Hop til indhold

Hvad koster det at slikke fisse

Featured Replies

Skrevet
SweetKisses skrev, for 25 minutter siden:

Sig til hvis du mangler en stand-in fisse til prøve-slikningen :D

Uuuh, nu lokker du! Pas på, jeg ikke tager dig på bordet (…øøhh, eller var det på ordet? :rolleyes:)

• Svar 79
  • Visninger 9.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• @UngFyr123  Er det fordi du gerne vil "undervises" eller instrueres, eller er det mere noget med at slikke så mange fisser som muligt? Udfordringen med proffe piger er nok lidt, at det laaaangt

• Den opmærksomme ville ha' læst sig frem til at jeg har lukket for tilgang. Den faste EG læser vil vide at jeg deler råd ud til alt og alle. Nogle få vil måske forstå at der blev tagget mit navn fordi

• Frække Tanja
    Frække Tanja

Mit bedste råd vil være at finde en pige som ærligt vil guide dig til, at gøre det rart og dejligt for hende.  Dette gør jeg, hvis det er nødvendigt, da jeg hellere med stemmen eller hænderne vil

Postede billeder

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 42 minutter siden:

Hold nu op, hvor er du god, @Eva Nadine. Tager mig selv i først at sidde og lave lyde som et punkteret dæk, og derefter brumme som et gregoriansk munkekor.

Du beskriver det faktisk ret flot, men jeg tør sgu ikke prøve teknikken i virkeligheden, for jeg er bange for, at kvinden tror, jeg er ifærd med at komponere en intro til en ny Nik&Jay-sang. :unsure:

... jeg er punkteret for længst ... 
Nu tør jeg da slet ikke gå ned på en pige ... :(
Bortset fra de tekniske udfordringer, så er @Eva Nadine's beskrivelse nok også lige lidt for .. øøh, kulinarisk  .. efter mit gemyt .... 
Jeg ka' altså bedre li' at være en sommerfugl der pirrer rosens blade og vifter lidt med vingerne for at finde nektar, end at være sådan een der flapper en kødfuld bøf op på skambenet ... eller hvordan det nu var ... 

Men tænker, det kunne være både spændende og ret kinky at booke en halv time hos en GP bare for at lege med slikketeknikker ... og intet andet ... 
Noget af det, tror jeg, er teknikker der kan læres .. men ville osse gerne bare lave en 'slikkemanual for dummies', en slags 'slikketeknikkens mindstegrundlag' ;)
Især er jeg nysgerrig omkring hvad der menes med en 'blød, bred tunge', og hvordan det gøres bedst ... bare sådan, som det grundlæggende... 
Der er en bestemt GP jeg tænker ville være med på den .. hun er bi (altså ikke som i blomsten og bierne), og det kan der være en idé i ...

Redigeret af sneræven

Skrevet

@sneræven det er jo heldigt at kvinder - og fisser - skal behandles så forskelligt. Så er der lidt til os alle ;) 
Jeg kan afsløre at jeg i ovenstående beskrivelser faktisk ikke rigtigt har inkluderet noget som helst om hvad JEG foretrækker personligt. Jeg har helt med vilje undladt at inddrage min egen fisse i debatten... selvom selv @Pianistinden måske har overset netop den detalje :D 
Som fisse-debattør er jeg på lige fod med de fleste sexkøbere der læser med. 
Min "stil" er bestemt ikke for alle kvinder! Men de skal da ha' chancen for at vide hvad de siger nej til... synes jeg. Især når jeg har betalt (dukker mig) er det jo oplagt at de ligesom ikke smækker stængerne sammen første gang de synes at rytmen er skæv. Så nogle skal afvæbnes langsomt og kælent, ja. Såååå gør jeg da bare det. Til en start og med skumle bagtanker. 
Til gengæld bilder jeg mig ind (ligesom rigtigt mange andre sexkøbere og mænd generelt der har sex med kvinder) at jeg er god til at spotte en fake-stønner.
Det jeg hænger hatten/illusionen om bedre vidende end de andre, er bl.a. at jeg har arbejdet på klinikker i mange år og ligesom har fået en slags øre for hvornår en kvinde faker og hvornår hun ikke gør, netop fordi væggene på nogle bordeller er tynde og man ofte er på vagt med de samme piger. Ooooog VI holder os bestemt heller ikke tilbage når der går "skurvogn i den" i privaten mellem gæsterne. Jeg har altid taget mentale notater når kvinder har rost eller det modsatte og beskrevet i detaljer hvis det var godt. 
Notesblokken er mildest talt fyldt, så jeg VED at det du beskriver er for nogle kvinder lige i øjet. 
Jeg tror bare jeg er noget lidt en kende... ej... enormt vildt meget mindre følsom og kælepotte-agtig end du når jeg har sex med kvinder, skønne du :wub:

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 33 minutter siden:

Jeg tror bare jeg er noget lidt en kende... ej... enormt vildt meget mindre følsom og kælepotte-agtig end du når jeg har sex med kvinder, skønne du :wub:

Det er nemmerlig lige præcist osse mit indtryk ... :D:D
Nogle gange har jeg en fornemmelse af at jeg er den eneste mandlige kælepotte herinde ... 
Jeg har dog ikke indtryk af at det gør pigerne så meget .. 
Selv om jeg fornemmer at nogle af dem rykker lidt i tøjret for lidt mere action ... 
Men her er fordelen ved lige dét her game, at det behøver jeg ikke ta' så tungt .. de kan jo altid indhentes for dem senere på dagen, så at sige ... :wub:

Jeg er ret ekset med når en pige kan gå h-e-l-t ned i gear, være afslappet til stede og bare lade sig nyde ...
Har (lige) erfaret at det tager minimum tre kvarter hvis man skal kysse / kæle / nusse en skøn kvinde over det hele ... <3<3

.. og så er der lige dét med en lækker, rolig, l-a-a-a-ng, kærlig nøgenkrammer ... Whooowwww .... 

Med hensyn til bi piger, så er fordelen dels at de kender en kvindekrop så at sige både den ene og den anden vej, så de kan bedre sætte ord på forslag til hvad jeg kan gøre ...
Og så kan de snakke med om hvad en skøn kvinde og en lækker mis er ... det er ret vildt ...

Redigeret af sneræven

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Uuuh, nu lokker du! Pas på, jeg ikke tager dig på bordet (…øøhh, eller var det på ordet? :rolleyes:)

På bordet kan også en ting eller to - men der skal vi vist igang med en helt anden tråd…. ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.