Charlie11111 31 Skrevet 17. Marts, 2023 Faldt lige over den her annonce og den lyder næsten for god til at være sand syns jeg. Er der nogen der kender til dem? https://annoncelight.dk/showad/366514 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 18. Marts, 2023 Hende frb brasilianske kører i hvert fald annoncer dagligt lige umiddelbart tror jeg de er ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AndersJ Skrevet 18. Marts, 2023 (edited) Enig i det ssv er ok - men igen Måske!! Er det Ok. seriøst forudbetaling er skisme et problem og jeg gør det aldrig selv (længere er blevet snydt en gang for 5-10 år siden af en jeg stolede på). Men jeg forstår også godt arrangørens motiv for at bede om lidt. men jeg ville aldrig aldrig aldrig gøre det med mindre det var en jeg kendte eller et dansk bordel Redigeret 18. Marts, 2023 af AndersJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 19. Marts, 2023 Det frister at hoppe med på det GB , men jeg er seriøs og vil møde op , om det med at sende 300kr afsted til en man ikke kender er jeg ikke vild med , håber det er ok at betale når man møder op ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mandelieu 2 Skrevet 19. Marts, 2023 Tror sådan set hun er ægte nok. hun har jo også en anden annonce. Er mere betænkelig ved man kan tage hende uden kondom. Synes ikke det er fedt at kneppe videre i andres efterladenskaber 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GodCigar 36 Skrevet 20. Marts, 2023 Jeg har tilmeldt mig...er temmelig nysgerri. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole22222 28 Skrevet 20. Marts, 2023 @GodCigar har du også betalt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GodCigar 36 Skrevet 20. Marts, 2023 Ja jeg betalte sidste uge. Nu er annoncen taget ned, så det er nok 300,- i sure lærepenge :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GodCigar 36 Skrevet 21. Marts, 2023 Update... Jeg har skrevet frem og tilbage med Paula, som står bag arrangementet. Hun er super ked af at det er slettet, det er kun slettet fordi nogen har anmeldt det til admin, grundet kravet om depositum. Jeg synes personligt det er fair med depositum til sådan et arrangement, der er helt sikkert en masse der vil tilmelde sig uden at dukke op. Ydermere må det være rart for arrangørerne at kende deltagerantallet rimelig præcist. Jeg håber virkelig at det bliver til noget og at man ikke anmelder til højre og venstre, uden at have noget konkret... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole22222 28 Skrevet 21. Marts, 2023 GodCigar skrev, for 35 minutter siden: Update... Jeg har skrevet frem og tilbage med Paula, som står bag arrangementet. Hun er super ked af at det er slettet, det er kun slettet fordi nogen har anmeldt det til admin, grundet kravet om depositum. Jeg synes personligt det er fair med depositum til sådan et arrangement, der er helt sikkert en masse der vil tilmelde sig uden at dukke op. Ydermere må det være rart for arrangørerne at kende deltagerantallet rimelig præcist. Jeg håber virkelig at det bliver til noget og at man ikke anmelder til højre og venstre, uden at have noget konkret... Ok tak skal du have. overvejer nemlig også at tilmelde mig, så godt at høre. Tror du på Paula og at arrangementet bliver afholdt.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GodCigar 36 Skrevet 21. Marts, 2023 ole22222 skrev, for 2 timer siden: Ok tak skal du have. overvejer nemlig også at tilmelde mig, så godt at høre. Tror du på Paula og at arrangementet bliver afholdt.? Jeg håber det virkelig... Jeg kan høre hende ad, om jeg kan give dig hendes mail i en privat besked 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexyPaula 19 Skrevet 22. Marts, 2023 Hey alle - jeg blev smidt ud af Annoncelight fordi jeg bad om depositum....det var jo ikke et scam - men fordi jeg ville sikre at der faktisk dukkede nok mænd op. Til alles nydelse....suk! Men nu er jeg på igen, men selvfølgelig uden depositum, da det er mod reglerne.....pt har 9 meldt sig til...så tak for tilliden til jer....både min veninde og jeg glæder os helt vildt!!! Så vi er ægte og friske og i kan bare skrive til mig så skriver jeg jer på listen - uden depositum!!! knus Paula 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexyPaula 19 Skrevet 22. Marts, 2023 GodCigar skrev, den 20.3.2023 at 19:06: Ja jeg betalte sidste uge. Nu er annoncen taget ned, så det er nok 300,- i sure lærepenge :-) nej da skat....det bliver så meget til noget.....og vi er VIP---kys 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexyPaula 19 Skrevet 22. Marts, 2023 Mandelieu skrev, den 19.3.2023 at 23:52: Tror sådan set hun er