Hop til indhold
Møffe

Pattaya er for vild!

Recommended Posts

Jeg er lige ankommen til pattaya for første gang -jeg er jo ellers mest en massagemand -men her er man jo jaget vildt. her til formiddag fik jeg den skønneste thaimassage i 2 timer, efterfulgt af 2 timers oliemassage af den lækreste lille sag på 22år... -synes ellers hun var lidt sløj i starten, men pludselig ramte hun alle ømme punkter på hele kroppen -og jeg fik jern på af 4omgange -uden hun direkte rørte min pik... Men hendes massage var himmelsk -så små finger og hænder og fødder -jeg kan ikke komme mig over det...

Men det jeg egntligt brændt mest for at skrive var -hvad jeg oplevede i lokalet -hvor der stod 4 brikse med kun gadin til at trække rundt om... -på min venstre side lå en mand og fik hådtrold, og kys i et væk -og de talte om hans pik som en 3. person... -der kom en mere og fik håndtrold og det var, så af en stor ladyboy -der også tilbød at besøg ham på hans hotel (takkede han dog nej til) -og på min højre side -kom et gamle tysker (par) der bare fik massage -efter dem flere mænd -der åbenbart var vant til at komme og få håndtrold og ikke andet. Døren stod åben ud på gaden og jeg kunne høre flere komme forbi -og høre hvad man kunne få -og bookede tid senere mm... 

Jeg ville sgu også gerne have en håndtrold af min lille fine massøse, men det er for bizzart -bare at ligge der og få spillet sin pik bag et gardin -sammen med 3 andre mænd der får gjort det samme....... Jeg er både foraget, og rystet over, hvor åbenlyst det var -og helt acceptabelt.

Jeg ved ikke om det var situationen det gjorde, at jeg ikke fik rejsning igen efter, jeg var bleven vendt om på ryggen til sidste times massage på forsiden, men den udeblev -også ved jeg helle ikke om hun som den eneste ikke tilbyder hj -for tilbudet kom ikke -måske kun fordi jeg ikke fik jern på igen til sidst akt. Og havde hun tilbudt det -ville jeg nok have takket nej...........-men jeg er ikke sikker -for alle andre steder, havde jeg sagt ja til hende -hun var jo mega lækker... 

Det er så slet ikke det eneste der forgår hernede som, jeg tror kun sker her... Men det må komme i en anden tråd.

Er det nogen der har prøvet det tidligere, eller vil synes at det ville være helt fint? Jeg har været en andet sted, hvor det forgik -men meget mere diskret -i et loftrum med dæmpet belysning...gg   

Jeg er måske blevet snerpet på mine gamle dage(midt 50 næsten) jeg vil gerne høre jer andres erfaringer og holdning osv... (og man kan vel ikke kalde det en anmeldelse)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 2300Amar
Møffe skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er lige ankommen til pattaya for første gang -jeg er jo ellers mest en massagemand -men her er man jo jaget vildt. her til formiddag fik jeg den skønneste thaimassage i 2 timer, efterfulgt af 2 timers oliemassage af den lækreste lille sag på 22år... -synes ellers hun var lidt sløj i starten, men pludselig ramte hun alle ømme punkter på hele kroppen -og jeg fik jern på af 4omgange -uden hun direkte rørte min pik... Men hendes massage var himmelsk -så små finger og hænder og fødder -jeg kan ikke komme mig over det...

Men det jeg egntligt brændt mest for at skrive var -hvad jeg oplevede i lokalet -hvor der stod 4 brikse med kun gadin til at trække rundt om... -på min venstre side lå en mand og fik hådtrold, og kys i et væk -og de talte om hans pik som en 3. person... -der kom en mere og fik håndtrold og det var, så af en stor ladyboy -der også tilbød at besøg ham på hans hotel (takkede han dog nej til) -og på min højre side -kom et gamle tysker (par) der bare fik massage -efter dem flere mænd -der åbenbart var vant til at komme og få håndtrold og ikke andet. Døren stod åben ud på gaden og jeg kunne høre flere komme forbi -og høre hvad man kunne få -og bookede tid senere mm... 

