Hop til indhold

Hvad koster det at slikke fisse

Featured Replies

Skrevet
Lauersen skrev, for 8 timer siden:

(…)

Det er super tilfredsstillende for mig at slikke fisse, og jeg kan nærmest ikke have sex uden.  Min eneste rigtigt dårlige oplevelse med købesex har været hos en pige der ikke ville slikkes. 

Man må da håbe, at der er mere til oplevelsen end kun det? ;)

sneræven skrev, for 7 timer siden:

(…)
Hvor meget og hvor længe, afhænger så af om vi oplever een eller anden grad af respons (illusion eller ej)

Da forhåbentlig ikke meget illusion over at gå ned på en pige – forsøger at overveje, hvordan at jeg kan få det her til at lyde mere sofistikeret (delen af elskovsdyrkelsen, hvor manden blidt går mod pigens nedre dele…) :)

• Svar 79
  • Visninger 9.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• @UngFyr123  Er det fordi du gerne vil "undervises" eller instrueres, eller er det mere noget med at slikke så mange fisser som muligt? Udfordringen med proffe piger er nok lidt, at det laaaangt

• Den opmærksomme ville ha' læst sig frem til at jeg har lukket for tilgang. Den faste EG læser vil vide at jeg deler råd ud til alt og alle. Nogle få vil måske forstå at der blev tagget mit navn fordi

• Frække Tanja
    Frække Tanja

Mit bedste råd vil være at finde en pige som ærligt vil guide dig til, at gøre det rart og dejligt for hende.  Dette gør jeg, hvis det er nødvendigt, da jeg hellere med stemmen eller hænderne vil

Postede billeder

Skrevet
TheLion skrev, for 33 minutter siden:

Man må da håbe, at der er mere til oplevelsen end kun det? ;)

Det var en væsentlig del af det.

Skrevet
Lauersen skrev, 1 time siden:

Det var en væsentlig del af det.

Haha, jeg håber, at der fortsat er mere til oplevelsen det end kun det at gå ned på pigen?

Analsex har jeg svært ved at se sammenhængen i lige her? ;)

Redigeret af TheLion

Skrevet
UngFyr123 skrev, den 4.4.2023 at 16:33:

Hej alle, jeg har længe ledt men kan ikke rigtigt finde noget, hvor billigt kan man komme til at slikke fisse. Udseende alder osv er ligegyldigt

Spar op til @Frække Tanja det vil du aldrig fortryde.

Skrevet

*er mere til oplevelsen end det, skulle der selvfølgelig stå.

Skrevet
Pianistinden skrev, den 4.4.2023 at 19:29:

Og så er der nogle mænd som mestrer at "pulsere" med tungen lige over klitten, ikke om jeg begriber hvordan de gør, men jeg går fuldstændig i bro når jeg oplever det :lol:

Det tror jeg godt jeg kan svare på ... 
Det er lidt teknisk.
Det er fordi nogle af os mænd kan bevæge tungen meget hurtigt 'fra side til side' ... en slags evolutionær ejendommelighed, ligesom nogen kan rokke med det ene øre .. 
Det passer meget godt med det du beskriver.
Jeg kan det selv, og nogle piger virker til godt at ku' li' det det, andre er mere neutrale .. 

Og omkring det med at slikke 'lige over klitten' ... 
Så tror jeg mange mænd overser, at dét område er følsomt (på den 'gode' måde) på mange piger .. 
Jeg siger det fordi en pige jeg besøgte en gang brugte en speciel vibrator, med et meget lille vibratorhoved, som hun så masserede på oversiden af klitten ..
Det må være almindeligt fordi vibratoren tilsyneladende var designet' til lige dét formål ... 
Men som mand skal man lige vide det, fordi det tilsvarende område på mænd er meget lidt følsomt ... 

