Hop til indhold

Recommended Posts

Der er mange SB uden gummi, men man kan ikke læse det ud af profilen. Når der skrives til dem om man har skrevet ligt frem og tilbage tilbyder mange 2 priser, en med og en uden. Så kan man vælge. 

Ellers er der også nogen hvor du først finder ud af det når man er der. 

Jeg tror ikke det er en god ide med at spørge om uden gummi ud som det første. Men i sidste ende finder man ud af når man er sammen med pigen. Jeg har oplevet at der ikke bliver spurgt og så er man oppe i pigen uden. For mig er det OK.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ

Ja det er også min opfattelse at rigtigt mange tilbyder uden gummi. Det har de fleste i hvertfald gjort til mig. Jeg er dog selv på gummivognen med få undtagelser hvis jeg har set dem pigen gentagende og kunne fornemme jeg den eneste (eller en af de få) de lå i med. Det er dog ca 5 år siden jeg var på SD. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgSD skrev, for 3 timer siden:

Alle gør det uden

Nok ikke særlig meget længere, efter du nu har udstillet dem herinde. Der er flere eksempler på, at piger er blevet nævnt herinde som tilbydende uden, som så ikke længere gør det, sikkert fordi de er blevet bombarderet med klamme beskeder fra mænd.

SB'er har ikke faste annoncer, hvor alle ydelser kan ses og tilkøbes. Der er nok en grund til, at de ikke reklamerer med det åbent (selv for professionelle GP'er er der ofte en vis fordømmelse fra nogle kanter forbundet med at tilbyde uden). Hvis de gerne ville reklamere med det, så kan de nok selv finde ud af at gøre det. 

Folk i denne tråd og i andre, som konstant søger anbefalinger til piger uden gummi, burde tage sig sammen og selv gøre en indsats, skrive til pigerne og spørge selv diskret, eller evt. opbygge en relation til nogle af dem, der medfører, at de måske bliver tilbudt uden. 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...