Hop til indhold

Recommended Posts

boobs skrev, for 33 minutter siden:

Er vild med store numser, men har svært ved at finde dem. Jo større, jo bedre.  Er der nogen der har gode anbefalinger?

Prøv Wendy i Vanløse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@annimistdu kan med ro i sindet besøge Kasandra.
Hun holder til i Valby, ikke urimelig afstand fra stationen, og hun leverede en ganske hæderlig oplevelse for 1000. Hun kan snakke nogenlunde engelsk og er nem at kommunikere med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkelregnorm skrev, for 21 minutter siden:

@annimistdu kan med ro i sindet besøge Kasandra.
Hun holder til i Valby, ikke urimelig afstand fra stationen, og hun leverede en ganske hæderlig oplevelse for 1000. Hun kan snakke nogenlunde engelsk og er nem at kommunikere med.

@Onkelregnorm Det kan da være jeg skal gøre det en af dagene. Er hendes røv stor? Og hvor høj er hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg
annimist skrev, for 34 minutter siden:

@Onkelregnorm Det kan da være jeg skal gøre det en af dagene. Er hendes røv stor? Og hvor høj er hun?

Heldigvis er hendes røv stor, ellers ville jeg ikke foreslå hende i den her tråd :D . Vi er ikke ude i "lastbils lyde når hun går baglæns"- stor men jeg tror den vil have problemer med et flysæde eller biografsæde.

Hun er nok mellem 160 og 170 - jeg er ikke helt sikker, men ellers så skriv til hende på Whatsapp og spørg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 11 timer siden:

Jeg vil meget gerne anbefale min skønne kollega og veninde, som har den smukkeste og lækreste numse @VictoriaDavinci <3

Hun kan somme tider findes på PG i Hellerup, så hold øje med hende. Desuden er hun ekstrem sød og intelligent!

Tak hvor er du sød skønne @Annika.Sofia.A :wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 5 timer siden:

Pas på med Queen -  men kan ønske men hun lytter ikke efter - og tilbyder IKKE det man aftaler - men det hun nu gider. Når pengene har skiftet hænder så husker hun ikke noget...

Hvad ligger så under ting hun godt gider?

Del dette indlæg


Link til indlæg
annimist skrev, den 22/3/2023 at 05:41:

Hvad ligger så under ting hun godt gider?

hej

Det har jeg ikke facitliste på.

Jeg advarede bare ærligt mod hende, fordi hun snyder.  Du får IKKE det du aftale og betaler for!

Når man skriver sammen og foreslår - og får JA det forslag - og hun så ikke holder det. Det er IKKE OK.

Hun kunne jo bare ærligt sige hvad hun ønsker og ikke vil.

Derfor ADVARSEL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb007 skrev, den 6.4.2023 at 00:05:

Har du besøgt hende - og kan hjælpe med en anbefaling? Jeg kan ikke helt gennemskue, om hendes røv er for redigeret på billederne, og om hun måske ikke er nært så veldrejet i virkeligheden? Jeg er selv kæææmpe ass man, der elsker noget i størrelse med Yvettes. Det er desværre svært at få fat på :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb007 skrev, for 19 timer siden:

Den er veldrejet og større end på billederne

Det er ærgerligt at de er så redigerede. Har overvejet at besøge hende før, men er blevet skræmt væk af alt den skamløse redigering. På alle billederne er baggrundene stærkt forvrængede rundt om hendes røv, så det er tydeligt at den er gjort større på dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
annimist skrev, den 9.4.2023 at 16:22:

Det er ærgerligt at de er så redigerede. Har overvejet at besøge hende før, men er blevet skræmt væk af alt den skamløse redigering. På alle billederne er baggrundene stærkt forvrængede rundt om hendes røv, så det er tydeligt at den er gjort større på dem

er ikke til røve, men billederne af Kattys satte noget igang i mig da den var så ude a proportioner. Tilgengæld er nogle af billederne tydeligt redigeret, så det sætter tvivl. Er den fornyligt blevet opereret større, ellers hvilke et af hendes billeder skal man forholde sig mest til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...