Hop til indhold

Kom nu - med flere anmeldelser

Featured Replies

Skrevet
… And Justice for All skrev, 1 time siden:

For at der skal komme flere anmeldelser, kræver det nok også at der de flere aktive brugere. Og dertil skal der måske ske lidt med dette forum. På et tidspunkt var der langt flere piger herinde til at give en mere mangfoldig debat, der var rum til at diskutere politik og lægge pirrende billeder op. Nu er det mest en mandeklub, hvor de fleste emner er drøftet i en det de mange tusinde tråde. Så måske EG skal forny sig lidt, hvis udviklingen skal vendes. 

Tror desværre det er for sent at Eg sætter i gang, de startede med at slette den ene kategori efter den anden, altså alle dem som holdt det hele kørende og derved røg rigtig mange og senere blev det en ren mandeklub som det bestemt er i dag, dertil de seneste par år er folk som før skrev anmeldelser holdt helt op pga det i dag er en Børnehave (nogen gange kan jeg komme helt i tvivl om visse mænd herinde er over 12 år) jeg læser som regel trådene dagligt men til tider er det som om jeg godt kunne have sprunget en måned over, som feks. Hvad måtte du slippe med eller hvad tar hun for en time osv. Alt noget man burde spørge pigen om, ævl og kævl og fake hvilket får de fleste til at pakke sig og til sidst at forsvinde og i hvert fald at holde sig passiv, beklager :mellow:

Nb. Jeg undlod bevidst at nævne de nye i mit skriv :rolleyes:

Redigeret af Mortenkok
Manglende tekst

• Svar 59
  • Visninger 6.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• For mig selv er det fordi jeg ikke rigtig besøger nye udover dem jeg har besøgt og anmeldt. Men vil da gerne støtte op om at lurepasserne kommer ud af busken og bidrager. Det hjælper os allesammen. Hv

• Annika.Sofia.A
    Annika.Sofia.A

Jeg håber i hvertfald at det bliver bedre i fremtiden og flere vil støtte op omkring også at se tingene fra pigernes side

• Personligt synes jeg det er rart med anmeldelser, men som flere skriver kan det være grænseoverskridende at skrive om sex akten og omvendt kan der komme lidt for mange intime detaljer om pigen. M

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 6 timer siden:

På et tidspunkt var der langt flere piger herinde til at give en mere mangfoldig debat, der var rum til at diskutere politik og lægge pirrende billeder op. Nu er det mest en mandeklub, hvor de fleste emner er drøftet i en det de mange tusinde tråde. Så måske EG skal forny sig lidt, hvis udviklingen skal vendes. 

Syntes da pigerne bliver flere og flere her, og de debattere gerne.:)

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 17 timer siden:

Jeg har aldrig forstået det der med at anmelde noget meget intimt og personligt og privat. Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre? Er det ikke bare ens egne følelser man " anmelder" når man skriver om noget meget intimt.? 

Jeg forstår hvis man gerne vil oplyse og advare andre om snyd og bedrag således at andre ikke falder i samme fælde. Men at " anmelde" en andens krop og seksuel akt er i sin grundsubstans helt morbidt. Og ksn vel næppe bruges af andre? 

Jeg er så enig med dig!!! <3

At dyrke sex med en person, vil altid være en subjektiv oplevelse. Det kommer jo netop an på de to mennesker som oplever! Og vil derfor altid være forskelligt! Sammenspillet mellem to mennesker er aldrig ens. En god oplevelse for Jens, kan være en dårlig oplevelse for Jørgen. Ser man på anmeldelser herinde så skriver mange kunder ofte ''det kan jeg ikke genkende fra mit besøg'' ja lige netop. Det giver ikke mening, for oplevelsen vil aldrig opfattes ens.

Anmeldelser skal i den grad benyttes hvis der er tale om direkte snyd/bedrag altså hvis pigen har brugt flaske billeder, eller hvis adressen ikke stemmer overens. Ja absolut. Det er essentielt. Således er det vores pligt at oplyse og advare andre omkring dette! Vi skal absolut bekæmpe alle der forsøger at bedrage!

Men anmeldelser hvor mænd beskriver en GP som et stykke kød, et produkt, som bare skal have en tur.. det er desværre blevet normen herinde, og det er så trist. Hvordan ville du som mand selv have det med at blive udstillet på den måde? Hvis der var et forum for os kvinder hvor vi kunne anmelde din penis og beskrive hver en lille deltaje omkring den, dens udseende, og hvordan den ikke formåede at præsterer under akten? Nej tak vel? Det er usmageligt og det er ikke i orden.

