Hop til indhold

Apple the one and only :-)

Featured Replies

Skrevet

Det lyder da som noget af et æble ;) hvis det er muligt vil jeg da også meget gerne bede om et nummer i PB :) på forhånd tak

• Svar 89
  • Visninger 48.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Af alle dem der nu har fået nummeret, kunne det være rart med en tilbagemelding til os andre. Hvad gør hende så speciel?

• Tror lige jeg holder en pause med at give nummeret videre hun bliver chikaneret af en her inde fra der truer hende som truer med at komme forbi og hvis ikke hun føjer ham lave falske anmeldelser

• Kan kun tilslutte mig din anmeldelse, hun er verdensklasse:)

Skrevet

Af alle dem der nu har fået nummeret, kunne det være rart med en tilbagemelding til os andre. Hvad gør hende så speciel?

Skrevet

Hvis muligt ville jeg også være interesseret i nummeret, har aldrig været hos en Thai - så tænker at det vil være en oplagt mulighed at starte her

Skrevet

Vil også meget gerne have det nummer :-)

Skrevet

Melder mig også som en af de interesserede der godt kunne tænke sig æblens nummer :)

Skrevet

Kan ikke huske andre tråde hvor så mange har tigget om et tlf. nr. 

skægt som positiv omtale kan gøre alle mandfolk liderlige uden  Overhovedet at have set pigen.

jeg vil IKKE bede om nummer, da der er for langt fra Fyn, og kan sikkert få det samme hos andre piger.

Redigeret af Mr1time

Skrevet

Denne hyper må da prøves ☺️

Jeg melder mig i koret til at få nummeret, og lover en anmeldelse på bagkant ☺️

Skrevet

hej jeg kunne også rigtigt godt tænke mig nummeret?

skal nok give en god feedback.

hvordan ser apple ud? alder? tynd?

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Tror lige jeg holder en pause med at give nummeret videre

hun bliver chikaneret af en her inde fra der truer hende som truer med at komme forbi og hvis ikke hun føjer ham lave falske anmeldelser her inde igen…

der var en i sidste uge.

• 4 weeks later...
Skrevet

Nyt brugernavn, længe siden jeg har lavet en anmeldelse, men Apple lyder som en pige man må opleve. Er der en venlig sjæl der vil pb et nummer til hende?

Skrevet
rogfyadl skrev, for 31 minutter siden:

Nyt brugernavn, længe siden jeg har lavet en anmeldelse, men Apple lyder som en pige man må opleve. Er der en venlig sjæl der vil pb et nummer til hende?

Hun ønsker ikke flere nye gæster for tiden, og vil derfor ikke have sit nummer videregivet. Dette var udmeldingen fra hende ved mit seneste besøg. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.