Administrator 6269 Skrevet 7. December, 2013 (edited) Jeg har her i nat flyttet Eroguide.dk til en ny server, som gerne skulle medføre større stabilitet. Flytningen medførte en mindre nedetid på omkring 40 minutter. Nogle kan da have oplevet ikke at få adgang til Eroguide.dk lidt længere tid, da vores DNS lige skulle opdatere rundt i verden. Alt skulle gerne virke som før, men skriv gerne hvis i oplever problemer. Redigeret 7. December, 2013 af Administrator 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 524 Skrevet 7. December, 2013 Jeg vil blot rose dig, da flytning af server næsten altid medføre uforudsete problemer og en masse bøvl for brugerne. Havde du ikke skrevet denne besked ville jeg aldrig have opdaget det. Tusind tak for den energi og sjæl du putter i at holde forumet kørende og rigtig god weekend! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 7. December, 2013 Ja, jeg vil da også gerne istemme med lidt ros. For det første foregår opdateringerne oftest om natten, hvor meget få oplever gener, og for det andet synes jeg at Admin rigtig vaks til at reagere, når brugerne oplever at sitet "driller" rent teknisk. Samtidig har han udskiftet chatten hele 3 gange, for til sidst at finde en, der både er bruger-venlig og stabil. Tusind tak for din utrættelige indsats for at holde EG kørende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. December, 2013 Vil godt istemme de rosende ord! Godt arbejde Admin!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3348 Skrevet 7. December, 2013 ja også en stor tak herfra for det store arbejde, men kunne godt tænke mig at der lige blevet skrevet en advarsel i god tid så man ved hvad der er galt og ikke behøver at lokke på mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jansen 11 Skrevet 7. December, 2013 Flot arbejde! Jeg går af gammel vane ind via http://hedomax.net men det virker ikke mere, men det er jo ikke en graverende fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 7. December, 2013 Så skulle hedomax.net gerne viderstille til Eroguide.dk igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg