skriver i annoncen at de blokere kunder som spørger om sex uden, de har dobbelt så stor chance for at få mig som kunde. Redigeret 13. April, 2023 af Pussy Juice Eater Stavefejl og tilføjelse 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 13. April, 2023 Da jeg var yngre, kunne jeg sagtens få udløsning m/u kondom ved alm. samleje - men idag kniber det mere og mere og jeg vælger derfor ofte en lidt on/off løsning her i Thailand: Samleje med kondom: piger jeg ikke kender så godt, engangsknald Samleje uden kondom: piger jeg har lidt længere forhold til - fortrinsvis piger uden mange skiftende partnere. Begge scenarier oftest med CIM uden til afslutning, da mange asiatiske piger sjusker/ikke kender til brugen eller korrekt brug af P-piller/ikke ønsker eller har råd til P-piller og jeg ikke lige har trang til at blive far til flere børn - og slet ikke med mere eller mindre løse forhold + pigerne ofte har flere børn/evt. mere eller mindre voksne børn i forvejen - og jeg alligevel sjældent kan komme ved alm. samleje m/u kondom. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 13. April, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden: Det er mig bekendt første gang, at en dansk pige har beskrevet en så klar præference for sex uden. Hatten af for din ærlighed. Og ja, jeg fangede godt, at det mest er af hensyn til dine kunders ønsker (og din “forretning”) Tak. Ærlighed er altid bedst. Men ja det er både en præference. Især i forhold til Fransk. Ønsker gæsten kondom på sutter jeg slf med kondom. Men det er en underlig smag og følelses i munden. Har gennem årene overvejet mit valg mange gange. Og ender altid på at jeg bare fortsætter som det er. Føler ikke jeg kan yde den service jeg gør hvis jeg begynder at panikke over risikoen for sygdomme. Der er en risiko ved at sutte uden. Men også ved at blive slikket. Endda en risiko ved at jeg eller gæsten bruger samme hånd til berøring af egne og modpartens kønsdele. Så min konklusion er at enten skal nogen ydelser helt droppes (evt investeres i slikkeklapper) og meget mere håndvask eller opmærksomhed på hvordan der leges. Så at sikre sig 99,9% vil gøre det hele bliver meget mere akavet, besværligt og ødelægger hyggen og ellers kan jeg ligeså godt gå All in og acceptere risikoen. Synes næsten det værste er nogen oprigtigt tror det er helt/mere risikofrit blot fordi de bruger kondom ved selve akten. For de personer som tror de er helt uden chance for at have fået en sygdom er dem som ikke lader teste og kan være sygdoms bærer og smitte i lang tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 826 Skrevet 13. April, 2023 @SweetMilf6630 har du overvejet prep eller lignende ? ved også at nogle piger bruger nogle andre piller eller spray til begge parter . altså bare for at gøre et eller andet ved risikoen . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4772 Skrevet 13. April, 2023 SweetMilf6630 skrev, for 15 minutter siden: Synes næsten det værste er nogen oprigtigt tror det er helt/mere risikofrit blot fordi de bruger kondom ved selve akten. Helt risikofrit er det ikke. Men objektivt set så mindskes risikoen. SweetMilf6630 skrev, for 17 minutter siden: For de personer som tror de er helt uden chance for at have fået en sygdom er dem som ikke lader teste og kan være sygdoms bærer og smitte i lang tid. God pointe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 579 Skrevet 14. April, 2023 AgentLeman skrev, for 10 timer siden: dette emne har været diskuteret utallige gange så tvivler der kommer nyt ud af det . så måske en ny vinkel på debatten jeg er mere interesseret i hvordan pigen beskytter sig selv når hun så faktisk tilbyder dette . er der midler vi ikke kender til eller ikke er så udbredt her ? noget må de gøre tænker jeg hvor de ikke bare tager hele risikoen Det har du ret i, dog er det mit indtryk, at der de andre gange ikke har været en debat men derimod to fronter hvor især den ene har svinet den anden. Og det er ikke min hensigt jeg er interesseret