Hop til indhold

Recommended Posts

TomHansen44 skrev, for 1 time siden:

Ja. Men hvordan laver de penge hvis de ikke mødes med nogle.. jeg forstår det ikke helt.

Ikke alle af deres kunder er på eroguide eller laver research før de møder pigerne. Det er dét de tjener penge på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buck skrev, for 21 timer siden:

Ikke alle af deres kunder er på eroguide eller laver research før de møder pigerne. Det er dét de tjener penge på.

Jeg nåede slet ikke at møde hende da hun brændte mig af. Hun kunne have lavet 2000 kr men det blev ikke til noget. Hvordan får hun så noget ud af nogen hvis hun ikke mødes med nogle af dem overhovedet ? Det er det jeg ikke forstår..

Ka godt forstå at man alligevel tager et knald selvom det ikke er kvinden fra annoncen. Vi er jo trods alt kun mænd ; )

Del dette indlæg


Link til indlæg
TomHansen44 skrev, for 2 timer siden:

Jeg nåede slet ikke at møde hende da hun brændte mig af. Hun kunne have lavet 2000 kr men det blev ikke til noget. Hvordan får hun så noget ud af nogen hvis hun ikke mødes med nogle af dem overhovedet ? Det er det jeg ikke forstår..

Ka godt forstå at man alligevel tager et knald selvom det ikke er kvinden fra annoncen. Vi er jo trods alt kun mænd ; )

Tror faktisk ikke på nogen kommer igennem, dvs. får et besøg. Jeg har prøvet med flere telefonnummer, heriblandt helt nye, sløret min IP adresse på Whatsapp osv.

Pimpen mangler nok varen, dvs.pigen.

Jeg må tilstå, det ser meget mystisk ud, kun Langesen har fået bid. Og det med andre, der ikke er på eroguide, har haft succes tvivler jeg  på. Hvorfor kan man så ikke komme helt igennem, trods alle disse forsøg?

Redigeret af Hook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...