Jeg ville sgu også gerne have en håndtrold af min lille fine massøse, men det er for bizzart -bare at ligge der og få spillet sin pik bag et gardin -sammen med 3 andre mænd der får gjort det samme....... Jeg er både foraget, og rystet over, hvor åbenlyst det var -og helt acceptabelt.

Jeg ved ikke om det var situationen det gjorde, at jeg ikke fik rejsning igen efter, jeg var bleven vendt om på ryggen til sidste times massage på forsiden, men den udeblev -også ved jeg helle ikke om hun som den eneste ikke tilbyder hj -for tilbudet kom ikke -måske kun fordi jeg ikke fik jern på igen til sidst akt. Og havde hun tilbudt det -ville jeg nok have takket nej...........-men jeg er ikke sikker -for alle andre steder, havde jeg sagt ja til hende -hun var jo mega lækker... 

Det er så slet ikke det eneste der forgår hernede som, jeg tror kun sker her... Men det må komme i en anden tråd.

Er det nogen der har prøvet det tidligere, eller vil synes at det ville være helt fint? Jeg har været en andet sted, hvor det forgik -men meget mere diskret -i et loftrum med dæmpet belysning...gg   

Jeg er måske blevet snerpet på mine gamle dage(midt 50 næsten) jeg vil gerne høre jer andres erfaringer og holdning osv... (og man kan vel ikke kalde det en anmeldelse)

Hvad var prisen i danske kr for din behandling  ?? ( er slet ikke misundelig ;-) ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
2300Amar skrev, for 5 minutter siden:

Hvad var prisen i danske kr for din behandling  ?? ( er slet ikke misundelig ;-) ) 

Man fatter det ikke ca. 140kr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 2300Amar
Møffe skrev, 1 time siden:

Så tjener de godt heroppe, havde det koster 140 kr her, så ville jeg gå til thai massage hver dag :D                 

Del dette indlæg

Link til indlæg
2300Amar skrev, for 23 minutter siden:

Så tjener de godt heroppe, havde det koster 140 kr her, så ville jeg gå til thai massage hver dag :D                 

Kan du få et måltid mad her for 5 kroner?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

OK - 2 timers oliemassage og ca. 700 Thb - måske lidt i overkanten - men meget normalt de fleste steder - og så med en smuk sag på 22 år (ofte er de dog lidt ældre end man lige regner med) - er det vel helt OK - men tror du hellere må prøve at besøge hende igen - og høre om hun ikke vil lidt mere.

Det med forhæng og at der ligger nogen ved siden af og får håndtrold mm. - det vænner man sig hurtigt til - og det gør det egentlig bare mere spændende - personligt vil jeg dog hellere tage pigerne med hjem i Condoen, men desværre skal man også til massagestederne betale en heftig barfine - medmindre man kan lave en aftale med pigen udenom via Line (eller Lie - som de kalder det hernede) ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
2300Amar skrev, for 7 timer siden:

-4 timer;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

OK - 2 timers oliemassage og ca. 700 Thb - måske lidt i overkanten - men meget normalt de fleste steder - og så med en smuk sag på 22 år (ofte er de dog lidt ældre end man lige regner med) - er det vel helt OK - men tror du hellere må prøve at besøge hende igen - og høre om hun ikke vil lidt mere.

Det med forhæng og at der ligger nogen ved siden af og får håndtrold mm. - det vænner man sig hurtigt til - og det gør det egentlig bare mere spændende - personligt vil jeg dog hellere tage pigerne med hjem i Condoen, men desværre skal man også til massagestederne betale en heftig barfine - medmindre man kan lave en aftale med pigen udenom via Line (eller Lie - som de kalder det hernede) ;-)

150bath pr. Time thai massage og 200bath for oile massage. Det fået ikke billiger. Og top kvalitet.  Thai friendly  er der man får kontakt også på line... så kan du få private aftaler;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 2300Amar
Cords skrev, for 11 timer siden:

øhhh nej, men forstår ikke lige hvor du vil hen med det ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Amar for at skære det ud i pap: Fordi indtjeningen i det enkelte land jo som regel matcher leveomkostningerne. :rolleyes:

Redigeret af Moden Libertiner II

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 2300Amar
Moden Libertiner II skrev, for 4 timer siden:

Amar for at skære det ud i pap: Fordi indtjeningen i det enkelte land jo som regel matcher leveomkostningerne. :rolleyes:

Hvem siger at det ikke er en fair indtjening de får i Danmark ? 

