Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis muligt ville jeg også være interesseret i nummeret, har aldrig været hos en Thai - så tænker at det vil være en oplagt mulighed at starte her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke huske andre tråde hvor så mange har tigget om et tlf. nr. 

skægt som positiv omtale kan gøre alle mandfolk liderlige uden  Overhovedet at have set pigen.

jeg vil IKKE bede om nummer, da der er for langt fra Fyn, og kan sikkert få det samme hos andre piger.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror lige jeg holder en pause med at give nummeret videre

hun bliver chikaneret af en her inde fra der truer hende som truer med at komme forbi og hvis ikke hun føjer ham lave falske anmeldelser her inde igen…

der var en i sidste uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyt brugernavn, længe siden jeg har lavet en anmeldelse, men Apple lyder som en pige man må opleve. Er der en venlig sjæl der vil pb et nummer til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
rogfyadl skrev, for 31 minutter siden:

Nyt brugernavn, længe siden jeg har lavet en anmeldelse, men Apple lyder som en pige man må opleve. Er der en venlig sjæl der vil pb et nummer til hende?

Hun ønsker ikke flere nye gæster for tiden, og vil derfor ikke have sit nummer videregivet. Dette var udmeldingen fra hende ved mit seneste besøg. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...