Hop til indhold
rupsaz

Kontakt til Glædespiger

Recommended Posts

Jeg har i den seneste tid besøgt en del Gp'er i Aarhus området. Jeg har som sådan ikke en finger at sætte på selve oplevelserne, som jeg har haft, når jeg har besøgt pigerne. Derimod synes jeg (til tider) at det har været ualmindeligt svært at få en aftale i hus / aftalen overholdt. 

Jeg kan bedst lide at skrive til pigerne og jeg kan bedst lide at "booke" en tid gerne 2-3 dage i forvejen. Jeg synes dog at det virker som om mange piger ignorerer en, hvis man spørger om en tid flere dage i forvejen eller blot siger "yes", men så ikke hører mere. 

Så er det mig, som er helt galt på den? At prøve at planlægge ud i tid og spørge om forskellige ting (i stedet for det hele i en besked). Eller..? Ja, jeg ved godt det er et tåbeligt spørgsmål, men jeg har bare undret mig lidt på det seneste. Jeg har penge i lommen, som brænder, men har nærmest haft svært ved at få en aftale... Måske mest fordi jeg gerne vil have aftalen 1-3 dage i forvejen? (Jeg synes ikke selv jeg er uhøflig eller spørger om ydelser, som ikke bliver tilbudt). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke prøvet det før, ved ikke om det er fordi jeg ofte booker dagen inden, eller 2-3 timer før, kunne måske godt have på fornemelse at hvis man skriver 2-3 dage før at Gp'er så vil glemme det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har oplevet det samme med aftaler i god tid. Det er nok fordi mange laver aftaler uden at møde op. Der er nok ikke noget at gøre ved det.

Redigeret af fila

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle piger foretrækker kort varsel. Andre lang varsel. De piger, jeg går efter foretrækker typisk minimum 24 timer timers varsel. (I går bookede jeg en date til onsdag)
De, der blot svarer svarer "yes" er piger, som måske ser lækre ud, men som jeg nok alligevel ikke har lyst til at møde, fordi jeg har en præference for en pige, som man også kan have en samtale med.

Jeg præsenterer altid mig selv, giver en lille kompliment, fortæller hvilke services jeg ønsker og spørger om hun har tid på et specifikt tidspunkt samt giver et alternativt tidspunkt. 
Desuden lover jeg at bekræfte dagen før (hvis det er lang tid i forvejen) og minimum en time før på dagen. Alt med hensyn til at pigen har et liv, der skal fungere, og at det hele går bedre, når man fra starten lægger op til gensidig respekt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg aldrig selv prøvet at booke flere dage i forvejen, men kan tænke mig at lige som der er forskel på os klienter og hvordan vi har preferancer til en date, så er der også preferancer ang. tidshorisonten en pige ønsker sine klienter booker. Plus der er meget forskel på hvor længe en pige er på et sted til tider, så måske man ikke er sikker på om man stadig er på stedet om f.eks. 2 dage og derfor ikke svare tilbage på forspørgelser som disse. Så kan man så diskutere om det ikke er lidt uhøfligt af pigen :D

Og så bare som en tanke ( igen fordi jeg aldrig har stået i situationen at booke ud i fremtiden ) kunne man ikke forhøre sig til om pigen har de servicer man efterspørger og så melde at man vil skrive når man kommer tættere på den aktuelle tid til et møde. Derved er bookingen måske kun 2-3 timer forud for mødet og pigen nemmere kan overskue om der er plads i planen. Ja der er selfølgeligt problemet man kan løbe ind i at der så ikke er tid på det ønskede tidspunkt desværre. Selfølgeligt skal man jo så også lige huske at læse announcen godt og grundigt så man ikke kommer til at stille spørgsmål til ting der er skrevet :D

Mange piger ønsker ikke længere samtaler over tekst, så kan også være med i grundlaget hvem ved.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg booker altid (ok, næsten altid) laaang tid i forvejen, da mange ting skal gå op for at jeg kan stikke af til en hyrdetime.

Jeg har endnu ikke oplevet at det er et problem, så måske jeg har været heldig og du uheldig?

Er der måske forskel i udbuddet (jeg er fra København) eller er det måske forskellige kvindetyper/segmenter/ydelser vi går efter? Jeg går selv mest efter GFE-oplevelser, men til tider også Thai massage med tilkøbsmuligheder. 

Beklager at der var flere spørgsmål end svar.

Tror dog at @yrghh's anbefaling er god.

yrghh skrev, for 2 timer siden:

Desuden lover jeg at bekræfte dagen før (hvis det er lang tid i forvejen) og minimum en time før på dagen.

Håber det lykkes for dig at knække koden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 2300Amar
rupsaz skrev, for 4 timer siden:

Jeg har i den seneste tid besøgt en del Gp'er i Aarhus området. Jeg har som sådan ikke en finger at sætte på selve oplevelserne, som jeg har haft, når jeg har besøgt pigerne. Derimod synes jeg (til tider) at det har været ualmindeligt svært at få en aftale i hus / aftalen overholdt. 

Jeg kan bedst lide at skrive til pigerne og jeg kan bedst lide at "booke" en tid gerne 2-3 dage i forvejen. Jeg synes dog at det virker som om mange piger ignorerer en, hvis man spørger om en tid flere dage i forvejen eller blot siger "yes", men så ikke hører mere. 

Så er det mig, som er helt galt på den? At prøve at planlægge ud i tid og spørge om forskellige ting (i stedet for det hele i en besked). Eller..? Ja, jeg ved godt det er et tåbeligt spørgsmål, men jeg har bare undret mig lidt på det seneste. Jeg har penge i lommen, som brænder, men har nærmest haft svært ved at få en aftale... Måske mest fordi jeg gerne vil have aftalen 1-3 dage i forvejen? (Jeg synes ikke selv jeg er uhøflig eller spørger om ydelser, som ikke bliver tilbudt). 

Nu er det jo ikke en tid hos tandlægen du bestiller, men hård foretning for de forskellige piger som er fløjtende ligeglad med dig . Jeg personligt ville syntes det var irriterende at bestille 3 dage ud i fremtiden. De er da nød til at ta det der kommer på dagen af kunder, da der skal penge i kassen, de er jo ikke heroppe for sjov skyld .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
2300Amar skrev, for 40 minutter siden:

Så er det mig, som er helt galt på den?

Nej. Jeg booker også altid i forvejen. Ofte 2-3 dage før og med nogen op til en uge. Min tantra massør booker jeg op til en måned i forvejen. 
Det har aldrig givet problemer, tværtimod er pigerne glade for at have aftaler i kalenderen. Nogle beder mig bekræfte nogle timer før aftalen, og det synes jeg er fint. Det fortæller mig at hun har husket aftalen. 
Selv mine faste piger (thai) booker jeg flere dage i forvejen. Enkelte gange laver jeg dog spontane besøg, og typisk er der mindre swung over disse besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Der hvor jeg kommer, Eventyrpigerne i Sorø, kan man sagtens bestille tid lang tid i forvejen. Man skal bare ringe og bekræfte på dagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man som jeg er afhængig af mine Gp besøg kan foretages samtidig med, at jeg har "et dække" for, at være hjemmefra i det tidsrum, der er "nødvendigt, så er det vigtigt, at aftaler kan laves i god tid. Når jeg har få muligheder for besøg og det er bestemte GP piger (mest en lille flok af danske, en enkelt polsk og i en periode en "udvalgt" thai) jeg vil besøge, er planlægning et nøgleord, så lejligheden ikke går tabt kan man sige.

Om det er fordi det i de fleste tilfælde er piger jeg har besøgt før ved jeg ikke, men jeg har generelt ikke problemer med tidlig booking. Normalt aftales det, at jeg bekræfter aftalen aftenen før eller om morgenen på dagen. Kan ikke mindes, at der er nogen af pigerne, der på den ene eller den anden måde, har udtrykt utilfredshed med booking flere dage (ja op til flere uger) i forvejen. De fleste ved også, at det kan være problematisk for mig, at komme afsted hjemmefra for at besøge dem (og de vil jo så gerne ha jeg kommer på besøg - ha ha)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved mig skal man helst booke I god tid for at være sikker på at kunne få den ønskede tid^_^.. Så jeg kan ikke lige give dig en forklaring på dit evt problem.. Men måske udenlandske piger har det mere stramt med forud bookinger.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 12 timer siden:

Der hvor jeg kommer, Eventyrpigerne i Sorø, kan man sagtens bestille tid lang tid i forvejen. Man skal bare ringe og bekræfte på dagen.

nemlig. jeg har dog aldrig skullet gen bekræfte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker når mine klienter booker i god tid!

Jeg er meget meget sjældent ledig på selve dagen, medmindre at jeg er på tour i udlanddet. Ellers kræver jeg minimum 24-48 timers varsel.Man kan altid forsøge at kontakte mig på dagen hvis man udfylder min booking formular, men det vil sjældent være muligt. Nu tilbyder jeg heller ikke de hurtige møder, så mine klienter foretrækker oftest at have noget at se frem til, og det samme gør jeg. 

Jeg har dog en del klienter som også booker flere måneder frem fordi de ved at jeg vil være et bestemt sted. Et eksempel er at jeg allerede nu ved at jeg vil være tilbage i København fra den 12 April og flere af mine faste klienter har rakt ud fordi de ved at jeg rejser meget og jeg generelt foretrækker planlægning og er meget organiseret med min tid. Typisk skriver jeg altid til min klient på dagen, og fortæller jeg glæder mig til at se ham, således en bekræftelse.

Måske fordi jeg heller ikke ser mere end maximum 1 klient om dagen, og oftest måske nærmere 1 om ugen, derfor er det vigtigt for mig at have alt planlagt og klar <3

Redigeret af Annika.Sofia.A

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har netop her til morgen bestilt booking  på onsdag, hos en af de populære GPer. Fik et sødt svar og bekræftelse allerede nu en time efter, med anmodning om reconfirmation på dagen. Sådan. Hurtigt og nemt. :)

Redigeret af sanook

Del dette indlæg

Link til indlæg
rupsaz skrev, den 19.3.2023 at 14:14:

Når jeg skal på sjov, er jeg også nødt til at planlægge nogle dage i forvejen, job, familie, hamster, etc. 

Jeg foretrækker derfor at kunne booke 2-7 dage i forvejen, og derfor springer jeg også over Yes-pigerne. 

Heldigvis har de fleste piger med nogenlunde anmeldelser også en kalender, og forstår at benytte den. 

Jeg bekræfter altid dagen i forvejen, og er kun få gange blevet brændt af. 

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er langt fra den mest erfarne herinde, og mine besøg kan tælles på to fingre.

Det er der flere grunde til, men en af dem er netop den første kontakt til en GP.

Jeg vil helst have "vaniljesex" med mulighed for at smøre kvinden ind i "kærlighed" også, altså gensidig berøring, en GFE version 2.0 så det driver ned af væggen.<3

Jeg kontakter primært danske kvinder, der er kommunikationen nemmest, men desværre oplever jeg ofte en "kold" kommunikation.

Forventer på ingen måde lange romaner, det har de slet ikke tid til, en indledende hvor jeg præsenterer mig høfligt og pænt, roser kvinden, og jeg skriver hvor længe jeg kunne tænke mig besøget, som regel altid mindst en time, og hvilken dag. Glad emoji o.a.

Herfra syntes det at gå galt, for jeg for ofte svaret tilbage "Ok XXXX kr"

Mit svar er som regel "Det lyder skønt, jeg bekræfter gerne på dagen, og glæder mig rigtig meget til at se dig :)"

Og så er svaret tit...... "OK"....:blink:

Bim... Ikke mere, blot "ok"....Så sidder jeg lidt der og ligner en abe der knalder en fodbold, imens jeg kikker på svaret på mobilen. Og efter 10 min skriver jeg til kvinden og aflyser grundet lidt skæv kommunikation fra start...... Øv.:(

For mit vedkommende tager jeg kontakt med en oprigtig interesse i at mødes, og kunne aldrig drømme om at udeblive uden at skrive. 

Men må indrømme den første lille "flirt" betyder rigtig meget, for mig hvertfald, for skal trods alt være helt nøgen og tæt på kvinden, og derfor er det, igen for mig, vigtig der er bare lidt "kemi" fra start.

Skal her tilføje, oplever det også fra de erfarne danske kvinder, og det er så ærgerligt, for de ser sgu bare søde og dejlige ud allesammen, og det er de uden tvivl helt sikkert også.:wub:

Blot mit indspark, i denne tråd.

God weekend derude :)

Redigeret af Midt i livet
Tilføjelse af ord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midt i livet skrev, for 30 minutter siden:

Jeg vil helst have "vaniljesex" med mulighed for at smøre kvinden ind i "kærlighed" også, altså gensidig berøring, en GFE version 2.0 så det driver ned af væggen.<3

Jeg kontakter primært danske kvinder, der er kommunikationen nemmest, men desværre oplever jeg ofte en "kold" kommunikation.