Og så lige en pudsighed ... 
Omkring det med at rokke med det ene øre, så blev jeg nysgerrig ... 
For ligesom det med at vibrere med tungen, så virker det som en fuldstændig formålsløs evne ... 
Så jeg googlede ... 
Og fandt nedenstående artikel ... 
Den gav mig lige påskens grineflip ... 
Den er et sandt mesterværk i Google Translate undersættelser .... 
Jeg er noget mystificeret over hvilket sprog det er oversat fra, det ligner ikke en gang Google Translate at komme så galt af sted ... 
Men så meget lærte jeg da, at menneskeheden var uddød hvis ikke nogen kunne rokke med det ene øre ... 
OG at der er mange flere mænd end kvinder, der kan rokke med det ene øre ... og det har også en evolutionær forklaring ... 
Nå, men læs selv .. og go' fornøjelse ... 
https://da.unansea.com/saadan-vrikke-oerer-og-hvorfor-er-det-nyttigt/

Skrevet
sneræven skrev, for 13 minutter siden:

Det er fordi nogle af os mænd kan bevæge tungen meget hurtigt 'fra side til side' ... en slags evolutionær

Hmmmm det er nu slet ikke sådan det føles.....for det du beskriver (side til side) bryder jeg mig nemlig slet ikke om :lol:

Det er sådan en......hmmm....nu er der tunge på, nu er den væk, nu er der tunge på, nu er den væk (blød tunge, ikke spidsen af tungen eller hård tunge) i fast forward mode..

Har lige siddet med en håndflade for munden og prøvet at efterligne hvad der mon bliver gjort, sammenholdt med hvordan det føles og min beskrivelse er korrekt......og jeg føler mig ret gakket over at sidde og prøve at efterligne det :lol::lol:

Skrevet
sneræven skrev, for 20 minutter siden:

Og så lige en pudsighed ..

For helvede da. Jeg fik maden galt i halsen. Det må være oversat mange gange, ellers kan det simpelthen ikke gå så galt. 

Den med tungen der suser frem og tilbage kan jeg også, men det er min opfattelse at langt de fleste piger ikke er så vilde med det. Det er mere den bløde våde langsomme tunge der giver point :) 

Skrevet
Pianistinden skrev, for 5 minutter siden:

Hmmmm det er nu slet ikke sådan det føles.....for det du beskriver (side til side) bryder jeg mig nemlig slet ikke om :lol:

heller ikke hvis jeg ligger med hovedet på siden?

Spøg til side: Den med side til side har heller ikke taget kegler for mig. 

og jeg føler mig ret gakket over at sidde og prøve at efterligne det :lol::lol:

Prøv at gøre det samme på en mand på frenulum (strengen under hovedet), gerne mens du har hovedet i munden og laver lidt vakuum ;) Det giver god mening at samme slags stimulation virker på mænd.

Redigeret af Bebop

Skrevet

Det er sådan en......hmmm....nu er der tunge på, nu er den væk, nu er der tunge på, nu er den væk (blød tunge, ikke spidsen af tungen eller hård tunge) i fast forward mode..

Det er en imitation af katten der labber fløde i sig. Man kan justere således at spidsen af klitoris inkluderes, eller ej. Der kan laves meget sjov med den variant, hvis man labber længe lige på oversiden af klitoris og så lige laver et enkelt stryg hen over spidsen :D

Skrevet
sneræven skrev, for 29 minutter siden:

eg siger det fordi en pige jeg besøgte en gang brugte en speciel vibrator, med et meget lille vibratorhoved, som hun så masserede på oversiden af klitten ..
Det må være almindeligt fordi vibratoren tilsyneladende var designet' til lige dét formål ... 

Du tænker nok på dem, der laver vakuum over klitoris. Måske har hun brugt den på en anden måde end den "egentlig" er designet til. De er supereffektive. Den første model hed "Satisfyer": https://peech.dk/blogs/seksualundervisning/den-store-guide-til-vakuum-vibratorer

Redigeret af Bebop

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Det er en imitation af katten der labber fløde i sig. Man kan justere således at spidsen af klitoris inkluderes, eller ej. Der kan laves meget sjov med den variant, hvis man labber længe lige på oversiden af klitoris og så lige laver et enkelt stryg hen over spidsen :D

......What he said! :arrow::lol:

Skrevet
Pianistinden skrev, for 12 minutter siden:

Har lige siddet med en håndflade for munden og prøvet at efterligne hvad der mon bliver gjort, sammenholdt med hvordan det føles og min beskrivelse er korrekt......og jeg føler mig ret gakket over at sidde og prøve at efterligne det :lol::lol:

Ja OK ... det lyder mere som en mellemting mellem en op / ned og en ud / ind bevægelse ... i højt tempo ... 
Den er sværere at lave - tempoet er for lavt - men tænker det kan læres ... 

