Hop til indhold
Administrator

Flytning af Eroguide.dk til ny server

Recommended Posts

Jeg har her i nat flyttet Eroguide.dk til en ny server, som gerne skulle medføre større stabilitet. Flytningen medførte en mindre nedetid på omkring 40 minutter. Nogle kan da have oplevet ikke at få adgang til Eroguide.dk lidt længere tid, da vores DNS lige skulle opdatere rundt i verden.

 

Alt skulle gerne virke som før, men skriv gerne hvis i oplever problemer.

Redigeret af Administrator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil blot rose dig, da flytning af server næsten altid medføre uforudsete problemer og en masse bøvl for brugerne. Havde du ikke skrevet denne besked ville jeg aldrig have opdaget det. Tusind tak for den energi og sjæl du putter i at holde forumet kørende og rigtig god weekend!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg vil da også gerne istemme med lidt ros.

 

For det første foregår opdateringerne oftest om natten, hvor meget få oplever gener, og for det andet synes jeg at Admin rigtig vaks til at reagere, når brugerne oplever at sitet "driller" rent teknisk. Samtidig har han udskiftet chatten hele 3 gange, for til sidst at finde en, der både er bruger-venlig og stabil.

 

Tusind tak for din utrættelige indsats for at holde EG kørende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja også en stor tak herfra for det store arbejde, men kunne godt tænke mig at der lige blevet skrevet en advarsel i god tid så man ved hvad der er galt og ikke behøver at lokke på mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...