ægte nok. hun har jo også en anden annonce. Er mere betænkelig ved man kan tage hende uden kondom. Synes ikke det er fedt at kneppe videre i andres efterladenskaber Altså jeg bliver personligt testet hver md.....og jeg håber virkeligt at alle der deltager gør.....min veninde vil bede om et bevis herpå...men altså....en pik kan jo være kommet fra et beskidt hul 5 min før man dukker op....men efter 50+ bareback så kan jeg melde tilbage at jeg er HELT clean....men det er jo et personligt valg....jeg dømmer ingen for at kneppe med kondom....det gør jeg faktisk også selv....for det meste....hihi 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole22222 28 Skrevet 22. Marts, 2023 Vil glæde mig til deltage og slikke rent også. hvordan med adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexyPaula 19 Skrevet 22. Marts, 2023 https://annoncelight.dk/showad/367516 skriv til min mail og i får detaljerne mandag....men det er Vodroffsvej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 22. Marts, 2023 SexyPaula skrev, for 2 timer siden: Altså jeg bliver personligt testet hver md.....og jeg håber virkeligt at alle der deltager gør.....min veninde vil bede om et bevis herpå...men altså....en pik kan jo være kommet fra et beskidt hul 5 min før man dukker op....men efter 50+ bareback så kan jeg melde tilbage at jeg er HELT clean....men det er jo et personligt valg....jeg dømmer ingen for at kneppe med kondom....det gør jeg faktisk også selv....for det meste....hihi Man kan jo købe Quick test der tester for de 5 mest udbredte køns sygdomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chrisvero 12 Skrevet 22. Marts, 2023 Gangbang skrev, for 28 minutter siden: Man kan jo købe Quick test der tester for de 5 mest udbredte køns sygdomme Hvor? Tjekkede f.eks. quicktest hiv - og ser ikke ud til man kan købe dem i DK? Jeg vil ikke afspore tråden, så evt send mig en pm - på forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole22222 28 Skrevet 23. Marts, 2023 chrisvero skrev, for 14 timer siden: Hvor? Tjekkede f.eks. quicktest hiv - og ser ikke ud til man kan købe dem i DK? Jeg vil ikke afspore tråden, så evt send mig en pm - på forhånd tak. Ville da være fint at vide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 23. Marts, 2023 Frisk på det , jeg høre fra dig/jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 23. Marts, 2023 chrisvero skrev, den 22.3.2023 at 20:13: Hvor? Tjekkede f.eks. quicktest hiv - og ser ikke ud til man kan købe dem i DK? Jeg vil ikke afspore tråden, så evt send mig en pm - på forhånd tak. Vi køber alle vores i sverige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GodCigar 36 Skrevet 28. Marts, 2023 Hej allesammen Lige en hilsen og et stort tak, til de der afholdte og deltog i dette event. Det var første gang jeg deltog i GB, men bestemt ikke sidste. Det var hyggeligt, pisse frækt og uhøjtideligt. Stor tak til Paula, for god "betjening", jeg er ked af at jeg ikke kunne levere mere. Jeg nød dog til fulde alle dine dejlige huller inklusiv en DP, som længe har stået på ønskelige. Og stort tak til Camilla, efter at have mærket din mund i første sæt, ville jeg virkelig gerne have afsluttet anden omgang i din mund, men fysikken svigtede. Jeg håber at det en dag kan gentages, det var virkelig lækkert. Tak til fyrene, inklusiv Camillas kæreste, for godt humør og en åbenhed, der gjorde at jeg kunne slappe helt af i jeres nøgne selskab. Jeg håber at vi ses igen derude... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Febbe 69 Skrevet 28. Marts, 2023 @GodCigar: godt at høre det var fedt arrangement. Jeg ku desværre ikke få kalenderen til at gå op @SexyPaula Håber der kommer en ny chance Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole22222 28 Skrevet 30. Marts, 2023 Ja det var lækkert og masser af sex lige fra begyndelsen. skønt med en kvinde som virkelig nyder st tage imod og også i alle huller. Jeg fik endda nydelsen at slikke Paulas fisse ren for sperm undervejs. Det var fedt og sikke en drøm at opleve. Håber kan ske igen måske endda slikke mens der kneppes i Paula. Og dikke en god mund Camilla har det var som at være i himlen. vil glæde mig til at opleve det igen og gerne hvor jeg går lov at slikke både fisse og røv ren for sperm. Men hvor var det godt ole 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexyPaula 19 Skrevet 31. Marts, 2023 Tak til alle der kom.....og tak til de pæne anmeldelser herinde.....Camilla og jeg rødmer næsten....ej pjat....haha vi har fået vores frække veninde med til næste GB!!!! 28/4.....https://annoncelight.dk/showad/367516 Vi glæder os!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg