Hop til indhold
Lucky69luke

Dalyas Olie massage og afslutnings service FANTASTISK

Recommended Posts

Når Dalya skriver "jeg er ked af" opfatter jeg det som en beklagelse/undskyldning. Men det kan da godt være jeg skal have et minus i karakter bogen for det :) god weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har fulgt med i denne debat fra start og vil måske mene at det er på tide at alle vi som er fan af dette pigebarn som jeg nødig vil undvære stopper med at bruge hennes tid på ordkløveri så hun kan bruge sin tid på at servisere os som det lykkes at få aftaler og tak til alle jer som skriver pænt og rosende om henne det tror jeg hun har brug for vi er mange som kan finde tid til at sidde her og komme med det ene og det andet hvor hun kæmper alene så kære dalya på med friske lagner jeg skal masseres   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når Dalya skriver "jeg er ked af" opfatter jeg det som en beklagelse/undskyldning. Men det kan da godt være jeg skal have et minus i karakter bogen for det :) god weekend.

Jamen,din fortolkning af det skrevne har jeg ingen indflydelse på... :)

Andre ville måske i stedet fortolke kommentaren "jeg er ked af at høre..." som ærgrelse over negativ omtale og dermed sandsynlig nedgang i omsætningen - specielt i kombination med kommentaren:

"vil sige at jeg ikke skylder nogen en forklaring.." :cool:

Du skal ikke have et "minus i karakterbogen", fordi du fortolker som du gør. Du holder jo den urbane tone.

Hvis du derimod havde svinget dig op på den høje hest og bedt seriøst argumenterende skribenter om at "slappe af" og herefter leveret usammenhængende påstande, så havde sagen stillet sig anderledes.

Kan du se forskellen?

Også god weekend herfra ;)

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har fulgt med i denne debat fra start og vil måske mene at det er på tide at alle vi som er fan af dette pigebarn som jeg nødig vil undvære stopper med at bruge hennes tid på ordkløveri så hun kan bruge sin tid på at servisere os som det lykkes at få aftaler og tak til alle jer som skriver pænt og rosende om henne det tror jeg hun har brug for vi er mange som kan finde tid til at sidde her og komme med det ene og det andet hvor hun kæmper alene så kære dalya på med friske lagner jeg skal masseres   

Diskussionen var afsluttet, Bluesman og Dalya har givet hinanden håndtryk - eller hvad for et tryk de har givet hinanden? Selv skrev jeg en meget afsluttende henvisning til den kære Shakespeare. 

Og så kommer du og starter op igen med at sige at vi skal stoppei!!??  Altså, man slukker ikke brande med at hælde bensin på dem.

Der er absolut ingen der har brugt Dalyas tid til noget som helst, som hun selv ikke har bragt på banen.

Hun er ikke forpligtet at læse med her. Hun er ikke forpligtet at svare eller skrive noget som helst. Hun vælger det selv.

Du har fulgt med i denne "debat" fra start, siger du, og så vælger du at komme ind når den er over????

Filmen er slut, det er tid at gå nu Preben. Måske finder du noget andet pigebarn der ikke heller har brug for at blive reddet på din vej hjem?

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt Dalya i Bagsværd og synes ikke det levede op til de høje forventninger jeg havde. Massagen var ganske OK, hård som jeg kan lide det. Men jeg har oplevet at få en væsentlig bedre massage mange andre steder, og så til noget billigere penge.

En meget almindelig krop, hverken tyk eller tynd. Relativt store bryster, men det kan godt ses på dem at tyngdekraften eksisterer. Om de er ægte eller ej skal jeg ikke kunne sige. Hun er nok omkring de 40 med et almindelig udseende. Da vi var tæt på hinanden virkede det på mig som om hun ikke havde været i bad. Mennesker har tit en helt bestemt lugt når de ikke er vasket rene og det var min oplevelse at det var tilfældet. Ikke uudholdeligt, men helst noget jeg vil være foruden.

Til gengæld smiler hun meget og har en varm personlighed. Men jeg kommer ikke igen.. der manglede et eller andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hør lige her bananas,

Manden kommer blot med et hint om at Dalya som af princip aldrig blander sig, følte sig nødsaget hertil!

Hun bryder sit princip for at forsvarer sig, det er vel fair at vi hellere vil nyde hende service end skrive kunst!

Godt ord igen, og os så fokuser på anmeldelser og kvalitets services mens vi bortsortere dårlig service!

Det er med mine brille de fedeste herinde vi deler og optimere nydelsen og de gode pigers forretning;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hør lige her bananas,

Manden kommer blot med et hint om at Dalya som af princip aldrig blander sig, følte sig nødsaget hertil!

Hun bryder sit princip for at forsvarer sig, det er vel fair at vi hellere vil nyde hende service end skrive kunst!

Godt ord igen, og os så fokuser på anmeldelser og kvalitets services mens vi bortsortere dårlig service!

Det er med mine brille de fedeste herinde vi deler og optimere nydelsen og de gode pigers forretning;-)

Det giver overhovedet ikke mening, det du skriver!

Dette er et bruger forum, hvor man skriver om og debatterer konkrete og principielle forhold og oplevelser i og fra sexbranchen.

Du skal ikke lægge låg på andre. Du kan læse, skrive eller undlade.

Vi er voksne mennesker og behøver ikke din moderation.

Dét har vi Admin. til i forhold, der bryder reglementet her. Og dét gør en dårlig anmeldelse eller en velformuleret kritik ikke!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Drenge og Mcqueen,

Der skal være højt til loftet, men vi skriver anmeldelser af piger og kommentere derpå!

De her ordkløverier og detaljer der ikke bidrager til anmeldelsen eller supplere ... Er debat!

Det høre vel retmæssigt til under anden debat, da det absolut ikke bidrage til vurderinger af pigen!

Luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...