Skrevet
Bebop skrev, for 9 minutter siden:

heller ikke hvis jeg ligger med hovedet på siden?

Altså nej :lol::lol:

Bebop skrev, for 10 minutter siden:

Prøv at gøre det samme på en mand på frenulum (strengen under hovedet), gerne mens du har hovedet i munden og laver lidt vakuum ;) 

.....*tager notater* B)

Skrevet
Bebop skrev, for 8 minutter siden:

Du tænker nok på dem, der laver vakuum over klitoris. Måske har hun brugt den på en anden måde end den "egentlig" er designet til. De er supereffektive. Den første model hed "Satisfyer": https://peech.dk/blogs/seksualundervisning/den-store-guide-til-vakuum-vibratorer

Satisfyer Pro for president! jeg siger det bare B):D

Skrevet
Pianistinden skrev, for 8 minutter siden:

Satisfyer Pro for president!

Skrevet
Pianistinden skrev, for 38 minutter siden:

Satisfyer Pro for president! jeg siger det bare B):D

Købte en og ville lege med den på en pige jeg kender "ud og ind" Hun var vældig med på at prøve. Desværre kildede den mere end pirrede, så det endte med hun grinede så meget at al liderlighed, som ellers var godt oppe på skalaen, forsvandt. Den ligger nu og samler støv. Overvejer en lettere. ombygning til elektrisk neglefil. 

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 47 minutter siden:

Købte en og ville lege med den på en pige jeg kender "ud og ind" Hun var vældig med på at prøve. Desværre kildede den mere end pirrede, så det endte med hun grinede så meget at al liderlighed, som ellers var godt oppe på skalaen, forsvandt. Den ligger nu og samler støv. Overvejer en lettere. ombygning til elektrisk neglefil. 

Fornuftigt.
Der var faktisk engang en pige der anbefalede mig en neglefil ... 
Godt nok ikke til intimt brug, men blot en 'reminder' om at det er en god idé at file neglene når man har klippet dem korte ... 

Skrevet

Man kan også med fordel "brumme" på nogle kvinder. 
Man "løfter" klitten op på venusbjerget med den ene tommelfinger. Hvis hun er meget kødfuld, så skiller man lige "bøfferne" lidt ad og løfter klitten op på skambenet så der ligesom er fri adgang og den er øh... fladet lidt ud? 
Så laver man fløjtemund med relativt "stramme" læber (altså sine egne) og dækker klitten uden at trykke til.
Man suger ganske ganske forsigtigt ind med "fløjte-mund" og ligesom fløjter indad. 
Når der er en lille smule vakuum så sætter man det alleryderste af tungespidsen direkte på klitten. 
Så dækker hele fløjtemunden ligesom klitten der er blottet og tungespidsen bare ligger løst på... hvis man gør det uden fisse, vil den lyd man siger være cirka: 
FLDDDD... med blødt D - altså FLØDE uden Ø og E. 
og SÅ brummer man helt tilbage fra svælget/næsen og med tungen fladt op ad ganen - og altså spidsen blødt på klitten. 
Det lyder sådan lidt "HNMGGG" øh... eller noget :P 
Har man gået til korsang så kan man tonere og flytte vibrationerne op og ned mellem næsen og det dybeste af halsen, indtil man rammer HENDES vibration dén dag, og så variere det lidt. 
Kan man samtidigt nøjes med at holde "klit-bøffen" på plads med een hånd, og stikke en tommelfinger "omvendt" af hvad man måske skulle tro - altså med tommel-neglen opad og de 3 andre fingre under balde-sprækken på hendes mås, kan man løfte hende en lille smule op fra den pude hun naturligvis har under røven - og vrikke med tommelfingeren dér hvor hendes G-punkt er - så kan man altså "synge fisse" og ikke bare slikke fisse. 
For nogle kvinder kan man med samme "håndgreb" veksle mellem sangen og så gnubbe med flad tommeltot helt blidt OP OG NED på lige over klitten og på selve klitten i en slags kattetunge-bevægelse og få selv de mest hardcore og kølige PowerPussies-Bitches-dukker-kvinder og medsøstre til at glemme alt om hvordan makeup, hair-extensions sidder og hvorfra de får penge til den næste tatovering eller større babser. 

