Hop til indhold

Hvad koster det at slikke fisse

Featured Replies

Skrevet

Hej alle, jeg har længe ledt men kan ikke rigtigt finde noget, hvor billigt kan man komme til at slikke fisse. Udseende alder osv er ligegyldigt

• Svar 79
  • Visninger 9.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• @UngFyr123  Er det fordi du gerne vil "undervises" eller instrueres, eller er det mere noget med at slikke så mange fisser som muligt? Udfordringen med proffe piger er nok lidt, at det laaaangt

• Den opmærksomme ville ha' læst sig frem til at jeg har lukket for tilgang. Den faste EG læser vil vide at jeg deler råd ud til alt og alle. Nogle få vil måske forstå at der blev tagget mit navn fordi

• Frække Tanja
    Frække Tanja

Mit bedste råd vil være at finde en pige som ærligt vil guide dig til, at gøre det rart og dejligt for hende.  Dette gør jeg, hvis det er nødvendigt, da jeg hellere med stemmen eller hænderne vil

Postede billeder

Skrevet
UngFyr123 skrev, for 24 minutter siden:

Hej alle, jeg har længe ledt men kan ikke rigtigt finde noget, hvor billigt kan man komme til at slikke fisse. Udseende alder osv er ligegyldigt

http://seductiongirls.dk/menu/ 

Skrevet

Ca 30 kr for en pilsner og en gammel dansk til en af stamgæsterne på det lokale værtshus.
Ellers må du spørge pigerne. Nogen accepterer det slet ikke. Andre tillader det i deres 15-minutter pakker til 300 kr.

Skrevet
UngFyr123 skrev, for 28 minutter siden:

Spørger du fordi, du er helt ny og gerne vil starte forsigtigt ud? :) Eller spørger du fordi, du ikke har så meget mønt på lommen? Hvis det er det sidste, så ville jeg spare skillingerne, da billigst sjældent = bedst af naturlige årsager, men skulle du alligevel ønske at ville afsted, så gætter jeg på, du kan få lov til at komme forbi og slikke fisse hos nogle af de udenlandske piger til 200-300 kr for 10 min.

Skrevet
  • Author
padelguden skrev, for 19 minutter siden:

Spørger du fordi, du er helt ny og gerne vil starte forsigtigt ud? :) Eller spørger du fordi, du ikke har så meget mønt på lommen? Hvis det er det sidste, så ville jeg spare skillingerne, da billigst sjældent = bedst af naturlige årsager, men skulle du alligevel ønske at ville afsted, så gætter jeg på, du kan få lov til at komme forbi og slikke fisse hos nogle af de udenlandske piger til 200-300 kr for 10 min.

Jeg er helt ny, og derfor vil jeg gerne starte blødt med at tilfredsstille en kvinde. Og har altid hørt St det er vigtigt for en ung fyr st være god til at slikke fisse

Skrevet
UngFyr123 skrev, for 23 minutter siden:

Jeg er helt ny, og derfor vil jeg gerne starte blødt med at tilfredsstille en kvinde. Og har altid hørt St det er vigtigt for en ung fyr st være god til at slikke fisse

Det er det sikkert min min ven. Men som du nok ved, så går kvalitet og pris hånd i hånd. Så for at du skal få dig så god en oplevelse som muligt, så synes jeg ikke pris skal være dit første kriterie. Hvor gammel er du? 

@JenniferRomantica, @Pianistinden, @Frække Tanja, @Eva Nadine og andre, der har været i gamet længe fra den anden side kan måske bidrage med nogle gode råd til en fyr som dig.

Jeg var selv i din stol i forhold til at være ny i den her verden for et par år siden, og det er fandme lidt af en jungle også selvom - lyder det som om - jeg havde mere erfaring med det modsatte køn med i bagagen.

Redigeret af padelguden

Skrevet
UngFyr123 skrev, for 5 minutter siden:

Jeg anbefale at du tager en time med en erfaren (dansk) pige, og fortæller, hvad du gerne vil opnå. Det er ikke billigt, men det kan give dig en masse gode pointers til fremtidig træning.

