sunny 122 Skrevet 23. Marts, 2023 Jeg har ikke lige nogen, at tale med om sex, så derfor vil jeg lige forsøge, om I vil lægge lidt ryg til. For 12 år siden mødte jeg den dejligste pige - vi var 48/49 år på det tidspunkt. Vi havde et super sex-liv, med sex mindst 7 dage om ugen. Efter 4-5 år var vi nok nede på 3-4 gange, men alt var godt. Så fik min kone konstateret en stofskiftesygdom - og så gik det ellers hurtigt ned ad bakke. For det første tabte hun sexlysten (hun har det skidt) og samtidigt blev hendes slimhinder så følsomme, at vi ikke kunne have sex, selv med glidecreme. Jeg har stadigvæk et stort sexdrive, og vil gerne have sex mindst 3-4 gange om ugen, men det er helt umuligt nu. Hun har tidligere talt om, at vi jo godt kunne være sammen uden penetrering - men sagen er, at HJ og BJ ikke siger mig noget som helst andet end til opvarmning. Som sagen er nu, så har vi de sidste 4 år ikke haft noget samliv overhovedet - så derfor er jeg da også begyndt at kigge en del på annoncelight. Er der nogen af Jer, der har nogle erfaringer med at have en “fast” GP, I besøger? Det tæller meget for mig, at jeg kan føle en vis tryghed - ellers har jeg oplevet et par gange, at understellet gik i strejke, selv om jeg var super tændt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 358 Skrevet 23. Marts, 2023 Jeg ser en pige fast to timer én gang om måneden. Skriv evt privat hvis du har spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 23. Marts, 2023 sunny skrev, for 10 minutter siden: Jeg har ikke lige nogen, at tale med om sex, så derfor vil jeg lige forsøge, om I vil lægge lidt ryg til. For 12 år siden mødte jeg den dejligste pige - vi var 48/49 år på det tidspunkt. Vi havde et super sex-liv, med sex mindst 7 dage om ugen. Efter 4-5 år var vi nok nede på 3-4 gange, men alt var godt. Så fik min kone konstateret en stofskiftesygdom - og så gik det ellers hurtigt ned ad bakke. For det første tabte hun sexlysten (hun har det skidt) og samtidigt blev hendes slimhinder så følsomme, at vi ikke kunne have sex, selv med glidecreme. Jeg har stadigvæk et stort sexdrive, og vil gerne have sex mindst 3-4 gange om ugen, men det er helt umuligt nu. Hun har tidligere talt om, at vi jo godt kunne være sammen uden penetrering - men sagen er, at HJ og BJ ikke siger mig noget som helst andet end til opvarmning. Som sagen er nu, så har vi de sidste 4 år ikke haft noget samliv overhovedet - så derfor er jeg da også begyndt at kigge en del på annoncelight. Er der nogen af Jer, der har nogle erfaringer med at have en “fast” GP, I besøger? Det tæller meget for mig, at jeg kan føle en vis tryghed - ellers har jeg oplevet et par gange, at understellet gik i strejke, selv om jeg var super tændt. Har din kone slet ingen mulighed for selv at nyde sex, blive ophidste og evt. få orgasme, evt. uden penetrering? Jeg kan sagtens sætte mig ind i at en stor del af sex også er at tilfredstille sin partner, hvilket du jo ikke får mulighed for ved HJ eller BJ. Så derfor kan jeg også sætte mig ind i hvad du savner. Og derfor virker det på mig ikke som om at du vil finde det som du reelt søger, hos en GP. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2300Amar Skrevet 23. Marts, 2023 Forstår dit dilemma . Men at gå bag din kones ryg, vil måske give dig dårlig samvittighed som vil æde dig op indefra . Det bedste ville være hvis du kunne fortælle dine kone ærligt om det var muligt for dig at have en elskerinde ved siden af, da du stadig elsker hende og ikke ønsker at gå fra hende . Pøj pøj . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 23. Marts, 2023 (edited) og og Sådan lige fra øverst i min huske-bunke om cirka nogenlunde omtrent samme emne... der er vist også links til andre tråde i de tre tråde om også cirka samme emne. Jeg har også læst et par anmeldelser hvori mænd der har besøgt mig og andre hvor der mellem linierne antydes at vi er "kone-vikar" i en eller anden forstand. Dem vil jeg dog ikke linke til her af hensyn til "Ananas i egen Juice" reglen og fordi jeg ikke orker at søge igen-igen-igen. Dem der har det fuldstændigt ligesom du @sunny altså blandt mine betalende elsker - og helt sikkert mane andre glædespigers - de skriver bare ikke anmeldelser. Så jeg vil anbefale dig at du finder en sexarbejder du visuelt tænder på og som lægger op til "GFE" altså Girl Friend Experience og så prøver dig lidt frem indtil du rammer rigtigt med et par stykker. Vælg evt. en ud hvor aldersforskellen gør at det aldrig bliver sådan farligt for alvor hvis du går hen og bliver portions-forelsket Gør dig selv den tjeneste at du besøger dem lidt på skift fra gang til gang. Ellers kan man desværre godt blive lidt "afhængig" af blot en enkelt kvinde man ligesom får bildt sig selv ind er magisk. Øehm... altså udtalt med et et selvironisk MUUUUH fra struben på den besværligste ko med det skæveste yver på kløvermarken som har en tagline der hedder: "...you take a lover who looks at you like maybe you are magic." - jajaja... jeg ved det gooooodt! Kærligst, Kløver Eva der snart skal lukkes ud på græsengen Redigeret 23. Marts, 2023 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2300Amar Skrevet 23. Marts, 2023 Eva Nadine skrev, for 5 minutter siden: og og Sådan lige fra øverst i min huske-bunke om cirka nogenlunde omtrent samme emne... der er vist også links til andre tråde i de tre tråde om også cirka samme emne. Jeg har også læst et par anmeldelser hvori mænd der har besøgt mig og andre hvor der mellem linierne antydes at vi er "kone-vikar" i en eller anden forstand. Dem vil jeg dog ikke linke til her af hensyn til "Ananas i egen Juice" reglen og fordi jeg ikke orker at søge igen-igen-igen. Dem der har det fuldstændigt ligesom du @sunny altså blandt mine betalende elsker - og helt sikkert mane andre glædespigers - de skriver bare ikke anmeldelser. Så jeg vil anbefale dig at du finder en sexarbejder du visuelt tænder på og som lægger op til "GFE" altså Girl Friend Experience og så prøver dig lidt frem indtil du rammer rigtigt med et par stykker. Vælg evt. en ud hvor aldersforskellen gør at det aldrig bliver sådan farligt for alvor hvis du går hen og bliver portions-forelsket Gør dig selv den tjeneste at du besøger dem lidt på skift fra gang til gang. Ellers kan man desværre godt blive lidt "afhængig" af blot en enkelt kvinde man ligesom får bildt sig selv ind er magisk. Øehm... altså udtalt med et et selvironisk MUUUUH fra struben på den besværligste ko med det skæveste yver på kløvermarken som har en tagline der hedder: "...you take a lover who looks at you like maybe you are magic." - jajaja... jeg ved det gooooodt! Kærligst, Kløver Eva der snart skal lukkes ud på græsengen Syntes du han skal involvere sin kone i det, eller gå bag hendes ryg og måske ødelægge tilliden imellem dem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 23. Marts, 2023 2300Amar skrev, for 8 minutter siden: Syntes du han skal involvere sin kone i det, eller gå bag hendes ryg og måske ødelægge tilliden imellem dem ? Det er MEGET få gifte kvinder der vil acceptere at deres mand går til GP'ere. Det er en af de (maaaaange) ting ved kvinder som jeg ikke rigtig forstår, det er som om at de vil have nemmere ved at acceptere en affære end at han køber sig til sex. Det har nok noget at gøre med de fordomme som der er omkring købere og sælgere af sex. Set med min logik ville det være atg froretrække, da der er mindre risiko for at få følelser involveret med en GP end med en affære. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2300Amar Skrevet 23. Marts, 2023 Bear skrev, for 5 minutter siden: Det er MEGET få gifte kvinder der vil acceptere at deres mand går til GP'ere. Det er en af de (maaaaange) ting ved kvinder som jeg ikke rigtig forstår, det er som om at de vil have nemmere ved at acceptere en affære end at han køber sig til sex. Det har nok noget at gøre med de fordomme som der er omkring købere og sælgere af sex. Set med min logik ville det være atg froretrække, da der er mindre risiko for at få følelser involveret med en GP end med en affære. Det kunne jo også være at den dårlige samvittighed over for sin kone som han elsker højt, vil æde ham op indefra, det er ikke så ligetil at " bare finde " en GP og så er alt godt . Jeg syntes den er svær ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 23. Marts, 2023 (edited) 2300Amar skrev, for 18 minutter siden: Syntes du han skal involvere sin kone i det, eller gå bag hendes ryg og måske ødelægge tilliden imellem dem ? Det er helt og aldeles uinteressant hvad jeg synes, tror og mener... og hvad alle andre synes, tror, mener eller dømmer om for den sags skyld. Til gengæld er Eroguide et fantastisk forum at læse fra andre og deres historier og erfaringer så man kan plukke noget ud der gør at man selv beslutter sig for hvad der kan være en løsning for det enkelte menneske. Det er hvad jeg synes Redigeret 23. Marts, 2023 af Eva Nadine 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 23. Marts, 2023 Eva Nadine skrev, for 30 minutter siden: Sådan lige fra øverst i min huske-bunke om cirka nogenlunde omtrent samme emne... der er vist også links til andre tråde i de tre tråde om også cirka samme emne. Jeg har også læst et par anmeldelser hvori mænd der har besøgt mig og andre hvor der mellem linierne antydes at vi er "kone-vikar" i en eller anden forstand. Dem vil jeg dog ikke linke til her af hensyn til "Ananas i egen Juice" reglen og fordi jeg ikke orker at søge igen-igen-igen. ... Det afviger muligvis lidt fra emnet, og det beklager jeg virkelig... Men, jeg har lige brug for at komplimentere dig @Eva Nadine, fordi du ofte står på spring med brugbare links til lignende indlæg der har været delt tilbage i tiden! Det er tit meget lærerigt, og tænker jeg, til stor hjælp for mange Der er allerede givet mange kloge ord til emnet, og jeg vil blot istemme mig @Eva Nadine's... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 23. Marts, 2023 (edited) Bear skrev, for 52 minutter siden: det er som om at de vil have nemmere ved at acceptere en affære end at han køber sig til sex. Min erfaring som praktisk seksualterapeut for både par og koner, er faktisk at de kvinder der har det som du beskriver (hvilket faktisk er færre end det omvendte statistisk set) fortæller en variant af: "Jeg kan ikke leve op til det og må give fortabt, hvis hun er yngre, smukkere, bedre, mere attraktiv og teknisk dygtigere end mig. Så mister jeg ALT inklusive håbet om at jeg en dag finder mit gamle jeg frem. Jeg er udkonkurreret på forskud og han vil aldrig få brug for mig igen, ej heller selvom jeg bliver klar." Så det er en slags "afskrivning" for deres vedkommende kan man måske sige lidt overordnet. Man/de føler at de mister helt muligheden for at kunne veksle mellem det kolde og det varme vand i al fremtid når han finder ud af at det kan købes nemt, hurtigt og uden yderligere omkostninger og/eller investeringer og være ultimativt uforpligtende - hvorfor skulle han så nogensinde kigge i min retning igen... agtigt. Dynamikken ændrer sig og de bliver sårbare, magtesløse og fyldt med skyld og skam. Med hormonelle cirkusnumre i kulissen samtidigt er det bare ret meget at slås med og mod. Det er naturligvis generaliseret og er en slags sammenkog af de samtaler jeg har haft med disse kvinder i løbet af årene. Den anden gruppe har det omvendt. De vil ikke have konkurrence på det følelsesmæssige plan, men føler sig ikke truede i forhold til deres seksuelle formåen. De fleste kvinder jeg har mødt af "den slags koner/kærester/partnere" har en kombination af begge sider af den mønt. Derfor kan de ikke acceptere det fordi deres selvværd og selvtillid og manglen på identitet som både sexobjekt og sjælefrænde er truet fra alle sider. Derfor er løsningen for mange kvinder "NEJ det må du ikke. Jeg vil ikke tale mere om det" og tanken bag er at "jeg går i stykker hvis du ikke holder kæft LIGE NU" - og så stikker de hovedet tilbage i busken og kan ikke finde ud igen. Og igen... dette er en meget meget sammenkogt og generaliseret suppedas beskrivelse. Kærligst, Eva #MinKoneForstårMigIkke #MinMandForstårMigIkkeOgDetGørJegHellerIkkeSelv Redigeret 23. Marts, 2023 af Eva Nadine 