Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde besøg af hende her i aftes:

https://annoncelight.dk/showad/354481

Nem og laver aftale med, og kom til tiden. Hun er virkelig naboens eller chefens datter - helt naturlig uden noget plastik eller meget make-up - dejligt at se også findes 

Om hun li er 20 eller 22 er svært at at sige men alt sidder som det skal, og jeg vil sige at de 62 kilo skal der nok ligges er par eller 3 til, dog på ingen måde tyk.

500 kr for en halv time tænkte jeg passede fint for mig, dog velvidende om at jeg ikke kan holde 30 min når det var lige på. 

Vi kom ind i soveværelset og tøjet kom hurtigt af os begge og hun fik mig varmet godt med hånden og efter lidt gæt om hvilken størrelse af gummi der skulle bruges (om du er en osterejer eller hest så har hun er kondom til det), kom der på - imens hun gjorde der legede jeg med hendes fisse og bryster. Hun vil gerne have at man er hård ved hendes bryster, og efter jeg jern på (har jeg aldrig problemer med.. endnu) spurgte hun "hvordan vil du kneppe mig" og vi startede i missionær, inden hun spurgte om jeg ville tage hende i doggy, hvilket jeg selvfølgelig gjorde og sluttede i en ride tur inden hun spillede mig af imens jeg gav hende finger.

Hun tager rigtig godt imod og hun er bestemt ikk en "søstjerne" eller stille - der er godt nok lyd på pigen.

Hurtig aftørring, tøjet på og ud af døren efter 27 min så intet stress der.

Hun er meget OBS på hvad hun ikke tilbyder og hvis du respektere det og ellers er venlig for du en dejlig oplevelse- synes jeg ihvertfald-

Jeg ville ønske at hun tilbød lidt mere, men hvis stadig tilbyder det for 500 kr  bliver det klart et gentagelse.

Hun har lidt "ferie" og kommer igen d. 3 april 

Dejligt at kunne "forestille" sig at kneppe min chefs 20 årige datter 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 6 minutter siden:

Det lyder lidt for billigt til at være reelt. Skulle hun have penge på forhånd? 

Hun fik pengene da hun kom og jeg betalte med mobilepay - ingen forudbetaling eller snyd 

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, den 28.3.2023 at 12:33:

Hun er tidligere anmeldt hvor der blev slået ned på mangelfuld hygiejne. Det var ikke noget du bemærkede?

Dem havde jeg også læst men jeg bemærkede ingenting - hun var fin og ren og i mine øjne har hun en fin lille lyserød fisse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...