Skrevet
  • Author
yrghh skrev, for 16 minutter siden:

Jeg anbefale at du tager en time med en erfaren (dansk) pige, og fortæller, hvad du gerne vil opnå. Det er ikke billigt, men det kan give dig en masse gode pointers til fremtidig træning.

Problemet er bare at jeg er ung, og lever af SU, så har ikke råd til at bruge en formue på at slikke fisse.

Skrevet
  • Author
padelguden skrev, for 21 minutter siden:

Det er det sikkert min min ven. Men som du nok ved, så går kvalitet og pris hånd i hånd. Så for at du skal få dig så god en oplevelse som muligt, så synes jeg ikke pris skal være dit første kriterie. Hvor gammel er du? 

@JenniferRomantica, @Pianistinden, @Frække Tanja, @Eva Nadine og andre, der har været i gamet længe fra den anden side kan måske bidrage med nogle gode råd til en fyr som dig.

Jeg var selv i din stol i forhold til at være ny i den her verden for et par år siden, og det er fandme lidt af en jungle også selvom - lyder det som om - jeg havde mere erfaring med det modsatte køn med i bagagen.

Jeg er 18, og der er heller ikke særlig mange der tager så unge ind

Skrevet
UngFyr123 skrev, Lige nu:

Problemet er bare at jeg er ung, og lever af SU, så har ikke råd til at bruge en formue på at slikke fisse.

Tænker at du må gøre som de fleste andre og trække i arbejdstøjet og møde nogle søde piger vha. god gammeldags gensidig interesse så.

Måske en med en personlighed og service som @Barbarasmile1 kan lokkes til at lave en pakke uden penetration til dig, det er måske i virkeligheden bedre og billigere end at mødes med en dansk pige første gang. 

Skrevet
  • Author
padelguden skrev, for 5 minutter siden:

Tænker at du må gøre som de fleste andre og trække i arbejdstøjet og møde nogle søde piger vha. god gammeldags gensidig interesse så.

Måske en med en personlighed og service som @Barbarasmile1 kan lokkes til at lave en pakke uden penetration til dig, det er måske i virkeligheden bedre og billigere end at mødes med en dansk pige første gang. 

Har du erfaring med hende

Skrevet

@UngFyr123 
Er det fordi du gerne vil "undervises" eller instrueres, eller er det mere noget med at slikke så mange fisser som muligt?

Udfordringen med proffe piger er nok lidt, at det laaaangt fra er sikkert at du får ærlig feedback.
For mange, vil det nok være fake-støn og en overtone af at du er helt fantastisk, hvis det er dét (en empatisk) glædespige fornemmer at du kommer efter, nemlig ego-boost.
HVIS du skal lære at slikke fisse, så er det altså desværre sådan at med kvinder generelt, så starter man en lille smule forfra med hver enkelt.
Der er teknikker der kan læres. Det er MEGET forskelligt hvad forskellige kvinder sætter pris på. 
En slags "udforskning" af fisser - som omhandler MEGET andet end bare at slikke - kan måske være en bedre idé.
Jeg forstår din ivrighed, og det er ualmindeligt charmerende og (i mine øjne) total tændings-agtigt, men dér hvor udfordringen formodentlig kommer til at bremse lidt for projektet, vil nok være det med at det skal være billigst muligt.
Det du køber hos en glædespige er hendes tid.

Og ja... mange glædespiger har forbehold overfor unge mænd. Så du er nødt til at lede efter en der både har en slags forståelse for hvad du ønsker dig OG som er imødekommende overfor din alder. Det bliver ikke nemt. 
INGEN kan lære at slikke fisse på 10 minutter, Honey.
OG du starter næsten forfra med den næste. Så du må ud at samle pant-dåser eller sælge noget gammelt ragelse i Den Blå Avis hvis du skal ha' succes med projektet, vil jeg mene. 
Eller find en ikke-betalings-pige og fortæl hende at du gerne vil lære det og om hun vil være ærlig. 
Ha' bedøvende salve klar... der skal nok en del lussinger til før nogen siger JA TAK, hvis du ikke lige formår at tilbyde din service på en ikke-MeToo-agtig måde ;) 

En god tommelfingerregel er at stryge klitten langs med sprækken. De fleste kvinder (statistisk set) er ikke vilde med hård gnubning fra side til side. 
Og prøv at "suge sultent" også... veksling mellem tempo, tryk og intensitet kan give dig et hint om hvad den fisse du har gang i netop "NU" reagerer på. 
Ligger hun helt stille, så prøv noget andet. Griber hun fat i dine ører og bevæger sig rytmisk, så bliver du bare VED med det du gør - så kan du altid få vejret bagefter. 

