Hop til indhold

Bella hos Pussygalores

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har haft fornøjelsen af Bella? Og i så fald er hendes definition af GFE så med tungekys eller tantekys? 

K

Skrevet

Hun ser sprød ud, så derfor håber jeg også på en (positiv) anmeldelse af hende

Skrevet

She just changed names and got implants removed. Not sure it’s OK to reveal her previous name

Skrevet
  • Author

Surely not OK to reveal previous names - but I’m sure it will be OK to share anonymized previous experiences;-)

Par example whether she kisses or not…..

K

Redigeret af Kanon1

Skrevet
Kanon1 skrev, for 4 timer siden:

Surely not OK to reveal previous names - but I’m sure it will be OK to share anonymized previous experiences;-)

Par example whether she kisses or not…..

K

Hvorfor ikke? Blot fordi det er en dansk pige eller hvad? :)

Det bliver jo generelt gjort konsekvent ellers, så hvad er forskellen her? 

Ps. Jeg ved godt hvem den pågældende GP er. 

Skrevet
Den Anonyme skrev, den 1.4.2023 at 02:19:

Hvorfor ikke? Blot fordi det er en dansk pige eller hvad? :)

Det sker at en pige er nødt til at skifte navn grundet chikane, stalking, familie eller andet personligt, så er det ikke optimalt at afsløre gammelt navn herinde. Ingen kan vide, hvad grunden er i det enkelte tilfælde…. Diskretion….

Skrevet
Liv skrev, for 6 timer siden:

Det sker at en pige er nødt til at skifte navn grundet chikane, stalking, familie eller andet personligt, så er det ikke optimalt at afsløre gammelt navn herinde. Ingen kan vide, hvad grunden er i det enkelte tilfælde…. Diskretion….

Kan godt følge dig, så det er ikke fordi jeg ikke enig vedr. Diskretion.

Men det er bare lidt mærkeligt, når man tænker på hvor meget der ellers bliver delt herinde, om udenlandske piger, der kommer retur, under andet navn uanset om der er dårlige eller gode anmeldelser om den pågældende, hvor jeg ikke ser den form for kommentar/er. :) 

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 55 minutter siden:

Men det er bare lidt mærkeligt, når man tænker på hvor meget der ellers bliver delt herinde, om udenlandske piger, der kommer retur, under andet navn uanset om der er dårlige eller gode anmeldelser om den pågældende, hvor jeg ikke ser den form for kommentar/er.

Hvis ellers den præmis, som @Liv stiller op holder, hvilket jeg tror den gør, så er der vel lidt forskel på det, er der ikke? Når en udenlandsk pige skifter navn, så har det mig bekendt næsten aldrig været på grund af hverken diskretion eller gode anmeldelser. Men udelukkende for at flygte fra dårlige anmeldelser.

Eneste undtagelse, jeg lige kan komme i tanke om, er Kay, som i starten kaldte sig noget andet. Hun fik fremragende anmeldelser fra starten og får det stadig.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Hvis ellers den præmis, som @Liv stiller op holder, hvilket jeg tror den gør, så er der vel lidt forskel på det, er der ikke? Når en udenlandsk pige skifter navn, så har det mig bekendt næsten aldrig været på grund af hverken diskretion eller gode anmeldelser. Men udelukkende for at flygte fra dårlige anmeldelser.

Eneste undtagelse, jeg lige kan komme i tanke om, er Kay, som i starten kaldte sig noget andet. Hun fik fremragende anmeldelser fra starten og får det stadig.

Jo 100%, hvis det forholder sig sådan, men igen det er ligeså meget gætterier, som det er sandt. 

Hvis man kendte den pågældende GP, så ville man os kende hendes historik. Her tænker jeg ikke så meget på anmeldelser. 

Skrevet

Everyone who has been around awhile knows who she is so changing names won’t change anything... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.