De anmeldelser herinde bliver ofte beskrevet ned til mindste deltaje som tydeligt overtræder pigens privatsfære. Hvorfor er det eksempelvis vigtigt at man ved hvilke sexstillinger der blev foretaget? Det kan man holde for sig selv. Det er almindelig respekt for pigen at man ikke eksplicit udleverer hver en lille deltaje. Det burde være almen pli <3

Skrevet
sweetstone skrev, for 1 time siden:

På et tidspunkt var der langt flere piger herinde til at give en mere mangfoldig debat, der var rum til at diskutere politik og lægge pirrende billeder op. Nu er det mest en mandeklub, hvor de fleste emner er drøftet i en det de mange tusinde tråde. Så måske EG skal forny sig lidt, hvis udviklingen skal vendes. 

Jeg tror godt jeg sige dig hvorfor. Mange af mine kolleger fortæller de har ikke lyst til at deltage i debatter herinde fordi de ofte bliver udskældt og bliver tilsvinet. 

Det er ikke mere end nogle få dage siden at en bruger valgte at kalde mig for fladpande, blot fordi jeg tilkendegav min mening. Det må man helst ikke. Os kvinder i brachen må helst ikke have meninger og holdninger, eller jo, men vi får huk så snart vi udtrykker det herinde på sitet. Desværre. Det er egentlig ikke specielt rart og derfor læser vi ofte med, men undlader at kommenter fordi vi ved at EG er mændenes forum og her er ikke meget plads til upopulære eller anderledes holdninger til diverse emner. 

Skal den tendens vendes kræver det at flere mænd reagerer positivt når man som GP vælger at indgå i debatten også selvom man nødvendigvis ikke er enig :)

Redigeret af Annika.Sofia.A

Skrevet
Annika.Sofia.A skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke mere end nogle få dage siden at en bruger valgte at kalde mig for fladpande, blot fordi jeg tilkendegav min mening. Det må man helst ikke. Os kvinder i brachen må helst ikke have meninger og holdninger, eller jo, men vi får huk så snart vi udtrykker det herinde på sitet. Desværre.

Beklager, men det, som du udtrykker i citatet ovenfor, er altså noget klynk. Når man deltager i en debat, må man være indstillet på, at andre folk har andre holdninger, og så duer det ikke, at når du møder modstand, så trækkes “vi-kvinder-bliver-da-også-nedgjort-hver-gang”-kortet. For det passer simpelthen ikke. Det er gang på gang indlæg fra jer piger, som får de fleste likes, også fra dig selv for nyligt, så der er ingen grund til at føle sig forfulgt af stygge mænd.

Selvfølgelig er der ingen grund til, at nogen kalder dig eller andre for fladpande, for man kan sagtens være uenig og samtidigt holde et vist niveau. Men det er hverken udtryk for en generelt syg debatkultur her på EG, eller for, at I GPer bliver jordet hver gang, når I deltager i debatterne. Bevares, det sker, men ikke oftere end det gør for andre, som lufter deres holdning. Særligt, når den har kant.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 20 minutter siden:

Beklager, men det, som du udtrykker i citatet ovenfor, er altså noget klynk. Når man deltager i en debat, må man være indstillet på, at andre folk har andre holdninger, og så duer det ikke, at når du møder modstand, så trækkes “vi-kvinder-bliver-da-også-nedgjort-hver-gang”-kortet. For det passer simpelthen ikke. Det er gang på gang indlæg fra jer piger, som får de fleste likes, også fra dig selv for nyligt, så der er ingen grund til at føle sig forfulgt af stygge mænd.

Selvfølgelig er der ingen grund til, at nogen kalder dig eller andre for fladpande, for man kan sagtens være uenig og samtidigt holde et vist niveau. Men det er hverken udtryk for en generelt syg debatkultur her på EG, eller for, at I GPer bliver jordet hver gang, når I deltager i debatterne. Bevares, det sker, men ikke oftere end det gør for andre, som lufter deres holdning. Særligt, når den har kant.

Jeg er enig i at den rådne debatkultur også rammer mænd, jeg tror bare ikke at kvinder i lige så høj grad gider at spilde sin tid på det. Og ord som “fladpande” handler jo ikke om at diskutere indhold og holdninger, men om at nedgøre en person. Jeg husker selv hvordan @Tantra uberettet blev svinet til og hetzet og så forsvandt hun helt fra dette forum derefter. Hun var ellers altid god og aktiv i mange tråde og debatter.