Held og lykke med projektet :wub:<3 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 9 minutter siden:

@UngFyr123 
Er det fordi du gerne vil "undervises" eller instrueres, eller er det mere noget med at slikke så mange fisser som muligt?

Udfordringen med proffe piger er nok lidt, at det laaaangt fra er sikkert at du får ærlig feedback.
For mange, vil det nok være fake-støn og en overtone af at du er helt fantastisk, hvis det er dét (en empatisk) glædespige fornemmer at du kommer efter, nemlig ego-boost.
HVIS du skal lære at slikke fisse, så er det altså desværre sådan at med kvinder generelt, så starter man en lille smule forfra med hver enkelt.
Der er teknikker der kan læres. Det er MEGET forskelligt hvad forskellige kvinder sætter pris på. 
En slags "udforskning" af fisser - som omhandler MEGET andet end bare at slikke - kan måske være en bedre idé.
Jeg forstår din ivrighed, og det er ualmindeligt charmerende og (i mine øjne) total tændings-agtigt, men dér hvor udfordringen formodentlig kommer til at bremse lidt for projektet, vil nok være det med at det skal være billigst muligt.
Det du køber hos en glædespige er hendes tid.

Og ja... mange glædespiger har forbehold overfor unge mænd. Så du er nødt til at lede efter en der både har en slags forståelse for hvad du ønsker dig OG som er imødekommende overfor din alder. Det bliver ikke nemt. 
INGEN kan lære at slikke fisse på 10 minutter, Honey.
OG du starter næsten forfra med den næste. Så du må ud at samle pant-dåser eller sælge noget gammelt ragelse i Den Blå Avis hvis du skal ha' succes med projektet, vil jeg mene. 
Eller find en ikke-betalings-pige og fortæl hende at du gerne vil lære det og om hun vil være ærlig. 
Ha' bedøvende salve klar... der skal nok en del lussinger til før nogen siger JA TAK, hvis du ikke lige formår at tilbyde din service på en ikke-MeToo-agtig måde ;) 

En god tommelfingerregel er at stryge klitten langs med sprækken. De fleste kvinder (statistisk set) er ikke vilde med hård gnubning fra side til side. 
Og prøv at "suge sultent" også... veksling mellem tempo, tryk og intensitet kan give dig et hint om hvad den fisse du har gang i netop "NU" reagerer på. 
Ligger hun helt stille, så prøv noget andet. Griber hun fat i dine ører og bevæger sig rytmisk, så bliver du bare VED med det du gør - så kan du altid få vejret bagefter. 

Held og lykke med projektet :wub:<3 

mangler du kunder i biksen ?

Skrevet
LoveThaiMassage skrev, for 1 minut siden:

Nu ved jeg ikke, om du skriver det indlæg på en sarkastisk/nedladende måde, eller fordi du selv er interesseret i at møde Eva Nadine, men jeg tænker at både trådstarter og Eva Nadine gerne så sig fri for førstnævnte. Beklager hvis jeg misforstod dit indlæg.

Skrevet
LoveThaiMassage skrev, for 4 minutter siden:

Den opmærksomme ville ha' læst sig frem til at jeg har lukket for tilgang. Den faste EG læser vil vide at jeg deler råd ud til alt og alle. Nogle få vil måske forstå at der blev tagget mit navn fordi en anden bruger tænkte jeg kunne ha' noget at byde ind med som kan hjælpe den unge mand. 
Dem der har ondt i røven vil måske gætte på at det er reklame. Resten... I don't give a flying fuck :D 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 33 minutter siden:

Den opmærksomme ville ha' læst sig frem til at jeg har lukket for tilgang. Den faste EG læser vil vide at jeg deler råd ud til alt og alle. Nogle få vil måske forstå at der blev tagget mit navn fordi en anden bruger tænkte jeg kunne ha' noget at byde ind med som kan hjælpe den unge mand. 
Dem der har ondt i røven vil måske gætte på at det er reklame. Resten... I don't give a flying fuck :D 

Du fylder enormt meget og kommenterer stort set på alt herinde ( ja har været her før ) Det er lidt trættende og ja det er indlysende hvad du håber at opnå med dette .