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 23. Marts, 2023 2300Amar skrev, for 1 time siden: Syntes du han skal involvere sin kone i det, eller gå bag hendes ryg og måske ødelægge tilliden imellem dem ? Fraråder som regel dem som er bruger sætningen “lykkeligt gift” at ødelægge det hvilket både ærlighed og utroskab kan gøre. Men utroligt mange kunder og dermed må jeg antage også utroligt mange EG brugere er gifte mænd. Så ja han skal gøre op med sig selv om han vil risikere noget. I dette tilfælde lyder hans indlæg/spørgsmål dog i mine ører mere som hvordan gør jeg ikke bør jeg gøre det. sunny skrev, for 2 timer siden: Er der nogen af Jer, der har nogle erfaringer med at have en “fast” GP, I besøger? Det tæller meget for mig, at jeg kan føle en vis tryghed - ellers har jeg oplevet et par gange, at understellet gik i strejke, selv om jeg var super tændt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 23. Marts, 2023 Jeg undrer mig over at du i én tråd spørger på en FP uden kondom fordi du "ofte er gået fra en GP med uforrettet sag" og i denne tråd skriver at du er begyndt at se en del på annoncelight for at finde en pige da du og din kone ikke har haft sex i nogle år.... Så....du HAR brugt GP'er men søger råd til hvordan du finder en fast? Derfiner fast . Der er jo ingen regel om at du ikke må besøge den samme GP gentagne gange. Jeg tænker at mange af os har gæster der vender tilbage med mellemrum og derved opnår et større kendskab og tillid til hinanden med tiden. Hilsen én der ikke forstår spørgsmålet 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 23. Marts, 2023 Pianistinden skrev, for 6 minutter siden: Jeg undrer mig over at du i én tråd spørger på en FP uden kondom fordi du "ofte er gået fra en GP med uforrettet sag" og i denne tråd skriver at du er begyndt at se en del på annoncelight for at finde en pige da du og din kone ikke har haft sex i nogle år.... Så....du HAR brugt GP'er men søger råd til hvordan du finder en fast? Derfiner fast . Der er jo ingen regel om at du ikke må besøge den samme GP gentagne gange. Jeg tænker at mange af os har gæster der vender tilbage med mellemrum og derved opnår et større kendskab og tillid til hinanden med tiden. Hilsen én der ikke forstår spørgsmålet Baseret på det, så ender det uden tvivl med dette….. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 23. Marts, 2023 2300Amar skrev, for 3 timer siden: Syntes du han skal involvere sin kone i det, eller gå bag hendes ryg og måske ødelægge tilliden imellem dem ? Der er absolut ikke så simpelt som du gør det til. Når der bla er sygdom ind i billedet, så kan man træffe ét af tre valg: 1) leve et liv uden sex 2) forlade konen. 3) blive i forholdet, men få den fysiske tilfredsstillelse klaret andet steds. Hvis der stor kærlighed i forholdet og måske også børn, så er der ikke noget nemt valg. Det 1. valg vil dog aldrig kunne udleves i længden - dertil er menneskes drifter for stærke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 455 Skrevet 23. Marts, 2023 (edited) Pianistinden skrev, for 2 timer siden: Jeg undrer mig over at du i én tråd spørger på en FP uden kondom fordi du "ofte er gået fra en GP med uforrettet sag" og i denne tråd skriver at du er begyndt at se en del på annoncelight for at finde en pige da du og din kone ikke har haft sex i nogle år.... Så....du HAR brugt GP'er men søger råd til hvordan du finder en fast? Derfiner fast . Der er jo ingen regel om at du ikke må besøge den samme GP gentagne gange. Jeg tænker at mange af os har gæster der vender tilbage med mellemrum og derved opnår et større kendskab og tillid til hinanden med tiden. Hilsen én der ikke forstår spørgsmålet Godt set. Ja, den er nok simpel. Han har allerede prøvet at besøge GP'er men kan ikke finde ud af det og tror det beror på kondomen. Derfor spørger han om hvordan man finder en "fast" GP der gider have sex uden kondom fordi de "kender" hinanden. Men hvorfor han så bare ikke spørger om det, kan man undre sig. Hvis han ikke stiller det rigtige spørgsmål, så hvordan kan han forvente et brugbart svar? Hmm. det bliver svært. Redigeret 23. Marts, 2023 af Rushton Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nøddehaven 359 Skrevet 23. Marts, 2023 Uden at være gift (eller nogensinde at have været det), så tænker jeg, at det på et tidspunkt må kræve en faktisk personlig investering/indsats for at holde gejsten oppe i et forhold der varer mere end 2-5 år, selv hvis ens hustru ikke bliver syg. Så vil jeg hellere betale ved kasse 1, men jeg hævder ikke, at det giver nogen dybere tilfredsstillelse/mening i lviet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2300Amar Skrevet 24. Marts, 2023 sunny skrev, for 15 timer siden: Jeg har ikke lige nogen, at tale med om sex, så derfor vil jeg lige forsøge, om I vil lægge lidt ryg til. For 12 år siden mødte jeg den dejligste pige - vi var 48/49 år på det tidspunkt. Vi havde et super sex-liv, med sex mindst 7 dage om ugen. Efter 4-5 år var vi nok nede på 3-4 gange, men alt var godt. Så fik min kone konstateret en stofskiftesygdom - og så gik det ellers hurtigt ned ad bakke. For det første tabte hun sexlysten (hun har det skidt) og samtidigt blev hendes slimhinder så følsomme, at vi ikke kunne have sex, selv med glidecreme. Jeg har stadigvæk et stort sexdrive, og vil gerne have sex mindst 3-4 gange om ugen, men det er helt umuligt nu. Hun har tidligere talt om, at vi jo godt kunne være sammen uden penetrering - men sagen er, at HJ og BJ ikke siger mig noget som helst andet end til opvarmning. Som sagen er nu, så har vi de sidste 4 år ikke haft noget samliv overhovedet - så derfor er jeg da også begyndt at kigge en del på annoncelight. Er der nogen af Jer, der har nogle erfaringer med at have en “fast” GP, I besøger? Det tæller meget for mig, at jeg kan føle en vis tryghed - ellers har jeg oplevet et par gange, at understellet gik i strejke, selv om jeg var super tændt. Du siger blowjob ikke siger dig noget uden opvarmning, så i andre tråde efterspørger du lige fra sex uden gummi samt et godt blow . Syntes ikke du virker særlig troværdig, mangler du opmærksomhed ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 122 Skrevet 24. Marts, 2023 2300Amar skrev, for 5 timer siden: Du siger blowjob ikke siger dig noget uden opvarmning, så i andre tråde efterspørger du lige fra sex uden gummi samt et godt blow . Syntes ikke du virker særlig troværdig, mangler du opmærksomhed ???? Det med at efterlyse BJ har lige så meget været den tanke, at "det kunne jo være det kunne fungere", hvis man kom til en, som var virkelig god til det (det har jeg endnu til gode at prøve) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 122 Skrevet 24. Marts, 2023 Butch skrev, for 17 timer siden: Baseret på det, så ender det uden tvivl med dette….. Måske jeg har udtrykt mig dårligt; Jo - har prøvet nogle GP'er - men ikke med den store succes. Har følt situationen meget akavet, og derfor tænkt, at det kunne være rart med en mere "fast". Derfor ville jeg blot høre, om der var andre, der også benyttede sig af eller flere fast piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 24. Marts, 2023 (edited) Vis hensyn... @sunny er ny i trafikken og har lige fået øje på slikbutikken. Der skydes ofte med spredhagl og man kan jo sagtens have lyst til "een af hver" første gang man opdager at man ikke behøver vente på at Mor derhjemme serverer Lørdagsslik, men der findes en butik hvor man helt selv kan bestemme hvad der skal i posen, og man har jo sin sparebøsse og måske en lille opsparing fra avisruten. Det sidder vel sjældent lige i skabet lige med det samme for ret mange af os. Uanset om det er troværdigt eller forståeligt, så tror jeg at @sunny repræsenterer en større flok mænd der er lidt tenniskamp forvirrede og overbegejstrede når de første gang får øje på slikbutikken. Så selv hvis det hele er en and, vil der være nogle af disse mange-og-firs-procent der kun LÆSER med herinde som kan have glæde af debatten. Manden..... *peger* Bolden.... *peger* Fløøøøøjt! Kærligst, Eva Redigeret 24. Marts, 2023 af Eva Nadine 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg