Hop til indhold
Guest 50shadesoflasagnia

En klient?

Recommended Posts

Guest 50shadesoflasagnia

Ja jeg vil gerne sælge min krop og jeg vil nyde det, men at starte i min alder med mange skiftende partnere er lidt scary. Plus jeg kan ikke lide kondom.

Hvad med hvis man kun har en klient? Er der nogen der har kun en? Man er vel ikke en sugarbabe hvis man er 50. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
50shadesoflasagnia skrev, for 1 minut siden:

Ja jeg vil gerne sælge min krop og jeg vil nyde det, men at starte i min alder med mange skiftende partnere er lidt scary. Plus jeg kan ikke lide kondom.

Hvad med hvis man kun har en klient? Er der nogen der har kun en? Man er vel ikke en sugarbabe hvis man er 50. 

Du sætter begrænsningerne <3 Du kan sagtens have en fast relation til én mand, som betaler dig penge. Så er du i mine øjne sugarbabe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
SiaUngQ skrev, for 55 minutter siden:

Du sætter begrænsningerne <3 Du kan sagtens have en fast relation til én mand, som betaler dig penge. Så er du i mine øjne sugarbabe. 

En fast relation med en person, der betaler for samværet... er... definitionen på Sugardating.... Ikke kun i dine øjne, men sådan helt generelt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
hrolandj skrev, for 2 minutter siden:

En fast relation med en person, der betaler for samværet... er... definitionen på Sugardating.... Ikke kun i dine øjne, men sådan helt generelt :D

Det var for at træde forsigtigt. Alle har 100 meninger og holdninger, hvis jeg sætter “jeg syntes” foran kan ingen rette mig:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
SiaUngQ skrev, for 9 minutter siden:

Det var for at træde forsigtigt. Alle har 100 meninger og holdninger, hvis jeg sætter “jeg syntes” foran kan ingen rette mig:P

Du kan vel ikke gøre for, at folk tager fejl? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
50shadesoflasagnia skrev, for 3 timer siden:

Du kan gøre præcist som du vil. Og titlen sugarbabe har ingen alder. 
Vil dog sige du nok stadig kan risikere at møde en del inden du finder den ene hvor kemien bare matcher og i ses igen og igen. 
Kemi møder uden sex er selvfølgelig en mulighed. Men stadig ingen garanti for de kommer igen efter første omgang sex. 
Ikke for at skræmme sig væk. Bare realiteterne. Mange skelner ikke længere mellem sugarbabes og glædespiger. De kører os alle i en kategori hvor de kan købe sex. Så du vil nok få alle typer henvendelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
50shadesoflasagnia skrev, for 3 timer siden:

Så tror jeg ikke du skal begynde at sælge dig selv. Også selvom du kun skal have en kunde om dagen eller om måneden whatever hvad du finder på.
Men kunderne(den kunde) har generelt ikke kun en GP (dig) om måneden, og det kommer du til at bruge et kondom alligevel uanset hvad :roll:

Redigeret af Mook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 50shadesoflasagnia
SweetMilf6630 skrev, for 3 timer siden:

Du kan gøre præcist som du vil. Og titlen sugarbabe har ingen alder. 
Vil dog sige du nok stadig kan risikere at møde en del inden du finder den ene hvor kemien bare matcher og i ses igen og igen. 
Kemi møder uden sex er selvfølgelig en mulighed. Men stadig ingen garanti for de kommer igen efter første omgang sex. 
Ikke for at skræmme sig væk. Bare realiteterne. Mange skelner ikke længere mellem sugarbabes og glædespiger. De kører os alle i en kategori hvor de kan købe sex. Så du vil nok få alle typer henvendelser. 

1000 tak. Det tænkte jeg ikke på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
SweetMilf6630 skrev, for 4 timer siden:

De kører os alle i en kategori hvor de kan købe sex. Så du vil nok få alle typer henvendelser. 

Stort kompliment for dit skriv @SweetMilf6630   

Men hvem er os @Operaelskeren os må forstås som flertal? Altså os som skriver pænt om Mook eller er det bare os som generelt  er loyal :rolleyes:

Udover det vil jeg forslå Ts at finde en anden løsning

Redigeret af Mortenkok
Manglende tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 15 timer siden:

Så tror jeg ikke du skal begynde at sælge dig selv. Også selvom du kun skal have en kunde om dagen eller om måneden whatever hvad du finder på.
Men kunderne(den kunde) har generelt ikke kun en GP (dig) om måneden, og det kommer du til at bruge et kondom alligevel uanset hvad :roll:

Well, generally yes I would agree Mook.
But depending on the agreement, and of course the trust. I can easily see an understanding to be with only 1 girl, GP or SB.

For the OP.
Age is pretty irrelevant.
It's as others have said about chemistry.
I'm not sure if you already have a person in mind, it kind of sounds like you do.
But if not, you as said almost certainly need to meet with a certain number before you find someone you really click right with.
Now if you wish to do wo as a GP first, and then maybe go over to more SB, the difference is hair-fine.
Or have one or two meetings before deciding, but I would imagine that limits the interested men.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keaper skrev, for 10 timer siden:

Well, generally yes I would agree Mook.
But depending on the agreement, and of course the trust. I can easily see an understanding to be with only 1 girl, GP or SB.

Yes, you may be right(not always) some of you are faithful :x

….. twentieth century man does not need to hunt or fight. The skills he has tried and learned over the centuries are no longer needed …. Because there was no fighting, no enemy and no challenge B)

Today is different ;)perhaps you could tell me about these items — why men are the way they are? 
- why men wants to dominate women?

- why men are always lonely?

And why men have been so trained to be unfit for love? <3

Redigeret af Mook

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg i en årrække blot havde en enkelt betalende elsker ad gangen, eller i hvad jeg kaldte "Runde-Trunte-fasen" som Sugarbabe havde nogle stykker der havde langtidsholdbart potentiale, oplevede jeg det faktisk som om det ikke var nemmere at finde "den rette" som Sugarbabe end det var for mine veninder at finde "den rette" som kæreste og måske senere kone. 

Det er min oplevelse at de (få) mænd der ønsker sig een fast elskerinde hvor de har eneret til understellet, har nogle helt andre forventninger, ønsker og måske endda krav til hvilken type relation og hvilket service niveau det er de køber sig til. 

Det er værd at overveje om du er monogam, serie-monogam eller polygam af natur også når det kommer til købesex eller som hvad jeg kalder "Hobby-elskerinde". 
Eksklusiv aftaler er ikke for os alle. Det er for mig langt mere krævende og det kræver langt mere mental forberedelse at levere det niveau af service jeg synes der skal til når en mand betaler ret store summer for at vi "leger kærester". 
Det handler om ret meget andet end bare sex formentlig for begge parter. Og om ret meget andet end penge eller gaver også formentlig for begge parter. 
Købesex i portions-størrelser er langt mere simpelt - som jeg oplever det subjektivt især. 
Til gengæld kan det være ualmindeligt givende at være "exclusive" langt mere end det typisk er at være "all inclusive" som sexarbejder, er min erfaring. 
Ligesom ønsker, forventninger og krav kan være større og omfatte flere ting i en dybere relation til kun en enkelt betalende elsker, så kan dine ønsker, forventninger og krav være proportionelt større også. I en optimal situation hvor gensidig lyst til hinandens selskab gør at det på flere måder er mere ligeværdigt - igen, hvis det lykkes at finde et rigtigt godt match - kan det være helt magisk. Det er dét jeg mener når jeg i min tagline her på profilen skriver et brudstykke af et digt om Frida Kahlo:
"... you take a lover who looks at you like maybe you are magic."
For min egen skyld har jeg valgt IKKE længere at lave eksklusiv-aftaler. Jeg er fuldt ud i stand til at forsørge mig selv, og derfor er mine motivationsfaktorer ikke helt de samme som de måske er for nogle af de "Old School Sugarbabes" der kun har een Sugardaddy ad gangen. 
Jeg savner det dog lidt engang imellem... men heldigvis har jeg nogle få meget "loyale" og meget faste betalende elskere, der har det helt fint med at man deles om mig. Nogle af dem tænder ligefrem på det mere eller mindre. HURRA for dem! :wub:

Jeg vil sige at det kommer an på selverkendelse og selvransagelse og at du finder een (eller flere) der passer til dig og ikke blot omvendt. 
De fleste mænd jeg tiltrækker sætter meget stor pris på at deres kvinde(r) rent faktisk sætter pris på eller måske ligefrem savner dem også uden taxameteret tæller. 

Så find ud af hvem du er som sexarbejder, og find den/dem der matcher dig. 
Det første knald er alligevel altid et engangsknald indtil man ses igen... der skal mere end kemi-kaffe eller middag til at kunne gensidigt afgøre om der er potentiale til noget mere langvarigt. 
Så derfor kan man være nødt til at indstille sig på at der er en slags "Runde-Trunte-fase" hvor man kemi-dater som ind i Helvede og test-knalder en del førend der er bid på den lange bane med en enkelt. 

Nyd processen også... sæt pris på de enkelte møder som noget der ikke bare skal overstås. Det er mit bedste råd. Lær at nyde også at kysse lidt med alle frøerne før du finder prinsen eller prinserne ;) 

Enjoy! 

Kærligst, Eva <3

50shadesoflasagnia skrev, den 5.3.2023 at 16:56:

Ja jeg vil gerne sælge min krop

Vi sælger ikke vores kroppe. Vi lejer dem måske ud. Men det vi sælger er vores tid og opmærksomhed. 
Dette er naturligvis en generalisering, men jeg vil mene at meget tæt på 100% af alle sexarbejdere jeg har mødt alle steder i verden er af samme mening. 
Dem der er tvunget ud i at være sexarbejder sælger heller ikke deres kroppe. De har fået dem stjålet og nogle andre sælger dem i småbidder indtil der ikke er mere tilbage til at indeholde sjælen. 
Jeg vil mene at man ikke bør starte som sexarbejder før man har indset hvad forskellen er <3 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 1 time siden:

Yes, you may be right(not always) some of you are faithful :x

….. twentieth century man does not need to hunt or fight. The skills he has tried and learned over the centuries are no longer needed …. Because there was no fighting, no enemy and no challenge B)

Today is different ;)perhaps you could tell me about these items — why men are the way they are? 

- why men wants to dominate women?

- why men are always lonely?

And why men have been so trained to be unfit for love? <3

I'm having a rare serious moment here @Mook. Sorry about that. Tomorrow I'm back to my normal, ludicrous self.

Back in the days fear was focused on predators luring in the jungle. Very concrete and easy to grasp.

Today we're afraid of losing our job, not earning and saving more than enough, climate change, nuclear war and lots of other thing we really can't grasp. Totally abstract and therefore creating agony.

1. Why men wants to dominate women? 

No idea really, maybe because that's the only way to feed that old fighting gene, that's lost in modern man's doughy and saggy bodies? Maybe because it makes him feel significant for a minute? As someone you can't ignore?

2. Why men are always lonely?

Because we're brought up with the idea that a real man takes care of himself; he doesn't ask for help and pity. And finally he ends up all alone, but still not reaching out.

3. Why men have been trained to be unfit for love?

I don't think that's true actually. Some of us have hard shells, but most of us are able both to give, and receive love. And the older we get, the more we yearn for it. The older we get, the more important the basics of life.

But you have a point. I personally believe that there's two sides of the wellfare-coin: It's nice not to be forced to hunt for food every day, and it's nice to have way more than you need. On the other hand it tends to leave us a bit hollow, asking ourselves what the meaning of life is. It surely can't be to gain even more things that we don't need or to to put even more money in the bank? That's a paradox really, and we're living in times and in a society where we're totally confused about needs and wants. Generally it seems that people that only have what they need are the most content. And content people tend to find and preserve love in their lives.

The more rudimentary it gets, the easier to live your life to the fullest. I believe.

(Og detta havde vel omtrent zero med trådens evne at gøre, så bare spring det over tak)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 19 timer siden:

Back in the days fear was focused on predators luring in the jungle. Very concrete and easy to grasp.

I’m not getting excited :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 19 timer siden:

2. Why men are always lonely?

Because we're brought up with the idea that a real man takes care of himself; he doesn't ask for help and pity. And finally he ends up all alone, but still not reaching out

I agree with you.

Especially most women are more verbally oriented than men - and identify more with the emotional than with the physical :lol:

Im especially grateful for having a great conversation with you, which you’re staying on a topic and asking questions and answering them :P keeping on topic is very important when having a conversation. It was a pleasure/ have a great night :wub:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...