Fordi jeg stiller et simpelt spørgsmål om du evt mangler kunder i biksen, så går du omgående i forsvar, hvorfor mon :lol:

Skrevet
padelguden skrev, for 41 minutter siden:

Nu ved jeg ikke, om du skriver det indlæg på en sarkastisk/nedladende måde, eller fordi du selv er interesseret i at møde Eva Nadine, men jeg tænker at både trådstarter og Eva Nadine gerne så sig fri for førstnævnte. Beklager hvis jeg misforstod dit indlæg.

Nej, jeg er bestemt ikke interreseret i at møde Eva, hun ville stresse mig enormt hvis hun snakker lige så meget irl, som hun kommenterer på alt herinde.

Desuden, bland dig udenom, har intet med dig at gøre, er sikker på Eva er stor nok til at svare på mit spørgsmål .

Skrevet

Thomas er det dig? #dontfeedthetrolls 

@UngFyr123 læs Evas kommentar om og om og om igen - kopier den evt og gav som baggrund på din tlf for der er nogle vigtige informationer :)

Vi ER nemlig forskellige! Og lige så forskelligt som drengene er omkring blowjob, lige så forskelligt vil pigerne slikkes.

Jeg vil fx overhovedet ikke 'angribes' :D ligesom Eva gerne vil. Jeg nyder en bløøøøøød tunge, lige i revnen, på læberne og klitten. Og så er der nogle mænd som mestrer at "pulsere" med tungen lige over klitten, ikke om jeg begriber hvordan de gør, men jeg går fuldstændig i bro når jeg oplever det :lol:. På mig der virker det ligesom min vibrator gør (sådan en sucktion ting - den hedder Satisfyer et eller andet) og så kommer jeg på 3 min. Færdig slut.

Ny kvinde - ny metode - hver gang! Basis er ens for alle vil jeg tro, start langsomt ud, kæl, nus og slik forsigtigt og blødt. Begynder hun at mumle noget uforståelig og griber fat i håret eller puden, så er du på rette vej B).

Tinder dates med formålet at lære at slikke er slet ikke nogen tosset idé, lad den ræssonere lidt, men skriv det for guds skyld ikke i din profiltekst :lol:.

Scor.dk er også en mulighed.

Rigtig god fornøjelse med projektet :)

Skrevet
UngFyr123 skrev, for 3 timer siden:

Mit bedste råd vil være at finde en pige som ærligt vil guide dig til, at gøre det rart og dejligt for hende. 

Dette gør jeg, hvis det er nødvendigt, da jeg hellere med stemmen eller hænderne vil sige, hvis en lille ændring, kan give mig en lækker orgasme. Gider ikke spilde min tid på, at ligge og fake, når en ægte orgasme er, hvad vi begge ønsker :wub:

Jeg personligt modtager mænd fra 18 og op. Mine priser er dog som de er, så er det op til dig som gæst, at spare op, samle flasker, tømme sparegrisen el lign, hvis man ønsker min service :D

Redigeret af Frække Tanja

Skrevet
UngFyr123 skrev, for 2 timer siden:

En glædespige instruerede mig engang og fortalte at jeg skulle gøre nærmest som om jeg slikkede en softice - og det er da billigere at starte med end en hyggestund hos en glædespige - men ellers gælder det om at give sig god tid og lade som om man har al den tid, der skal til i verden, så pigen bare kan slappe af.

