Hop til indhold

Pattaya er for vild!

Featured Replies

Skrevet
Møffe skrev, den 20.3.2023 at 17:16:

Jeg er lige ankommen til pattaya for første gang -jeg er jo ellers mest en massagemand -men her er man jo jaget vildt. her til formiddag fik jeg den skønneste thaimassage i 2 timer, efterfulgt af 2 timers oliemassage af den lækreste lille sag på 22år... -synes ellers hun var lidt sløj i starten, men pludselig ramte hun alle ømme punkter på hele kroppen -og jeg fik jern på af 4omgange -uden hun direkte rørte min pik... Men hendes massage var himmelsk -så små finger og hænder og fødder -jeg kan ikke komme mig over det...

Men det jeg egntligt brændt mest for at skrive var -hvad jeg oplevede i lokalet -hvor der stod 4 brikse med kun gadin til at trække rundt om... -på min venstre side lå en mand og fik hådtrold, og kys i et væk -og de talte om hans pik som en 3. person... -der kom en mere og fik håndtrold og det var, så af en stor ladyboy -der også tilbød at besøg ham på hans hotel (takkede han dog nej til) -og på min højre side -kom et gamle tysker (par) der bare fik massage -efter dem flere mænd -der åbenbart var vant til at komme og få håndtrold og ikke andet. Døren stod åben ud på gaden og jeg kunne høre flere komme forbi -og høre hvad man kunne få -og bookede tid senere mm... 

Jeg ville sgu også gerne have en håndtrold af min lille fine massøse, men det er for bizzart -bare at ligge der og få spillet sin pik bag et gardin -sammen med 3 andre mænd der får gjort det samme....... Jeg er både foraget, og rystet over, hvor åbenlyst det var -og helt acceptabelt.

Jeg ved ikke om det var situationen det gjorde, at jeg ikke fik rejsning igen efter, jeg var bleven vendt om på ryggen til sidste times massage på forsiden, men den udeblev -også ved jeg helle ikke om hun som den eneste ikke tilbyder hj -for tilbudet kom ikke -måske kun fordi jeg ikke fik jern på igen til sidst akt. Og havde hun tilbudt det -ville jeg nok have takket nej...........-men jeg er ikke sikker -for alle andre steder, havde jeg sagt ja til hende -hun var jo mega lækker... 

Det er så slet ikke det eneste der forgår hernede som, jeg tror kun sker her... Men det må komme i en anden tråd.

Er det nogen der har prøvet det tidligere, eller vil synes at det ville være helt fint? Jeg har været en andet sted, hvor det forgik -men meget mere diskret -i et loftrum med dæmpet belysning...gg   

Jeg er måske blevet snerpet på mine gamle dage(midt 50 næsten) jeg vil gerne høre jer andres erfaringer og holdning osv... (og man kan vel ikke kalde det en anmeldelse)

Pattaya er fantastisk! har været der flere gange før Corona slog til. kan anbefale de klinikker som ligger ved Soi Buchao . der får man virkelig noget for pengene. savner virkelig en god massage derfra <3 knus 

Skrevet
  • Author
Mariemusen skrev, for 3 minutter siden:

Pattaya er fantastisk! har været der flere gange før Corona slog til. kan anbefale de klinikker som ligger ved Soi Buchao . der får man virkelig noget for pengene. savner virkelig en god massage derfra <3 knus 

-det er ingen steder, hvor man ikke får noget for sine penge i pattaya/thailand i forhold til dk. er det jo en rystende kontrast -som slet ikke kan retfærdiggøres;-) Jeg har været mange gange i thailand og først i år -nåede til pattaya -og vender da nok også tilbage -ikke mindst for de gode venskaber jeg fik;-)

Skrevet

Ønsker du en rigtig massage uden noget funny business går du på Soi Diana og ind i Nemo's Massage.

Der kan du ikke få andet og de levere rigtig og god massage.

Inden Corona kom jeg altid på Good Day Massage på Soi buakhao men den overlevede desværre ikke corona.

Lana Massage oppe ved Terminal 21 levere også rigtig massage og kun massage men det er et dyrere sted = 100 baht dyrere per massage form.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.