Hop til indhold

En legende takker snart af

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi frihedens thai wellness forleden for, at få ordnet mine skavanker af Dao.

Hun har planer om at stoppe, når hun får solgt sin butik.

Hun vil blive savnet for hendes gode humør og evner til at massere.

Held og Lykke fremover Dao 

Skrevet

Ja hun er en sjælden stjerne i min verden, med mange kvaliteter <3

Hun vil blive savnet.

Skrevet

Trist. Rigtig trist :(. Hun vil blive sagnet. Nok den bedste massør jeg har mødt.

Skrevet

Rigtig mange gang øv..

Hun har ordnet min krop så mange gange.

Hun vil blive savnet. Top massør af all times.

Nogen der ved hvornår hun stopper så man kan nå et par ture til hendes sted?

Skrevet
Solskin skrev, den 14.3.2023 at 17:28:

Ja hun er en sjælden stjerne i min verden, med mange kvaliteter <3

Hun vil blive savnet.

100 % enig i at hun vil blive savnet 

Jeg har talt med Dao som oplyste, at det bl.a. var pga. manglende kunder, desværre :(. Hun stopper efter eget udsagn om ca. 1 måned, hvilket er meget trist. Kan kun bekræfte, at Dao er super god  til massage og at hun har hjulpet mig flere gange :). 

Skrevet
Zoro1 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har talt med Dao som oplyste, at det bl.a. var pga. manglende kunder, desværre :(

Vildt nok. Det understreger nok, hvor hård kamp, der er om kunderne. Måske understreger det også, at rigtig mange kunder primært besøger thaiklinikkerne for ekstraydelserne frem for massagen, når selv en pige med et så godt renommé som Dao må dreje nøglen om. I de seneste fire-fem år er hun konstant blevet fremhævet for sin fremragende massage.

Skrevet

jeg stoppede med at komme fordi hun prøvede at presse de andre massører på mig.. så pas.. 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden:

Måske understreger det også, at rigtig mange kunder primært besøger thaiklinikkerne for ekstraydelserne frem for massagen, når selv en pige med et så godt renommé som Dao må dreje nøglen om. I de seneste fire-fem år er hun konstant blevet fremhævet for sin fremragende massage.

Eller så understryger det at der mangler kunder generelt disse dage. Det er hvad jeg hører fra mange. Lur mig hvis ikke flere kommer at lukke de nærmeste par måneder.

Skrevet
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Eller så understryger det at der mangler kunder generelt disse dage. Det er hvad jeg hører fra mange. Lur mig hvis ikke flere kommer at lukke de nærmeste par måneder.

Det er også min erfaring  , var hos Apex Siam forleden og hvis ikke det vender snart , sagde Suzy at der også bliver lukket der .

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.