Øh... har jeg hørt fra en ven :wub::lol:

Kærligst, 
Eva <3

PS: Bonus-tip... "syng" denne her indvendigt for dig selv eller sæt den på med skiftende teknikker, og inkludér ovenstående trick. Så får teksten en helt ny betydning ;) 
Det skal være Fugees versionen med "Whoooa-aaahahahaaargha-aaa" toneringen vil jeg mene. 

"Strumming my pain with his fingers
Singing my life with his words
Killing me softly with his song
Killing me softly with his song
Telling my whole life with his words
Killing me softly with his song"

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Pianistinden skrev, den 10.4.2023 at 19:24:

Dét lyder rart! Kan du ikke sende ham i min retning næste gang du møder én der mestre teknikken? :D

Synes jeg har været en smule uheldig med connilingus-teknikkerne den sidste tid :wacko:

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 19 minutter siden:

Det er for indviklet. 
Lav en You Tube, så lover vi at øve oss. 
PS: Jeg kigger på min hånd. Tommel-check, 3 andre fingre-check, lillefinger-nuhrr blev du nu glemt igen 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Det er for indviklet. 
Lav en You Tube, så lover vi at øve oss. 
PS: Jeg kigger på min hånd. Tommel-check, 3 andre fingre-check, lillefinger-nuhrr blev du nu glemt igen 

Jeg har ret små hænder og dermed korte fingre - så min lillefinger stritter ligesom nedad eller lidt til siden... men en god mande-lab kan sikkert løfte MED lillefingeren vil jeg tro. 
Har hun en lille røv, så er det sådan nærmest som en slags bowlingkugle greb men håndfladen vendt opad. 
Så kan man synge, fløjte indad og spille bowling, er man allerede forud for sin nabo :D 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 32 minutter siden:

Har hun en lille røv, så er det sådan nærmest som en slags bowlingkugle

Ja hende jeg tænker på har sådan en lille fin bowlingkugle. Jeg er dog sikker på hun synes jeg er underlig når jeg ligger og leder efter det 3. hul. Nå, det skal ikke hindre mig i udførelsen af denne videnskabelig opgave. Jeg rapporterer tilbage, efterfølgende. 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

Så dækker hele fløjtemunden ligesom klitten der er blottet og tungespidsen bare ligger løst på... hvis man gør det uden fisse, vil den lyd man siger være cirka: 
og SÅ brummer man helt tilbage fra svælget/næsen og med tungen fladt op ad ganen - og altså spidsen blødt på klitten. 
Det lyder sådan lidt "HNMGGG" øh... eller noget :P

Hold nu op, hvor er du god, @Eva Nadine. Tager mig selv i først at sidde og lave lyde som et punkteret dæk, og derefter brumme som et gregoriansk munkekor.

Du beskriver det faktisk ret flot, men jeg tør sgu ikke prøve teknikken i virkeligheden, for jeg er bange for, at kvinden tror, jeg er ifærd med at komponere en intro til en ny Nik&Jay-sang. :unsure:

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden:

Hold nu op, hvor er du god, @Eva Nadine. Tager mig selv i først at sidde og lave lyde som et punkteret dæk, og derefter brumme som et gregoriansk munkekor.

Du beskriver det faktisk ret flot, men jeg tør sgu ikke prøve teknikken i virkeligheden, for jeg er bange for, at kvinden tror, jeg er ifærd med at komponere en intro til en ny Nik&Jay-sang. :unsure:

Sig til hvis du mangler en stand-in fisse til prøve-slikningen :D
Så skal jeg nok forsøge at lade vær med at synge med på dine Nik og Jay rytmer - jeg lover dog ikke at jeg kan undertrykke en fnisen hvis det går helt galt!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.