Jeg siger blot der er stor forskel på indtjening på DK og Thailand, så lad vær at konkludere noget jeg ikke har sagt !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mange steder i Pattaya hvor diskretionen er til at overse. Men du er vel gammel nok til at have hørt "Du har ikke noget de ikke har set før!" en gang eller to?

Nyd din ferie. Husk at lægge vejen forbi en "gents club" og en "BJ bar" og en "Soapy massage" også. Hvis du lige skal introduceres til hvad de hver især er så gå på youtube. I Pattaya er der formater som passer til de fleste. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentleman and a Scholar skrev, for 1 time siden:

Der er mange steder i Pattaya hvor diskretionen er til at overse. Men du er vel gammel nok til at have hørt "Du har ikke noget de ikke har set før!" en gang eller to?

Nyd din ferie. Husk at lægge vejen forbi en "gents club" og en "BJ bar" og en "Soapy massage" også. Hvis du lige skal introduceres til hvad de hver især er så gå på youtube. I Pattaya er der formater som passer til de fleste. :)

Nemlig jeg er "gammel nok" jeg er ikke genert -men er ikke til det ekstreme/hemningsløse, og har aldrig været -det er nok der jeg bliver udfordret... Soapy massage har jeg fået en del gange, og nuru... Heldigvis er det også mange steder, jeg kan få lige netop det, jeg kan lide og elsker aller mest;-) Pattaya dyrker det ekstreme i overdreven stil, men her er også noget for ganske "normale"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cords skrev, den 20.3.2023 at 19:06:

Ja, du kan både få ris og et spejlæg for 25 Thb - og bare et æg er ifølge en "ernæringsekspert" et helt måltid i sig selv ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Ja, du kan både få ris og et spejlæg for 25 Thb - og bare et æg er ifølge en "ernæringsekspert" et helt måltid i sig selv ;-)

Her - er her i DK

Som et indspark til, hvorfor priser er som de er

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cords skrev, for 6 timer siden:

Her - er her i DK

Som et indspark til, hvorfor priser er som de er

I Danmark kan du også få ris og spejlæg for 5 kroner - du skal bare selv lave det og får det ikke serveret ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

I Danmark kan du også få ris og spejlæg for 5 kroner - du skal bare selv lave det og får det ikke serveret ;-)

Ok, jeg trækker mig, du VIL ikke forstå

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Moden Libertiner II

Kære Cords we tried but didnt get the message over :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Jernsvinet skrev, den 24.3.2023 at 01:17:

Så er det kun et enkelt æg (https://shop.rema1000.dk/varer/220018), ikke ret meget ris, og skal kun laves om natten i blæsevejr, hvor el-prisen er lavest.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, den 28.3.2023 at 13:28:

Så er det kun et enkelt æg (https://shop.rema1000.dk/varer/220018), ikke ret meget ris, og skal kun laves om natten i blæsevejr, hvor el-prisen er lavest.....

En stor pose med ris koster i seven kun 175 Bath - så du kan sikkert godt få det billigere/kg andre steder (Makro m.fl.) - og vil du have et lyserødt eller brunt æg - koster det evt. mere - og min el-pris er fast og i forvejen til overpris her i Condoen, hvor jeg kan høre bølgernes skvulpen mod stranden døgnet rundt og se tidevandets kommen og gåen kun godt 50 m herfra, hvis jeg stiller mig ud i det ene hjørne af balkonen sammen med min søde veninde ;-)

De eneste slanger her i paradiset er faktisk kun denne Vakapau fugl - og så at nogle mennesker mener at andre mennesker absolut skal forulempes med en meget dyb gennemtrængende baslys, der går igennem bygninger, når de hører musik - og politiet tør/vil ikke gøre noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

hvor jeg kan høre bølgernes skvulpen mod stranden døgnet rundt og se tidevandets kommen og gåen kun godt 50 m herfra, hvis jeg stiller mig ud i det ene hjørne af balkonen sammen med min søde veninde

Hvis du kun kan høre det når du står der med din søde veninde, skal du nok overveje om det ikke er hende der laver lydene.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 41 minutter siden:

Hvis du kun kan høre det når du står der med din søde veninde, skal du nok overveje om det ikke er hende der laver lydene.....