@Annika.Sofia.A - jeg tror desværre ikke det ændrer sig. Tonen synes at være generel for online fora og på sociale medier - selv på Twitter, som ellers henvender sig til en helt anden målgruppe.

Skrevet

Tja årsagen til at jeg ikke er så flittig med anmeldelser, (jeg har været med siden kong Arilds tid under forskellige profiler) er den simple årsag at mange, nogle har mere travlt med at “Hakke på den der anmelder” bedrive brun værtshus humor” i stedet for at forholde sig til anmeldelsens indhold på en sober måde.

Jeg har heller ikke behov for at købe sex, jeg får rigeligt sex hjemme, men det giver mig et “kick” på en måde når jeg køber massage opmærkomhed og får et blæs som afslutning.

Jeg besøger Thai massøser som egen forkælelse. 

Skrevet
Annika.Sofia.A skrev, for 3 timer siden:

fordi de ofte bliver udskældt og bliver tilsvinet. 

Det er ikke mere end nogle få dage siden at en bruger valgte at kalde mig for fladpande, blot fordi jeg tilkendegav min mening. Det må man helst ikke. 

Gro dig et sæt nosser, eller hør en af dine daddy's om de har et sæt du kan låne. 

Skrevet

Ovenstående (DETH's) indlæg illusterer jo tydeligt Annika.Sofia.S' pointe.

Skrevet
hagbarth skrev, for 20 minutter siden:

Ovenstående (DETH's) indlæg illusterer jo tydeligt Annika.Sofia.S' pointe.

Arrhhhmen  @Annika.Sofia.Aer blevet svinet til ved at blive kaldt fladpande :lol: 

Skrevet
hagbarth skrev, for 14 minutter siden:

Det er ikke OK, ikke at tale ordentligt til kvinder.

Eller mænd for så vidt. Det er jo fint at være uenig, men når det går på personen a la “fladpande” og “gro dig et sæt nosser”, så er kommunikationen på så lavt et niveau, at mange af os finder nogle andre at lege med.

Skrevet
Annika.Sofia.A skrev, for 10 timer siden:

Jeg tror godt jeg sige dig hvorfor. Mange af mine kolleger fortæller de har ikke lyst til at deltage i debatter herinde fordi de ofte bliver udskældt og bliver tilsvinet. 

Det er ikke mere end nogle få dage siden at en bruger valgte at kalde mig for fladpande, blot fordi jeg tilkendegav min mening. Det må man helst ikke. Os kvinder i brachen må helst ikke have meninger og holdninger, eller jo, men vi får huk så snart vi udtrykker det herinde på sitet. Desværre. Det er egentlig ikke specielt rart og derfor læser vi ofte med, men undlader at kommenter fordi vi ved at EG er mændenes forum og her er ikke meget plads til upopulære eller anderledes holdninger til diverse emner. 

Skal den tendens vendes kræver det at flere mænd reagerer positivt når man som GP vælger at indgå i debatten også selvom man nødvendigvis ikke er enig :)

Jeg har ikke skrevet det du svarer på.:)

Skrevet

Jeg er rimelig ny her. Men jeg kunne personligt godt bruge en reminder på nogle af de "kendte" piger. De er måske helt kendte blandt mange, men har også på fornemmelsen, at det er de piger, som sjældent annoncerer, da de allerede har en ret stor base af regulars, som besøger dem. Det behøver ikke være en anmeldelse, men måske, at folk linker til de piger, som de besøger og har besøgt igennem længere tid :).

Jeg leder efter 1-3 piger, som jeg kan blive ved med at besøge og langsomt opbygge et godt, nært forhold til, hvor møderne bliver mere naturlige og afslappede, og det ikke behøver handle om sex. Efter lidt tid og søgen og faren rundt, så virker det som om, dem jeg har fundet ikke reklamerer så meget for sig selv, og har gemt sig lidt :). Hidden diamonds. Sikkert flere af dem derude :)

Skrevet
  • Author
Annika.Sofia.A skrev, for 14 timer siden:

Tak for dine input her. Og for dit mod til at skrive direkte, men venlig hvad du mener.

I mange tråde har jeg efterlyst flere piger på banen for at få en mere nuanceret debat om emnet og hvad vi vil hinanden. Voksne mennesker burde kunne rumme anderledes synspunkter end ens egne. Jeg synes, at en del af de mandlige skribenter efterhånden viser denne modenhed, selv om der altid er andre, som bliver vulgære og temmelig dumme at høre på. Men igen. Smil - og gå videre. De diskvalificerer jo sig selv fra en masse gode besøg.

Anmeldelser. Helt enig.  For at være pirrende at læse, behøver teksten netop ikke være så deltaljeret/udpenslet. Alt det der med kød og støn, store pikke,  våde huller, dirty talk osv er noget to, der nyder det, har sammen. På skrift, udenfor rummet hvor det alt det dejlige og frække foregår, virker det for råt. Man trækker skønheden og nydelsen ud af oplevelsen ved at skrive uden pli.  

Skrevet
  • Author
Signor Cuoco skrev, for 43 minutter siden:

Tak for dine input her. Og for dit mod til at skrive direkte, men venlig hvad du mener.

I mange tråde har jeg efterlyst flere piger på banen for at få en mere nuanceret debat om emnet og hvad vi vil hinanden. Voksne mennesker burde kunne rumme anderledes synspunkter end ens egne. Jeg synes, at en del af de mandlige skribenter efterhånden viser denne modenhed, selv om der altid er andre, som bliver vulgære og temmelig dumme at høre på. Men igen. Smil - og gå videre. De diskvalificerer jo sig selv fra en masse gode besøg.

Anmeldelser. Helt enig.  For at være pirrende at læse, behøver teksten netop ikke være så deltaljeret/udpenslet. Alt det der med kød og støn, store pikke,  våde huller, dirty talk osv er noget to, der nyder det, har sammen. På skrift, udenfor rummet hvor det alt det dejlige og frække foregår, virker det for råt. Man trækker skønheden og nydelsen ud af oplevelsen ved at skrive uden pli.  

Vedr. den  første reaktion på mit skriv....:)

Skrevet
… And Justice for All skrev, den 28.3.2023 at 20:50:

Så måske EG skal forny sig lidt, hvis udviklingen skal vendes. 

Ja måske EG er for konform, måske du kunne komme med forslag der øger aktivitet, husk at anmelder delen er free of charge, i modsætning til det nu lukkede venuslogen.

Skrevet

Personligt synes jeg det er rart med anmeldelser, men som flere skriver kan det være grænseoverskridende at skrive om sex akten og omvendt kan der komme lidt for mange intime detaljer om pigen.

Men man kan jo bare lave en anmeldelse, hvor man skriver det mere simpelt, tænker jeg ;)

Bare om pigen var sød, sur, charmerende, imødekommende, genert osv. Beskrive kort om oplevelsen i helhed var god, middel eller dårlig. Det kan man jo sagtens gøre uden at udlevere sig selv eller pigens intime detaljer :) 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, den 29.3.2023 at 07:09:

Jeg er overrasket over at - netop du - indtager det synspunkt. Jeg har altid anset - netop dine indlæg - for værende meget forstående og  med forståelse for andre. Men dette her er uden mangel på forståelse 

@Annika.Sofia.A giver jo en forklaring på hvorfor der ikke er flere af hendes kolleger der ytrer sig herinde. Det er altså udsagn fra hendes kolleger. En forklaring på hvorfor de ikke tør at ytre sig herinde. Det er egentlig uden betydning om du er uenig eller ej. For du kan ikke afvise at det er sådan hun og hendes kolleger føler det.

Noget klynk skriver du??? 

Jamen det må du godt mene andres følelser er men ikke desto mindre gør det ingen ændring på at det er sådan de føler og at du ( og sikkert andre) synes det er noget klynk ændrer ingenting. Det eneste det gør er at udstille din kynisme og uforståenhed og afholde endnu flere kvinder fra at ytre sig herinde. Så hvis det er din mission ( hvilket jeg dog ikke ville have troet om dig) ja så arbejder du godt henimod det mål 

Jeg bliver nødt til at sige at jeg - som kvinde - ofte virkelig må samle alt mod indeni mig når jeg ytrer mig herinde fordi jeg ved at jeg har mit køn imod mig. Der er sikkert en del der nu vil tænke " nei hun har da sit køn med  sig" og det har jeg måske også men kun på få udvalgte emner.  

Hvis der debatteres seksuelle emner kan man måske sige at jeg har mit køn med mig men på alle andre områder føler jeg at jeg har det imod mig

Der er en hel del aktive medlemner der er ordentlige og med pli og respekt. ( tro ikke jeg ikke godt anerkender dette) Men der er også nogle der ikke ejer respekt overfor andre og da slet ikke når det handler om kvinder der sælger seksuelle ydelser. 

