Hop til indhold

Recommended Posts

Guest 69manden
bogummisko skrev, for 10 minutter siden:

hej hvem kender i som er friske uden gummi for tiden 

Tror, at du selv må lede, men jeg kan sige efterspørgslen på sex uden gummi, herpå siden, bandlyst og u uacceptabel. 

Redigeret af 69manden

Del dette indlæg


Link til indlæg
69manden skrev, for 49 minutter siden:

Tror, at du selv må lede, men jeg kan sige efterspørgslen på sex uden gummi, herpå siden, bandlyst og u uacceptabel. 

En ting er, hvad DU siger. Noget andet er sidens retningslinjer:

3.8 En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Dinosdk69 skrev, for 3 timer siden:

En ting er, hvad DU siger. Noget andet er sidens retningslinjer:

3.8 En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag

ja uden gummi er diskuteret mange gange herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, 1 time siden:

ja uden gummi er diskuteret mange gange herinde

Forstår ikke denne diskussion , manden spørger på, hvor kan han få sex uden condom, og sp kommer  der det ene ligegyldige svar efter det andet, kom ind i kampen og svar manden, eller lade være 

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Servciesboy skrev, for 12 timer siden:

Forstår ikke denne diskussion , manden spørger på, hvor kan han få sex uden condom, og sp kommer  der det ene ligegyldige svar efter det andet, kom ind i kampen og svar manden, eller lade være 

tak for et ligegyldigt svar 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 3 timer siden:

tak for et ligegyldigt svar 

Du går som sædvanlig igen igen igen efter manden eller din egen dagsorden og holder dig ikke til det emne som trådstarten har sat op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 9 timer siden:

tak for et ligegyldigt svar 

Kære Daddyo Jeg har skrevet mange indlæg her på EG og skulle faktisk til og skrive igen, men typer som dig, der afsporer gode indlæg, gør jeg mister lysten til at skrive, har du ikke selv oprette nogen indlæg, fremfor bare og kommentere ander’s ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
bogummisko skrev, den 12.4.2023 at 14:20:

hej hvem kender i som er friske uden gummi for tiden 

Hejsa

der er GP’er som reklamere med sex uden gummi, prøv og søg på AL. Det er også mine oplevelser, at nogle GP’er giver sex uden gummi, uden og reklamere med det-dem, har jeg mødt nogle stykker af gennem tiden, men af hensyn til pigerne - og mig selv nævner jeg ingen navne

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 13.4.2023 at 22:49:

Hejsa

der er GP’er som reklamere med sex uden gummi, prøv og søg på AL. Det er også mine oplevelser, at nogle GP’er giver sex uden gummi, uden og reklamere med det-dem, har jeg mødt nogle stykker af gennem tiden, men af hensyn til pigerne - og mig selv nævner jeg ingen navne

knus

Tror han mener sugarbabes, det er jo i en tråd om dem ? 
Og så mener 69manden det er ulovligt at spørge om. Men det er det åbenbart ikke. Selv om jeg synes det er underligt at diskutere det , som mit navn siger så risikerer man jo det svier . når man tisser efter det 
Der er flere som vil uden på siden. Milakunis sara 18 silks000 natbae o m a De er alle sugarbabes, som der efterlyses , 
Så endeligt et svar, efter mange som ikke svarede og ikke svarer på andres ikke svar osv !
Men husk at få en test før, og tag et par piller bagefter og bed dem om test

Redigeret af sikkersex

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 3 timer siden:


Men husk at få en test før, og tag et par piller bagefter og bed dem om test

Tak for et godt svar.

og så et off topic spørgsmål. Hvad er det for piller, man kan tage bagefter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 5 timer siden:

Tak for et godt svar.

og så et off topic spørgsmål. Hvad er det for piller, man kan tage bagefter?

tænker at en lille dosis penicillin vil være forebyggende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 12.4.2023 at 20:10:

Forstår ikke denne diskussion , manden spørger på, hvor kan han få sex uden condom, og sp kommer  der det ene ligegyldige svar efter det andet, kom ind i kampen og svar manden, eller lade være 

nok en god ide at læse hele tråden inden du svarer. Det er faktisk 69manden som afsporer. De andre skriver han tar fejl, som han gør, med sit indlæg

 

MikkelRæv64 skrev, den 13.4.2023 at 11:33:

Du går som sædvanlig igen igen igen efter manden eller din egen dagsorden og holder dig ikke til det emne som trådstarten har sat op. 