Nogle vil gerne ligge i sengen mellem pigens ben og slikke - men det er en ret anstrengende stilling i længden og jeg foretrækker derfor at ligge på ryggen med pigen siddende overskrævs, bare hun ikke fuldstændig sætter sig på mig så jeg ikke kan få luft - men manglende benlængde kan gøre at hun ikke rigtig kan gøre for det - vælg da istedetfor at lade pigen ligge yderst på sengen eller tilbagelænet i en god lænestol eller sofa, mens du kan sidde foran. Evt. kan du også lade pigen stå op med det ene ben oppe på en stol, seng, sofa, mens du sidder nede foran og med hænderne masserer hendes røvballer godt og grundigt. Kan du få pigen til at lægge sig op på et køkkenbord og du selv sidder foran på en stol, kan du også blive ved i lang tid - men pigen kan få ondt i ryggen, hvis hun ikke lige får noget blødt underlag.

Nogle piger vil gerne have en finger i fissen, mens de slikkes - andre vil ikke (spørg evt. først) - men start med at klippe og file neglene og så er det som regel nemmere at få den ind, hvis du selv lige slikker lidt på fingeren først - og start så med at gå lidt forsigtigt til værks.

En nyvasket fisse smager ikke rigtig af noget - så den må gerne være et par timer gammel og smage lidt af salt og sved - men nogle piger forstår ikke at vaske sig forneden og så kan selv en nyvasket fisse lugte af gammel tis og røven af det der er værre - og så ophører fornøjelsen ret hurtigt fra min side - andre kan have det anderledes, men isisterer pigen på at hun gerne vil vaske sig først - er der som regel en grund til det - her i Thailand er "shower together" næsten standard - og så bestemmer man ofte selv, hvormeget modparten skal vaskes.

Skrevet
UngFyr123 skrev, for 5 timer siden:

når jeg er på pige besøg er det en naturlig del af besøget. De flest piger er helt med på det.

Skrevet

Jeg tænker at du nemt kan finde en masse gode artikler på nettet, hvor du kan lære en god håndfuld brugbare teknikker. 

Men er det fordi du har en frygt for at "se dyret i øjnene", så vil jeg nok (som andre også så fint anbefaler) anbefale dig en dansk GB, som er indforstået med din alder, og hele formålet med jeres møde. Jeg tror faktisk ikke du behøver lede længe :rolleyes:

Mit bedste "how to"-råd er nok, at det slet ikke handler om teknik, men derimod om at læse din partner. Hvordan lyder hun når det du gør er virkelig godt, og hvordan lyder hun når du rammer helt ved siden af? De fleste piger er fan af at blive spurgt om det er godt og om der er noget man kan gøre anderledes. Formentlig også piger på din egen alder.. Hemmeligheden med fisser er nemlig, at de er fuldstændig forskellige, og dét der virker på den ene, ikke nødvendigvis virker på den anden... 

Der er nok ikke så mange danske piger, der har SU-venlige priser, eller giver studierabat.. Så måske du skal overveje om du skulle starte en opsparing, der kan få dig ordentlig fra start ;)

Skrevet
UngFyr123 skrev, for 19 timer siden:

Du i start af 20 erne, så kan det vel ikke være så svært at finde jævnaldrende piger, eller også prøv scor.dk, der er ihverfald en del modne kvinder som er til unge mænd . 

Skrevet
LoveThaiMassage skrev, for 17 timer siden:

Du fylder enormt meget og kommenterer stort set på alt herinde ( ja har været her før ) Det er lidt trættende og ja det er indlysende hvad du håber at opnå med dette .

Fordi jeg stiller et simpelt spørgsmål om du evt mangler kunder i biksen, så går du omgående i forsvar, hvorfor mon :lol:

Har du overvejet blot at sætte hende på "ignorer bruger"? Så slipper du for at læse hendes indlæg (som tilsynladende går dig en del på) og vi andre kan få lov til at blive ved med at nyde hendes humoristiske og lærerige indlæg.

Skrevet
Bear skrev, for 6 minutter siden:

Har du overvejet blot at sætte hende på "ignorer bruger"? Så slipper du for at læse hendes indlæg (som tilsynladende går dig en del på) og vi andre kan få lov til at blive ved med at nyde hendes humoristiske og lærerige indlæg.

Tror nu mere det er hende som skal sætte mig på ingorer, da hun tilsydenladende er meget nærtagende og kun tåler folk som ikke er kritiske over for hende.

Jeg skriver lige præcis det jeg mener, hunde for reglerne !    

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.