Den manglende respekt giver sig eks til kende i de slibrige anmeldelser der findes nogle stykker af herinde. Hvor en kvindes mest intime dele beskrives indgående og detaljeret. Når jeg som kvinde læser en sådan " anmeldelse" føler jeg væmmelse og tristhed men ikke kun det. Jeg får også provokeret en iboende angst for at blive set ned på af mænd der hader mig - alene af den grund - at jeg er født som kvinde og ikke mand. Det trigger en usikkerhed inde i mig som jeg tror alle kvinder bærer rundt med.  For mig at se er disse anmeldelser bare en mere raffineret måde at opnå kontrol over kvinder på. 

Det er der sikkert nogle der sidder og griner af lige nu hvor de læser mine ord men jeg ved også at der er kontrollerende og mobbende personer alle vegne i verden - og især på nettet hvor konsekvenserne af mobning er minimale. 

Mobning og manglende respekt overfor andre er også vold. Verbal vold. Og hvis man mangler respekt over for andre - hvor meget mere skal der til for at blive fysisk voldelig? Vold starter jo ved en dehumanisering af det andet andet menneske man bliver voldelig imod. Og når jeg læser disse dehumaniserende anmeldelser, hvor kvinden beskrives som kød uden egne tanker og følelser. Uden petsonlighed, ja så ser jeg det som en dehumanisering og en slags " vold" mod kvinder. 

Jeg vælger at ignorere min egen angst for at blive set ned på grundet mit køn gang på gang på gang når jeg ytrer mig herinde. Fordi min personlighed også er sådan at jeg ikke længere vil finde mig i at blive behandlet som om jeg er mindre værd - eller kun noget værd i kraft af mit udseende eller min seksualitet. Og jeg er også en person der trigges enormt af uretfærdigheder og af at se andre blive mobbet. Men det er sgu næsten altid en overvindelse for mig at stikke næsen frem herinde. Netop fordi jeg ved at jeg dømmes på en helt anden måde end hvis jeg havde været en mand. Og det er trist men sandt. Ihvertfald som jeg oplever det

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 22 minutter siden:

Jeg har altid anset - netop dine indlæg - for værende meget forstående og  med forståelse for andre. Men dette her er uden mangel på forståelse 

Hmm, hvad skal jeg sige til det? Måske at der er forskel på forståelse og enighed. Jeg forstår skam udmærket, at det ikke er rart at føle, man bliver jordet, når man skriver et indlæg, men jeg er uenig i, at det rent faktisk er det, som er sket i denne tråd. Eller særligt ofte i øvrigt.

Det, som jeg opponerer mod, er særligt to ting:

1. Hvis nogen præsenterer et personligt synspunkt om noget og samtidigt implicit antager, at alle andre jo bør mene det samme

2. Hvis man tager en specifik situation og fører den over på noget andet. I denne tråd eksemplificeret ved, at @Annika.Sofia.A refererer til at være blevet kaldt en fladpande og på den baggrund mener, at der generelt er en syg debatkultur her på EG, som jorder kvinder.

Den lille frøken skrev, for 39 minutter siden:

Hvis der debatteres seksuelle emner kan man måske sige at jeg har mit køn med mig men på alle andre områder føler jeg at jeg har det imod mig

Det er jeg da ked af, at du føler. Set fra min stol behøver du ikke at føle sådan, men det hverken kan eller skal jeg diktere for dig.

Personligt debatterer jeg lige så gerne med kvinder som med mænd, og det, som giver debatten værdi, er debattørernes holdninger og formuleringsevner. Ikke om de er det ene eller andet køn. Om kvinder så tager det mere nært og personligt, når en debattør ikke støtter op, men i stedet er uenig med hende i hendes udsagn, skal jeg ikke gøre mig til dommer over.

Bemærk i øvrigt, at de mest populære indlæg her på EG meget ofte kommer fra kvinder. Ovenikøbet selvom der er langt færre kvinder end mænd herinde. Og det gælder både, når der debatteres seksuelle emner, og når det handler om noget andet. Så nej, jeg er bestemt ikke enig i, at kvinder bare bliver jordet, når de ytrer sig.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 47 minutter siden:

Hmm, hvad skal jeg sige til det? Måske at der er forskel på forståelse og enighed. Jeg forstår skam udmærket, at det ikke er rart at føle, man bliver jordet, når man skriver et indlæg, men jeg er uenig i, at det rent faktisk er det, som er sket i denne tråd. Eller særligt ofte i øvrigt.