Hun er her ikke lige nu - og alligevel kan jeg høre lydene, der nærmest er som konstant jordskælv eller kanonbrag i det fjerne. Fatter ikke folk ikke selv kan høre det, men mener at have læst et sted at omkring 7 % af alle thaier har nedsat hørelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efterhånden som tiden går i Pattaya fik jeg udforsket det meste af "pattaya central" og når man er utalt nysgerrig og spontan og tager en chance for en god oplevelse. Så en sen aften på min vandretur -kom jeg forbi et sted (massageshop) hvor det vel var 8-10 piger der inddrev mænd(farang) der kom forbi -og prisen var latterlig lav -naiv som man jo kan være gik jeg med -det var en time til lukketid, men de sagde de ikke lukkede så længe der var kunder... En kvinde på godt 40 vel -tog mig med op på 2.sal -hvor der var et langt mørkt rum -med mange brikse med tykt gardin omkring jeg havde bestilt thaimassage uden olie! -fik et par meget store shorts på og lage mig op på briksen -der var mange i rummet -og snakken gik, og en mand lige ved siden af mig tiggede nærmest om sex til sin massør som afviste ham -med han kunne kun få hj.

Min massøger masserede mit ben og var meget nærgående -og snittede flere gange spisen igennem buksebenet som jo var meget løst -jeg minde hende om "kun thaimassage!" flere gange, men det gjorde hende kun mere insisterende... Jeg kunne ikke lade være at lytte til de andre kunder og deres behandling -og jeg var slet ikke i tvivl om denne shop var en "Malkefabrik" i et væk. Og selv om jeg synes det var for ekstremt/vulgært til mig -og gange mange forsøgte -at få min massøger til at vende tilbage til udgangspunkte (thaimassage) lykkes det meget dårligt -og pludselig havde hun min pik i munden, og sugede og spillede samtidigt -jeg tog hende flere gange væk i håret -og bad hende give mig massage -det var umuligt -så sagde jeg, at jeg ikke ville uden det foregik gensigdigt -det overvejde hun lige ved et toiletbesøg -og da hun kom tilbage -tog hun shorts og trusser af -og jeg fik lov til at lege -i mens hun suttede og spilled min pik -hun blev våd og vild -og vred sig, og som jeg oplevede kom hun flere gange -ind til jeg sprøjtede i munden på hende -hun spyttede ud i et håndklæde og suttede videre -men jeg måtte stoppe hende, da det var for følsomt.

Alt foregik så hurtigt og der var kun gået ½time -så hun masserede faktisk hele kroppen rundt den sidste tid -vi havde en udmærket dialog i mens -hun fortalte at det var sådan hun gjorde hele dagen -dog tit kun hj. da mange kunder var "urenlig" og hun havde aldrig taget trusserne af for nogen kunder før sagde hun... Hun ville gerne mødes med mig senere -så vi kunne knalde rigtig -og hun opfordret mig til, at vende tilbage -hvis jeg også havde lyst til det. 

Ham kunden ved siden af sweettalkede til den store guldmedalje -for at hun skul give ham fp -og nådede derfor ikke, at komme, da han tid var opbrugt. Derfor ville han kun betale det som massagen kostede ca.24kr. hun blev sur -da han jo havde pillede og hun havde spille hans pik, men han ville ikke acceptere hendes afslag for mere -så hun var nød til at trække sig, så han ikke kunne nå hende... Jeg fik da dårlig samvittighed på mit køns vejne over sådan en opførsel -fik lyst til at give hende tip også -men hun var jo væk da jeg var færdig....... Jeg tippede min massør og fik ondt af dem -det er sgu et utaknemmeligt job!!! Mænd er svin -og de får lov til det... I pattaya er det big business -og det er mange det bliver udnyttetet, og lader sig udnytte... Det har gjort indtryk og det er noget jeg slet ikke er færdig med at fordøje... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...