i, at vide hvilke overvejelser foll har gjort sig for og imod. Eks, er der pt en pige i mit nærområde, som jeg i bund og grund er meget fristet til at besøge også pga gode anmeldelser. Men i og med hun tilbyder hele paletten uden, ja så sætter det bare en begrænsning oppe i mit øverste hovede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 579 Skrevet 14. April, 2023 wag skrev, for 9 timer siden: "Hvorfor", spørger du. Det er da nemt: Sex er SÅ meget bedre uden kondom. Mere intimt, mere følelse, mere alting. Og ikke noget stramt gummi der lugter grimt, og som klemmer blodet ud af pikken. Fordi jeg er nysgerrig på hvilke overvejelser andre har gjort sig og hvorfor de er nået frem til enten det ene eller det andet. Du har nok ret i, at svaret et eller andet sted er nemt for dig følelsen uden er så meget bedre men stadigvæk:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 579 Skrevet 14. April, 2023 underdog40 skrev, for 8 timer siden: I al beskedenhed tror jeg du har svaret på dit eget spørgsmål. Se ovenfor. Mere hokuspokus, er det nok ikke. Du har nok ret, større mysterie er det nok ikke. Selvom jeg ellers normalt under mig selv det bedste, så har jeg bare her en begrænsning:D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 14. April, 2023 Kunne ikke drømme om at besøge en GP, der gør det uden. Ej heller oralt, omend det er mere almindeligt, især blandt udenlandske piger, men dem undgår jeg helt. Så det er fint at de piger der gør det uden annoncerer med det, så kan jeg holde mig væk. Omend der er en mindre kreds af svært lækre danske kvinder der tilbyder sex uden i mit nærområde. Men fristelsen bliver aldrig stor nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4772 Skrevet 14. April, 2023 Claesen skrev, for 42 minutter siden: dog er det mit indtryk, at der de andre gange ikke har været en debat men derimod to fronter hvor især den ene har svinet den anden. Og det er ikke min hensigt jeg er interesseret i, at vide hvilke overvejelser foll har gjort sig for og imod. Du har ganske ret i, at tråde omkring for eller imod sex uden gummi næsten altid kører af sporet på et tidspunkt. Typisk fordi nogen på pro-gummi-fløjen ytrer, at det er totalt uansvarligt at have en anden holdning end deres, eller fordi nogen på anti-gummi-fløjen mener, at andre mennesker bare har at blande sig uden om, hvad folk hver især går og laver. Hvortil pro-gummi-fløjen svarer nej, for det har også indflydelse på dem og deres muligheder, mens anti-gummi-fløjen tilføjer, at så kan pro-gummi-fløjen da bare selv bruge gummi. Vi får se, om denne tråd også lander i samme suppedas hen ad vejen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4772 Skrevet 14. April, 2023 Sidste år var der en afstemning om, hvad folks holdning til brug af gummi ved købesex var. Se denne tråd: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 665 Skrevet 14. April, 2023 Pussy Juice Eater skrev, for 8 timer siden: Jeg slikker altid fisse, og jeg elsker smagen, duften og følelsen i mit ansigt af en lækker fisse. Det er et rædsels scenarie for mig at en pige som jeg går ned på lige er blevet spermet i fissen af en anden mand. Du skal bare sørge for af være første mand om morgnen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 14. April, 2023 AgentLeman skrev, for 8 timer siden: @SweetMilf6630 har du overvejet prep eller lignende ? ved også at nogle piger bruger nogle andre piller eller spray til begge parter . altså bare for at gøre et eller andet ved risikoen . Vidste ikke det fandtes så nej har jeg ikke overvejet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 826 Skrevet 14. April, 2023 SweetMilf6630 skrev, for 7 timer siden: Vidste ikke det fandtes så nej har jeg ikke overvejet. fandt også først ud af det for nyligt at det var en ting . hvis det var mere normal praksis at man kunne tage den slags piller inden akten så tror jeg dem der tilbyder uden gummi ville få flere kunder i butikken . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg