Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg synes også, det ville være en stor hjælp, hvis det kunne udpeges, hvilke billeder der er mest retvisende. Jeg er også lidt skeptisk, selvom jeg godt kan lide, hvad der er på billederne ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, den 25.3.2023 at 20:59:

hej

Det har jeg ikke facitliste på.

Jeg advarede bare ærligt mod hende, fordi hun snyder.  Du får IKKE det du aftale og betaler for!

Når man skriver sammen og foreslår - og får JA det forslag - og hun så ikke holder det. Det er IKKE OK.

Hun kunne jo bare ærligt sige hvad hun ønsker og ikke vil.

Derfor ADVARSEL

Det er da en relevant advarsel, men er det ikke netop det koncept, hun helt åbent tilbyder? At man kan ønske, men det er hende, der bestemmer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekek skrev, 1 time siden:

Det er da en relevant advarsel, men er det ikke netop det koncept, hun helt åbent tilbyder? At man kan ønske, men det er hende, der bestemmer?

Når man skriver om indhold og foreslår - og får et JA til det man foreslår - !  Nej det synes jeg ikke det er!. Hvis man kun havde foreslået og fået nej eller måske var det noget andet.

Men du er da velkommen til at besøge hende! Jeg står ikke i din vej. Jeg kommer der aldrig mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...