Hop til indhold
RonJeremy

Etnicitet

Etnicitet  

73 medlemmer har stemt

1. 1. Vælg foretrukken etnicitet

Recommended Posts

Det eksotiske.. Latinaer og arabere. Fx arabiske Jasmin fra PG og Liz fra Malaga/Colombia eller hvor hun nu end kommer fra. Men ellers også landets egne damer - etniske danskere/germanere som fx June. Det er i øvrigt også min top 3 - sådan cirkus. 

Redigeret af Namnamtk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Namnamtk skrev, for 31 minutter siden:

Det eksotiske.. Latinaer og arabere. Fx Liz og Yasmin fra PG. Men ellers også landets egne damer - etniske danskere/germanere som fx June. Det er i øvrigt også min top 3 - sådan cirkus. 

Hvem er "Liz" fra PG - og er det Jasmin du mener ?

https://70210026.dk/piger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Namnamtk skrev, for 46 minutter siden:

Arabiske Jasmin fra PG. Og selvstændige Liz fra Malaga/Colombia, som er i Danmark ca. 1 gang om måneden. 

Ok. Kunne ikke lige se hende på vagtplanen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skønhed kommer i mange former, og for mig rummer hver etnicitet noget, som drager og appellerer. Er ret begejstret for muligheden for at opleve forskellige etniciteter, når jeg besøger GPer, så jeg kan ikke rigtig foretrække den ene frem for den anden. Desværre, for jeg vil ellers gerne støtte initiativet, når der oprettes en afstemning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er indiske piger ?

Havde vi været i England (London eller Leicester), havde dette også været en mulighed..

Mændene i de 2 byer ved slet ikke hvor heldige de er...

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 5 timer siden:

Hvor er indiske piger ?

Havde vi været i England (London eller Leicester), havde dette også været en mulighed..

Mændene i de 2 byer ved slet ikke hvor heldige de er...

Vidste ikke indiske damer gjorde sig i dette felt i England.. Spændende! Du burde skrive et særskilt indlæg om det

Del dette indlæg

Link til indlæg

For et par dage siden så jeg en utrolig smuk Dansk pige- Hun var så smuk at jeg stadig har hende i mit hoved. Hun cyklede foran mig. Hun havde blond hår og blå øjne, hun var slank og havde gennemsigtige leggings og en hvid bluse på. Hun var måske 23-25 år gammel. Jeg kan bedst lide kvinder som ligner hende- men jeg kan også godt lide de østeuropæiske kvinder eller fra Asien- men mest fra Japan eller Sydkorea. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg stemt "dansk" 

Det har jeg så slet ikke prøvet, ville gerne, men ikke fundet "lige hende".. 

Undre mig så få stemmer "Latina", når vi nu har så mange af dem i DK..?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, for 4 timer siden:

Nu har jeg stemt "dansk" 

Ude godt (latinas og de andre), men hjemme bedst (danske damer). Men ja, det er overraskende få, som har stemt latinas især, når man tager i betragtning, at både velanmeldte Lua og Liz proklamerer med spansk og sydamerikansk tilhørsforhold. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, for 5 timer siden:

Nu har jeg stemt "dansk" 

De her afstemningerne er virkelig statistik man kan stole på.

Jeg mener; her er det så mange som 55 st som har stemt - af kun 40 800 medlemmer.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er til alle nationaliteter. Har dog primært været med Latinaer og Inuit. Danske lyshårede piger, er nok sidste valg ved mig. Men det sker alligevel. 

Udseende er dog kun 30% af oplevelsen for mig, men tit den første og sidste ting man vægter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 timer siden:

De her afstemningerne er virkelig statistik man kan stole på.

Jeg mener; her er det så mange som 55 st som har stemt - af kun 40 800 medlemmer.

Enig - vi skulle gerne op på ca. 1.000 stemmer før vi kan sige noget sikkert:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...