Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved godt, at anmeldelsen blev lidt kort... Men den er præcis, mener jeg. Lina er super sød, smilende og venlig. Små fine bryster, lille numse, smukt ansigt. 

Hun var med på det jeg ønskede mig. Red mig blidt mens hun slikke de mig i øret (skønt). Derefter doggy og til slut missionær. Indlevende. 

Nyere ren lejlighed. 

Hendes priser er i den høje ende, men jeg spurgte (sms) til 30 min. for 800 og fik dette. Ellers havde jeg valgt en anden... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, for 11 timer siden:

Hendes priser er i den høje ende, men jeg spurgte (sms) til 30 min. for 800 og fik dette. Ellers havde jeg valgt en anden... 

Og nu har hun så lukket butikken, 

Nok fordi hun kunne forhandles ned i pris, for det kører sjældent rundt i længden :-)

DAC5F0E0-E06E-4941-A712-3E80ED5D8C0E.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hun været i Odense tidligere under navnet "Alexis" ?? Ligner meget hende. Hun gjorde det fint, men rart at vide om det er en ny eller en genganger man overvejer at besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og nu hedder hun Luka, fatter ikke man hele tiden laver sit navn om, når man ikke har en masse dårlige anmeldelser. Men det bestemmer hun jo selv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utroligt, hvad gjorde du dog som jeg og mange andre ikke kan. Hun kan jo ikke se os gennem telefonen. Hvor holder hun til, Gartnerbyen, Stadionvej eller ved havnen? Kochsgade er det i hvert fald ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hook skrev, for 1 minut siden:

Utroligt, hvad gjorde du dog som jeg og mange andre ikke kan. Hun kan jo ikke se os gennem telefonen. Hvor holder hun til, Gartnerbyen, Stadionvej eller ved havnen? Kochsgade er det i hvert fald ikke.

I nærheden af Odense Stadium..Håber det bliver til noget. Har skrevet en del sammen med hende her til aften. Glæder mig sgu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TomHansen44 skrev, for 32 minutter siden:

Hun skrev i morges om vi havde en aftale klokken 0900..Men endte med at blive brændt af...

Hvor trist, havde frygtet det, men også håbet... uden at blive specifik mht. adressen kunne det så tænkes, det er den gamle velkendte på Stadionvej? Der hvor bl.a. "Harry pussy" huserede. Har haft både gode og dårlige oplevelser her. Især Cora for ca.10 år siden. Den lækreste slanke polak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hook skrev, for 57 minutter siden:

Hvor trist, havde frygtet det, men også håbet... uden at blive specifik mht. adressen kunne det så tænkes, det er den gamle velkendte på Stadionvej? Der hvor bl.a. "Harry pussy" huserede. Har haft både gode og dårlige oplevelser her. Især Cora for ca.10 år siden. Den lækreste slanke polak.

Muligvis.. Men mærkeligt at hun skriver kl 830 om vi har en aftale kl 0900.. så skulle jeg kører forgæves til Odense.. kørte så et smut til Ejby.. ikke fortrudt det..  var sgu vildt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TomHansen44 skrev, den 16.7.2023 at 21:35:

I nærheden af Odense Stadium..Håber det bliver til noget. Har skrevet en del sammen med hende her til aften. Glæder mig sgu. 

Skulle ikke undre mig hvis det var det samme sted Randy advarede imod tidligere. Pigerne på stedet svindler med falske annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buck skrev, for 3 minutter siden:

Skulle ikke undre mig hvis det var det samme sted Randy advarede imod tidligere. Pigerne på stedet svindler med falske annoncer.

Det kan da kun være adressen på Stadionvej. Der, hvor der oplyses et husnummer på modsatte side. Er det det sted, du tænker på? Lyder utroligt, næsten usandsynligt, at kun Langesen har være der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hook skrev, for 4 minutter siden:

Det kan da kun være adressen på Stadionvej. Der, hvor der oplyses et husnummer på modsatte side. Er det det sted, du tænker på? Lyder utroligt, næsten usandsynligt, at kun Langesen har være der.

Jeg har ikke været der, kun min mistænke at det kunne være det samme sted Randy snakkede om. Det tætteste sted ved Stadion jeg har været er Gartnerbyen, men det er noget tid siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buck skrev, for 18 minutter siden:

Jeg har ikke været der, kun min mistænke at det kunne være det samme sted Randy snakkede om. Det tætteste sted ved Stadion jeg har været er Gartnerbyen, men det er noget tid siden.

I Gartnerbyen var der et topklassested, lige når man kom ind til "byen" i toppen af en af de høje bygninger. Det er et godt år siden, den var aktiv. Super godt - tror det var piger fra Jens Juels vej, der lukkede. Siden kom to adresser på Duftranken af svingende kvalitet, oplevede ofte foto var rigtige, men for 10-15 kg siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hook skrev, den 19.7.2023 at 16:29:

I Gartnerbyen var der et topklassested, lige når man kom ind til "byen" i toppen af en af de høje bygninger. Det er et godt år siden, den var aktiv. Super godt - tror det var piger fra Jens Juels vej, der lukkede. Siden kom to adresser på Duftranken af svingende kvalitet, oplevede ofte foto var rigtige, men for 10-15 kg siden. 

Hvad får de ud af at lave falske annoncer ikke have de besøg de ligger op til ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buck skrev, den 19.7.2023 at 15:38:

Skulle ikke undre mig hvis det var det samme sted Randy advarede imod tidligere. Pigerne på stedet svindler med falske annoncer.

Hvad får de ud af falske annoncer ikke nogen besøg alligevel.. ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TomHansen44 skrev, for 1 time siden:

Hvad får de ud af falske annoncer ikke nogen besøg alligevel.. ? 

Der vil stadig være nogen der vil betale for ydelser. Det er desværre ikke alle der går igen hvis det viser sig at det ikke er pigen på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TomHansen44 skrev, den 21.7.2023 at 21:22:

Hvad får de ud af falske annoncer ikke nogen besøg alligevel.. ? 

De fisker ellers ihærdig...

https://annoncelight.dk/showad/379782

Nu Mirabella.Samme telefonnummer som Eva, Lina, Chiara osv. Ellers lækker pige. Tænk, hvis det var virkelighed. 

Vær opmærksom på, er er to telefonnumre til pigen.

Redigeret af Hook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hook skrev, for 2 timer siden:

De fisker ellers ihærdig...

https://annoncelight.dk/showad/379782

Nu Mirabella.Samme telefonnummer som Eva, Lina, Chiara osv. Ellers lækker pige. Tænk, hvis det var virkelighed. 

Vær opmærksom på, er er to telefonnumre til pigen.

Ja. Men hvordan laver de penge hvis de ikke mødes med nogle.. jeg forstår det ikke helt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...