Læs hele tråden. Der bliver svaret på et indlæg som er adresseret til den forkerte. Det er da fyld i tråden. 
Prøv, som du selv ønsker, at hold dig til emnet og ikke gå efter , her ihvertfald, den forkerte mand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det mere afhænger af hvordan du ser på sugardating.

jeg har sugardatet i vel snart 4 år… og aldrig mødt en som krævede at det var sex MED gummi, men jeg har heller aldrig efterspurgt ydelsen, og aldrig spurgt om det var en mulighed ved dem…

samtidigt har jeg som udgangspunkt altid søgt efter faste… altså at man som udgangspunkt skulle have en relation som ikke bare var sex og så tak for denne gang…

jeg tror spørgsmålet om man tilbyder uden, afhænger af om begge parter er tryg ved det. Jeg kunne aldrig finde på at dyrke sex ubeskyttet med en der har ry for at det skal man ikke bruge gummi. 

for det første tænder det mig slet ikke at der er en mulighed for at vælge og købe en ydelse… og slet ikke en der hedder uden gummi…håber sugarbabes i væsentligste forstand tilbyder deres selskab fordi de selv finder det frækt og dejligt…(ved godt at det er ønsketænkning i alle tilfælde)… ikke fordi de kan tjene 500 kr mere ved at gøre det uden gummi…

nå… men for at afslutte en allerede alt for lang kommentar… så er sex uden på ingen måder en ting der foregår som “den berømte undtagelse”

 

… men hvis det virkelig er et brændende ønske, så overvej at gå efter dem der ikke umiddelbart er alt for rutinerede, og brug noget oprigtig tid på at lære dem at kende, og forventningsafstemme…

har indtryk af at dem der har været der i lang tid, sjældent spilder tid med hyggesnak… de vil vide om du er på eller ej, ellers er du ikke interessant… de gør det næppe uden, med mindre de som nævnt har et ry for det… og hvis det er dem du leder efter, så har jeg ikke nogen brugbare erfaringer….

men hvis du omvendt har lyst til at bruge tiden på det, så kig efter dem der ikke har travlt, (hvilket er dem jeg falder for)…. For ja ja set bagudrettet… de gør det gerne uden gummi… fordi de er trygge ved det, og ikke hopper på hvem som helst…

men det kræver mere dedikation… men jeg syntes personligt at de efterfølgende oplevelser gør det umagen værd… eller også har jeg bare været ekstremt heldig…

så bare et løsningsforslag, uden at det selvfølgelig er en 100% garanti…altså For sex Uden

håber du kan bruge input til noget, og elles så lader du bare være…

Redigeret af sugar__26

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, den 16.4.2023 at 23:35:

Tror han mener sugarbabes, det er jo i en tråd om dem ? 
Og så mener 69manden det er ulovligt at spørge om. Men det er det åbenbart ikke. Selv om jeg synes det er underligt at diskutere det , som mit navn siger så risikerer man jo det svier . når man tisser efter det 
Der er flere som vil uden på siden. Milakunis sara 18 silks000 natbae o m a De er alle sugarbabes, som der efterlyses , 
Så endeligt et svar, efter mange som ikke svarede og ikke svarer på andres ikke svar osv !
Men husk at få en test før, og tag et par piller bagefter og bed dem om test

Nogen som kan sige mere om silks000 . Hun  virker meget nem at få en aftale med .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambuss skrev, for 3 timer siden:

Nogen som kan sige mere om silks000 . Hun  virker meget nem at få en aftale med .

ehh hun har vist ikke været aktiv i et par uger, men ellers har du ret

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 18 timer siden:

ehh hun har vist ikke været aktiv i et par uger, men ellers har du ret

 

Synes hun har været på før .

Undrer mig lidt over at hun svarer uden at kigge på ens profil ? Om hun er mere GP end SD - Men det er sikkert nok bare mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, den 16.4.2023 at 23:35:

Tror han mener sugarbabes, det er jo i en tråd om dem ? 
Og så mener 69manden det er ulovligt at spørge om. Men det er det åbenbart ikke. Selv om jeg synes det er underligt at diskutere det , som mit navn siger så risikerer man jo det svier . når man tisser efter det 
Der er flere som vil uden på siden. Milakunis sara 18 silks000 o m a De er alle sugarbabes, som der efterlyses , 
Så endeligt et svar, efter mange som ikke svarede og ikke svarer på andres ikke svar osv !
Men husk at få en test før, og tag et par piller bagefter og bed dem om test

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daddy 2 skrev, for 7 timer siden:

 

Der mangler en i den opremsning,
Og jeg erfarer at der er en som har haft svie ved vandladning som har måttet fortælle mindst 2 de skal testes og de havde fået en dårlig
tja , det er nemt at være hellig. men behold hætten på, og hold jer væk fra de som vil uden. med mindre i ved i er den eneste ene

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...