Ville det ikke være bedre for dig at ringe til pigen i stedet for at skrive? Udover at du selv kunne uddybe dine ønsker, så kan du jo samtidigt også fornemme ud fra samtalen, om I er på bølgelængde med hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har i nogle år efterhånden haft det system at man booker - og så SKAL man bekræfte på selve dagen via sms (eller til nød opkald) senest kl. 10:00 på dagen for aftalen. 
Så kl. 10:01 ved jeg om jeg kan afsætte tiden til en anden. Jeg har sågar fået halv-automatisk venteliste så jeg på forhånd ved hvem jeg kan tilbyde den enkelte tid til. 
Så kontorarbejdet er blevet piv-nemt og hurtigt overstået. 
Man kan hos mig booke 14 dage frem. Der er ganske få der får lov at booke længere ud i fremtiden. Men så booker de en venteliste tid i den kalender gælder 14 dage frem (løbende en ny dag frigivet dagligt) og så konverterer jeg den til tiden de ønsker sig hvis det er længere ude i fremtiden. 
Det virker helt fortrinligt. 
Dem der ønsker sig en akut tid (som i mit tilfælde vil være mindst dagen før) kan skrive sig på venteliste til alle de tider de kan. 
Dem der har booket en tid "som måske fortryder og først ved om de lyster eller kan på selve dagen", ja de undlader jo bare at bekræfte, og så er tiden allerede på forhånd afsat til en anden. 
I praksis betyder det dog at dem der beslutter sig i løbet af dagen, ganske enkelt aldrig får en tid. Men så finder de jo bare en anden trunte at besøge fordi andre har fået samme idé og der aldrig er akutte tider samme dag. 
Det er nogle af dem ret sure over, eller bare ærgerlige... det må de så gerne være. Jeg mærker jo ikke forskellen, men får stygt magne "ØV!" svar fra de samme mænd der prøver en del gange med "Er jeg så heldig at du har tid i dag" - hvortil svaret er en skabelonbesked... og det står i øvrigt med store bogstaver i annoncerne. Det betyder dog ikke at folk ikke forsøger sig alligevel... det kunne jo være. Nej det kan det ikke. Det er sket een gang på to år ;) 

Det er dog mit indtryk at man skal være sådan rimeligt investeret i det som sexarbejder. Dem der bare lige er inde at vende eller som har folk der tager sig af deres bookinger og markedsføring, har nok sjældent overskud eller måske idéer til hvordan man kan gøre det nemt for både sig selv og gæsterne. 
Der er nogle piger der bare ønsker sig strøg-kunder og akutte aftaler. Der må man jo så nok bare satse lidt og måske endda have Plan B og C klar - og skyde lidt med spredhagl. 

Pigernes måde at arbejde på er jo bare forskellig. 
Det er jo netop ikke ligesom hos Tandlægen eller Silvan, eller Drive-in hos McD. 
Infrastrukturen er nok sjældent sådan super duper gennemtænkt fra "sælgers" side heller. 

Diversiteten gør jo bare at det er svært at ramme rigtigt både mht. forventningsafstemningen og kalenderen. Lidt ligesom hos frisøren eller noget :D 

Kh. Eva <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midt i livet skrev, den 25.3.2023 at 14:19:

Bim... Ikke mere, blot "ok"....Så sidder jeg lidt der og ligner en abe der knalder en fodbold, imens jeg kikker på svaret på mobilen. Og efter 10 min skriver jeg til kvinden og aflyser grundet lidt skæv kommunikation fra start.....

Pigen har måske 50 sms er der forventer svar, hun aner ikke hvem der seriøst vil aftale en tid med hende, så forstår godt de kort fattede svar. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
2300Amar skrev, den 19.3.2023 at 18:55:

Nu er det jo ikke en tid hos tandlægen du bestiller, men hård foretning for de forskellige piger som er fløjtende ligeglad med dig . Jeg personligt ville syntes det var irriterende at bestille 3 dage ud i fremtiden. De er da nød til at ta det der kommer på dagen af kunder, da der skal penge i kassen, de er jo ikke heroppe for sjov skyld .

Nu er en tandlægevirksomhed også en privat forretning selvom det offentlige betaler ca 10% af kundens regning. Kender flere tandlæger, der er gået konkurs, fordi de ikke var gode til kunderelationer,eller havde uorden ideres bookninger

Redigeret af Catana

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ved jeg ikke, hvordan du har skrevet beskeden, men lad os forestille os, at du har skrevet noget i den her stil: “Hej, har du tid til et besøg på din vagt på torsdag?”

Så lægger du op til at få svaret JA eller NEJ. 

Du bør spørge om et bestemt tidspunkt eller tidsrum. Vær konkret. Hvad ønsker du? Hvilket tidsrum? Hvor længe vil du være på besøg? 
Så er der stor sandsynlighed for, at du får svar. 
Jeg tror, at du bliver sorteret fra, fordi din henvendelse (måske) ikke virker seriøs. Selv om du er seriøs. 

Hvis en gæst skriver til mig: “Har du tid?” Så må jeg indrømme, at han kommer bagerst i køen af SMS som skal besvares. Og hvorfor så det? Jo, for det første gider han ikke en gang at skrive hej. Altså en uhøflig gæst, tænker jeg. For det næste ved jeg ikke, hvornår han tænker, at han vil forbi og så videre. Det sender bare helt forkerte signaler til mig. Sådan er der mange andre piger, der også har det. 

Så skriv din besked på en sådan måde, at pigen får lyst til at svare dig, når hun sikkert også har en hel del andre beskeder, hun skal svare på. 
Skriv det hele i EN besked i stedet for flere, for pigen har sikkert ikke tid til mange beskeder frem og tilbage….

Knus

Anna

Redigeret af Anna - fræk og sexet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...