Det, som jeg opponerer mod, er særligt to ting:

1. Hvis nogen præsenterer et personligt synspunkt om noget og samtidigt implicit antager, at alle andre jo bør mene det samme

2. Hvis man tager en specifik situation og fører den over på noget andet. I denne tråd eksemplificeret ved, at @Annika.Sofia.A refererer til at være blevet kaldt en fladpande og på den baggrund mener, at der generelt er en syg debatkultur her på EG, som jorder kvinder.

Det er jeg da ked af, at du føler. Set fra min stol behøver du ikke at føle sådan, men det hverken kan eller skal jeg diktere for dig.

Personligt debatterer jeg lige så gerne med kvinder som med mænd, og det, som giver debatten værdi, er debattørernes holdninger og formuleringsevner. Ikke om de er det ene eller andet køn. Om kvinder så tager det mere nært og personligt, når en debattør ikke støtter op, men i stedet er uenig med hende i hendes udsagn, skal jeg ikke gøre mig til dommer over.

Bemærk i øvrigt, at de mest populære indlæg her på EG meget ofte kommer fra kvinder. Ovenikøbet selvom der er langt færre kvinder end mænd herinde. Og det gælder både, når der debatteres seksuelle emner, og når det handler om noget andet. Så nej, jeg er bestemt ikke enig i, at kvinder bare bliver jordet, når de ytrer sig.

Jeg har føjet lidt ekstra til det citerede indlæg som jeg håber du har tid til at læse. 

Jeg har den opfattelse af dig at du er en af de mandlige medlemmer herinde der respekterer kvinder og skriver ligeværdigt med alle - uanset køn. 

Men der er altså nogle der ikke gør. Og når der så kommer et meget nedladende indlæg som tydeligvis afslører et indbygget had eller disrespekt overfor en kvinde så skræmmer det mig. Fordi det trigger det mindreværd som ligger hos rigtig mange kvinder. Og når der så sættes trumf på ved at skrive detaljeret om en kvindes  mest intime dele, så så understøtter det bare fornedrelsen af kvinder som gruppe. Og rammer alle kvinder. Og ikke kun den ene kvinde der skrives om

Kvinder er en mere sårbar gruppe herinde. For nogle er vi måske de stærke men for andre er vi nogle der bare skal jordes. Alene af den grund at vi er kvinder. Og det menneskesyn er virkelig farligt. Og det er dem der jorder andre man skal være på vagt overfor 

Og som det også er i skole gården så er det mobberne der får lov at ødelægge det for andre. Så derfor må og skal de stoppes. 

Skrevet
Den lille frøken skrev, den 28.3.2023 at 17:44:

Jeg synes jo ingenlunde du kan sammenligne det at spise mad på en restaurant med det at være nøgen og dyrke sex med en person. 

For det første er det da ikke så intimt og blottende at spise mad på en restaurant. Du blotter jo intet på en restaurant. 

For det andet er oplevelsen af at spise mad på en restaurant envejs. 

Oplevelsen er ikke envejs når du dyrker sex. Den er tovejs. 

Jeg er helt og aldeles uenig! :P
Måske spiser vi bare ikke på de samme restauranter? ;) 

For mig er en luksus-madoplevelse serveret på et sted hvor man virkelig fornemmer at personalet har en passion for det de arbejder med, og hvor kokkene tydeligvis forsøger og ofte opnår at give deres gæster en Fuld Pakke oplevelse hvor tingene er afstemt, der er forståelse for sær-hensyn og der virkelig kræses for helhedsoplevelsen og flere sanser er i spil - der minder det for mig MEGET om en kysse-bolle aftale i forhold til intimitet, bytte-handel, nydelse og forkælelse af sanser og indtryk. 
Der er for mig intet der er så lækkert et forspil eller efterspil til en betalt kæreste-date hvor der indgår middag som andre har tilberedt før eller efter. 
Det sanselige og nydelsescentret i hjernen bliver stimuleret i en grad (for mig) at jeg ganske enkelt i overført betydning bliver våd i trussen. Sommetider også i bogstavelig forstand. Jeg kan tilmed opleve en slags sanse-orgasmisk tilfredsstillelse der ikke er liderlighed men dælenduskeme er tæt på at være det. 
Det eneste "problem" med dette er hvis det er en af disse her Fancy Pants Restaurationer med Michelin ambitioner der serverer 5-9 retter så man er fuldstændigt bombet i maven i flere timer efter. Det kan give næsten euforisk fornemmelse i hele kroppen - altså når det virkelig er godt! Og... så kan det altså være lidt svært at skulle hoppe rundt i sengen efterfølgende i alle mulige badutsprings-stillinger hvis både jeg og Dagens Mand i Skysovs er så mætte af både mad og indtryk at vi liiiiige skal ha' en slapper førend vi kan gi' den gas. 
Så oftest ender det med mere kælne og knap så energiske aktiviteter når vi indtager "Dessert nr. 2" i elskovsreden. 
Jeg er begyndt at foreslå at vi gør det omvendt. En energisk quickie først - og så ud at spise - og så et kælent slowblow (eller lign.) i anden runde. 

En rigtig god restaurant oplevelse er i allerhøjeste grad tovejs - eller flervejs. Der kan være både Sommelier, Restaurantchef, Serveringspersonale, Køkkenchef, Kokke og de andre gæsters stemning der er med til at bidrage til denne for mig meget sanselige oplevelse. 
Det er næsten ligesom gruppesex! Bare uden liderligheden :lol: 

Nu blev jeg sulten :wub: 

Kærligst, Eva <3 

PS: Jeg opfordrer næsten alle mine gæster til at melde sig ind på Eroguide og/eller skrive en anmeldelse. Ikke nødvendigvis af mig. Det gør jeg når jeg "manipulerer" dem lidt og spørger om de har læst mine anmeldelser. Det har de fleste... er det så nogen hvor jeg synes jeg kan slippe afsted med det så bruger jeg den dér sammenligning med at nogle mænd der går på bar eller værtshus med drengene i ny og næ - de har det med ofte at være nødt til at forlade selskabet... hver gang det er DERES tur til at gi' en omgang ;) 
Men det gør jeg så først bagefter når de er glade og lytter lidt mere efter end FØR de er på briksen... eller har kvalificeret sig til noget i sengen. Som MÅSKE kan være startet på en restaurant :) 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 35 minutter siden:

Jeg er helt og aldeles uenig! :P
Måske spiser vi bare ikke på de samme restauranter? ;) 

For mig er en luksus-madoplevelse serveret på et sted hvor man virkelig fornemmer at personalet har en passion for det de arbejder med, og hvor kokkene tydeligvis forsøger og ofte opnår at give deres gæster en Fuld Pakke oplevelse hvor tingene er afstemt, der er forståelse for sær-hensyn og der virkelig kræses for helhedsoplevelsen og flere sanser er i spil - der minder det for mig MEGET om en kysse-bolle aftale i forhold til intimitet, bytte-handel, nydelse og forkælelse af sanser og indtryk. 
Der er for mig intet der er så lækkert et forspil eller efterspil til en betalt kæreste-date hvor der indgår middag som andre har tilberedt før eller efter. 
Det sanselige og nydelsescentret i hjernen bliver stimuleret i en grad (for mig) at jeg ganske enkelt i overført betydning bliver våd i trussen. Sommetider også i bogstavelig forstand. Jeg kan tilmed opleve en slags sanse-orgasmisk tilfredsstillelse der ikke er liderlighed men dælenduskeme er tæt på at være det. 
Det eneste "problem" med dette er hvis det er en af disse her Fancy Pants Restaurationer med Michelin ambitioner der serverer 5-9 retter så man er fuldstændigt bombet i maven i flere timer efter. Det kan give næsten euforisk fornemmelse i hele kroppen - altså når det virkelig er godt! Og... så kan det altså være lidt svært at skulle hoppe rundt i sengen efterfølgende i alle mulige badutsprings-stillinger hvis både jeg og Dagens Mand i Skysovs er så mætte af både mad og indtryk at vi liiiiige skal ha' en slapper førend vi kan gi' den gas. 
Så oftest ender det med mere kælne og knap så energiske aktiviteter når vi indtager "Dessert nr. 2" i elskovsreden. 
Jeg er begyndt at foreslå at vi gør det omvendt. En energisk quickie først - og så ud at spise - og så et kælent slowblow (eller lign.) i anden runde. 

En rigtig god restaurant oplevelse er i allerhøjeste grad tovejs - eller flervejs. Der kan være både Sommelier, Restaurantchef, Serveringspersonale, Køkkenchef, Kokke og de andre gæsters stemning der er med til at bidrage til denne for mig meget sanselige oplevelse. 
Det er næsten ligesom gruppesex! Bare uden liderligheden :lol: 

Nu blev jeg sulten :wub: 

Kærligst, Eva <3 

PS: Jeg opfordrer næsten alle mine gæster til at melde sig ind på Eroguide og/eller skrive en anmeldelse. Ikke nødvendigvis af mig. Det gør jeg når jeg "manipulerer" dem lidt og spørger om de har læst mine anmeldelser. Det har de fleste... er det så nogen hvor jeg synes jeg kan slippe afsted med det så bruger jeg den dér sammenligning med at nogle mænd der går på bar eller værtshus med drengene i ny og næ - de har det med ofte at være nødt til at forlade selskabet... hver gang det er DERES tur til at gi' en omgang ;) 
Men det gør jeg så først bagefter når de er glade og lytter lidt mere efter end FØR de er på briksen... eller har kvalificeret sig til noget i sengen. Som MÅSKE kan være startet på en restaurant :) 

:P

Mad kan godt være så sanseligt at det nærmest føles erotisk. Jeg bruger selv ordet  " mundorgasme" når jeg spiser noget virkelig lækkert. Men jeg blotter ikke mit underliv eller giver adgang til mit mest intime univers og jeg sutter heller ikke p.. På kokken der laver mad til mig. Hvis jeg gjorde det eller hvis jeg gav ham lov til at proppe stykker af  hans hjemmelavede flæskesteg op i numsen på mig.  For så ville det være en fysisk seksuel akt. 

Hvis man begynder at samnenligne en fysisk seksuel akt med det at gå på en restaurant, så mister det seksuelle totalt sin unikke egenhed. Så kan man bruge alle mulige andre sammenligninger som lige passer til ens egne interesser. Det er en hel skæv vej at gå. 

Jeg elsker at høre musik og kan blive helt ekstatisk. Jeg kan opnå en særlig nydelse og følelse af sammenhørighed ved at lytte til musik sammen med en der sætter pris på det samme musik som jeg. Men dertil og at sige at det er det samme som at dyrke sex med ham er at skævride betydningen af at dyrke sex. 

Der er åndelig nydelse ( musik, religiøse oplevelser, spititualitet, kunst) 

Der er sanselig nydelse ( mad, berøring, dufte, smage,) 

Der er fysisk nydelse ( også betøring, sex, sport) 

Men selvom sex indebærer nydelse både på det fysiske og det sanselige område er der faktorer i sex som ikke må forfladiges og udvandes ved at sige at det er det samme som mad og vin og musik. Der er nogle behov der dækkes med sex som ikke kan dækkes med en mad oplevelse. Der er en sårbarhed ved at være nøgen med et andet menneske som der ikke er når du spiser mad - uanset hvordan du vender og drejer det. 

Jeg prøver ikke at gøre sex mere alvorligt end det er. Men hvis sex udelukkende ses som sjov og ballade og intet andet, så er der bare fare for at man glemmer at der også er noget alvor blandet ind i det her. For sårbarhed og frygt for afvisning,  bekræftelse, nydelse, at blotte sig og stykker af sit inderste  - er ikke kun sjov og ballade men også sprængfarligt.  Der er med andre ord noget på spil, når der dyrkes sex som ikke er på spil i samme grad i andre nydelses samnenhænge

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 11 minutter siden:

Det er en hel skæv vej at gå. 

Ikke for mig ;) 

Jeg synes det er en helt skæv vej at gå at man bruger "man" og ikke "jeg" når man sådan advarer - generalisering og at antage dit og dat på andres vegne, eller at pådutte dem adfærdsændringer der egentlig blot passer til dem selv og måske nogle andre. 
Vi er forskellige allesammen. Det der kan virke farligt for den ene kan virke helt naturligt og sundt for den anden. 
Sådan er det jo bare. 
Som Tantrika synes JEG det er skidefarligt hvis der kommer for skarpe opdelinger mellem sanselige oplevelser og at noget er bedre eller mere rigtigt/forkert end andet. Sådan er det at være mig. 
Jeg ynder til fulde at praktisere et sanse-liv og alt-muligt-andet-liv hvor "alting er vævet sammen" og har praktiseret det siden jeg var i starten af 20erne. 
Om det har været skadeligt og en skæv vej at gå på? Nej sgu. Men for nogle andre mennesker end mig kunne det måske være det - selvom jeg naturligvis har rigtigt svært ved at få øje på hvorfor, netop fordi jeg jo er mig :P 

<3 Eva 

Redigeret af Eva Nadine

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.