Hop til indhold

Sandheden gør ondt

Featured Replies

Skrevet
thetruth skrev, for 12 minutter siden:

Jeg tror eroguide går ned den dag i gamle eroguide veteraner uddør

Du har ændret din skrivestil noget. :ph34r: 
Men EG går ikke ned. Der findes ikke andre alternativer ;) 

• Svar 90
  • Visninger 10.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Alene det at du kalder folk der tænder på de lidt mere petit piger pædofile gør at det er umådeligt svært at tage dit indlæg seriøst. 

• Klart, klart. Sig mig, er du konspirationsteoretiker? Læser du Truth Social? Går du med sølvpapirshat?  Tror du at jorden er flad? Tror du på QAnon? Og husk: Hvis du benægter at være konspir

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Enig.. Dog ved jeg at det for nogen er mere farligt end for andre at få en fantasi delvist opfyldt.. Det kan skubbe grænser er min frygt.. Jeg tilbød i min spæde start i branchen "skolepige" kostume o

Postede billeder

Skrevet
thetruth skrev, for 57 minutter siden:

endnu sjovere er det jeg ik forstår hvorfor @SweetMilf6630 udskammer pigerne som fortæller mig de ting for derefter og vise sympati med Jeniffer når hun offentligt her skriver de oplevelser hun har haft .

Der er en verden til forskel på, at beskrive en episode helt anonymt herinde, ingen navne nævnt også fortælle dig og som jeg læser i kommentarerne andre om specifikke episoder. Nogen får vist beskederne hvor kundernes navne og numre er vist. Uanset om dem du besøger ikke sætter navn på. Ved du hvilken pige du er på besøg hos og kan hurtigt se hvilke anmeldelse hun har fået og fra hvem. Og knytte det sammen. 

Men helt tydeligt du tror så meget på din egen version af historien at du ikke kan sætte dig ind i andres tankegang. 
Er tydeligt når du føler din pointe bliver bekræftet af, at folk bliver stødt af at blive omfattet af din generalisering og beskyldt for ting de ikke har gjort. Selvfølgelig findes alle typer mennesker her, men at sige flertallet er sådan og sådan er ren overdrivelse.
Og tvivler på det er her de pædofile tilbringer mest tid i og med ingen GP’er er under 18 år. Det er ganske simpelt ulovligt at sælge sex hvis man er under 18. De ægte pædofile har mere travlt i spil og på chatsider hvor de kan chatte med børn. Og lokke/true dem til det de ønsker. 

At enkelte så vil udleve fantasien via udklædning og rollespil tager jeg som det ses tydeligt afstand fra. Derfor kan jeg sagtens have empati for at Jennifer er endt i situationer hvor hun bliver konfronteret med den slags viden. 

Men det korte af det lange må vel være, hvis EG er så forfærdeligt et sted. Og du væmmes så meget over os. Har du al mulighed for ikke at bruge sitet hverken som anonym tilskuer eller aktiv deltagende i samtaler. Siden skal nok overleve.

Skrevet

@thetruth jeg synes godt nok du bliver ved at dvæle ved den pædofili.....

og så finder jeg denne her lidt alarmerende: 

thetruth skrev, 1 time siden:

Jeg tænder selv på petit piger,  men forskellen er at jeg ik har noget imod at de har silicone og tatoveringer

Er forskellen at de små piger må tatoveres og have silicone??  Det bliver værre og værre. Jeg håber godt nok der er en lovhåndhæver eller 2 der holder øje her.

Skrevet
thetruth skrev, for 1 time siden:

Sjovt at lige præcis det punkt med pædofile har fået folk op af stolene det fortæller og bekræfter vel bare at jeg har fat i et eller andet siden folk føler sig truffet.  

En sten kan ikke flyve. Morlille kan ikke flyve. Ergo er morlille en sten.

Skrevet

Troll feeding.jpeg

Skrevet
  • Author
tvr skrev, for 18 minutter siden:

@thetruth jeg synes godt nok du bliver ved at dvæle ved den pædofili.....

og så finder jeg denne her lidt alarmerende: 

Er forskellen at de små piger må tatoveres og have silicone??  Det bliver værre og værre. Jeg håber godt nok der er en lovhåndhæver eller 2 der holder øje her.

hvad er det du prøver på og kaste den over på mig nu eller hvad? Hvad definere en petite kvinde ? Lav ,slank osv ja jeg tænder på denne type kvinde , men IKKE "naboens pige" eller "skole pigen" som i at hun skal se lille og uskyldig ud . Jeg tror virkelig du har misforstået noget her .  Det mig der starter med og påpege at der er et problem også prøver du og få den kastede over på mig ved og sige " jeg håber virkelig der en lovhåndhæver eller 2 der holde øje her" hvem skal de holde øje med  mig eller dig? . Man skriver for blinde øjne herinde . Jeg kan virkelig læse mig frem til at de fleste der sidder herinde er typer der stadig tror på at det var Rusland der sprang deres egen gasledning i luften . Selvom sandheden ligger for øjne af dem ville de stadig ikke tro på andet end hvad der er i deres hovedet . Som sagt har man følt sig truffet over mit indlæg skulle man måske kigge ind i sig selv netop derfor jeg også skrev 90% for hvis man har ren mel i posen jamen så er man jo en del af den sidste 10% også har man ingen grund til og føle sig truffet eller angrebet over mit indlæg 

Skrevet

image.png.cf22b5228d1dc456c4da361a8ac99879.png

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

Interessant pointe. Forståeligt nok med den forventning, egentlig.

- - Interessant pointe. Forståeligt nok med den forventning, egentlig.        

Operaelskeren skrev, for 18 timer siden:

Jeg vil ikke lægge skjul på at jeg  hovedsageligt besøger udenlandske kvinder lige i øjeblikket. Mit bud på hvorfor disse mænd opsøger og truer dem med dårlige anmeldelser er: Kvinderne skal tjene hurtige penge, og vil helst slippe for forhindringerne hen af vejen. Én dårlig anmeldelse kan give dårlig forretning i 2 uger, og hvis vedkommende ikke har 2 uger så...

Det kan også være den lave prispunkt på service/ekstra ydelser. Kvinderne jeg har snakket med har højere forventning med en kunde der har booket dem for 2 timer plus, end dem som er der for 30 min. De påstår at mændene der er villige til at spendere mere, oftest behandler dem bedre.       Det tror jeg på fordi det ligger indenfor dette gamle danske ordsprog : "Det koster så lidt at være STORSINDET - og man får så meget igen"     - eller dette af nyere dato : "pay forward"

Fedtsyle og nærige ender med at få endnu mindre igen 

Mange hilsner

Nye tider

Jeg har også set beskeder samt fået beretninger omkring andre gæster. Denne indsigt kom ikke let, og mener jeg har bevist overfor hende at jeg ikke dømmer/fortæller andre omkring det. 

Redigeret af Nye tider

Skrevet

.

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet
thetruth skrev, for 8 minutter siden:

hvad er det du prøver på og kaste den over på mig nu eller hvad? Hvad definere en petite kvinde ? Lav ,slank osv ja jeg tænder på denne type kvinde , men IKKE "naboens pige" eller "skole pigen" som i at hun skal se lille og uskyldig ud . Jeg tror virkelig du har misforstået noget her .  Det mig der starter med og påpege at der er et problem også prøver du og få den kastede over på mig ved og sige " jeg håber virkelig der en lovhåndhæver eller 2 der holde øje her" hvem skal de holde øje med  mig eller dig? . Man skriver for blinde øjne herinde . Jeg kan virkelig læse mig frem til at de fleste der sidder herinde er typer der stadig tror på at det var Rusland der sprang deres egen gasledning i luften . Selvom sandheden ligger for øjne af dem ville de stadig ikke tro på andet end hvad der er i deres hovedet . Som sagt har man følt sig truffet over mit indlæg skulle man måske kigge ind i sig selv netop derfor jeg også skrev 90% for hvis man har ren mel i posen jamen så er man jo en del af den sidste 10% også har man ingen grund til og føle sig truffet eller angrebet over mit indlæg 

Hold da op, som du tager på vej. Jeg ramte vist et (meget) ømt punkt. 

Skrevet
thetruth skrev, for 13 minutter siden:

Kære thetruth:):)

- - pas nu på det ikke stikker helt af for dig - - træk lige vejret dybt et par gange.

- - og brug gerne denne flittigt efter behov

477159768_Brokosal.jpg.fa175210fbc121c5308c332c3129b2d4.jpg

Bedste hilsner:)

Nye tider

Skrevet
tvr skrev, for 2 timer siden:

Hold da op, som du tager på vej. Jeg ramte vist et (meget) ømt punkt. 

Åh ha ha ha, stop nu inden os der har fattet joken falder om med så voldsomme mavekramper, at vi ikke kan arbejde i en uge. 
:D

Skrevet
thetruth skrev, for 7 timer siden:

Sjovt at lige præcis det punkt med pædofile har fået folk op af stolene det fortæller og bekræfter vel bare at jeg har fat i et eller andet siden folk føler sig truffet.  

Der er 40.468 medlemmer af eroguide, og 40.452 har valgt at ignorere dig. De følte sig nok ikke truffet.....

Skrevet

Tror en stor del af EGs brugere, TS inkl., ville være bedre tjent med bare at acceptere, at de ikke er særlig gode mennesker.

Skrevet
thetruth skrev, for 6 timer siden:

"Jeg kan virkelig læse mig frem til at de fleste der sidder herinde er typer der stadig tror på at det var Rusland der sprang deres egen gasledning i luften ."

Citat

"90% af eroguide brugere tydeligvis er pædofile"

Citat

at jeg faktisk er blevet venner med en del af pigerne privat både udlandske og danske , så jeg skriver med viden og erfaring

Citat

Jeg har tit med vilje besøgt nogen af pigerne der har fået dårlig anmeldelser herinde bare for og se om det virkelig passer

Citat

Klart, klart.

Sig mig, er du konspirationsteoretiker? Læser du Truth Social? Går du med sølvpapirshat?  Tror du at jorden er flad? Tror du på QAnon?

Og husk: Hvis du benægter at være konspirationsteoretiker, så bekræfter du bare at jeg har fat i et eller andet, siden du føler dig truffet.

Skrevet

Jeg finder det faktisk slet ikke mærkeligt eller mistænksom at sååå mange mennesker ikke vil have sådan et prædikat på sig.. Du få det til at lyde som om at fordi man tager afstand til pædofili så man pædofil:ph34r:.. 

Min kommentar var bestemt ikke ment som en opbakning af dine fuldstændig hen i vejret beskyldninger og udtalelser.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg finder det faktisk slet ikke mærkeligt eller mistænksom at sååå mange mennesker ikke vil have sådan et prædikat på sig.. Du få det til at lyde som om at fordi man tager afstand til pædofili så man pædofil:ph34r:.. 

Min kommentar var bestemt ikke ment som en opbakning af dine fuldstændig hen i vejret beskyldninger og udtalelser.. 

Det giver ingen mening? Hvornår har jeg fået det til og lyde som om man er pædofil hvis man tager afstand fra det ? Jeg tager selv afstand fra det netop ved og lave denne tråd og gøre opmærksom på at der er et problem som nogen måske ikke kender til. Også bliver jeg angrebet fra alle sider som havde jeg sagt noget forkert.  Så det da klart jeg føler at min syn på tingene bliver endnu mere bekræftet . Jeg kunne forstå hvis jeg havde skrevet at ALLE herinde havde nogen syge fantasier , men nu skrev jeg 90% . Hvis en anden havde lavet en tråd om at 90% herinde var tyveknægte så ville jeg ikke føle mig stødt over det da jeg ville se mig selv som den sidste 10% der ikke er . Vi kommer ingen vegne med det her i har jeres holdning og jeg har min så synes ikke der skal koges mere i den her suppe , men det var da noget af en fest jeg fik sat gang i ka jeg se hahah

Skrevet
thetruth skrev, for 1 time siden:

Det giver ingen mening? Hvornår har jeg fået det til og lyde som om man er pædofil hvis man tager afstand fra det ? Jeg tager selv afstand fra det netop ved og lave denne tråd og gøre opmærksom på at der er et problem som nogen måske ikke kender til. Også bliver jeg angrebet fra alle sider som havde jeg sagt noget forkert.  Så det da klart jeg føler at min syn på tingene bliver endnu mere bekræftet . Jeg kunne forstå hvis jeg havde skrevet at ALLE herinde havde nogen syge fantasier , men nu skrev jeg 90% . Hvis en anden havde lavet en tråd om at 90% herinde var tyveknægte så ville jeg ikke føle mig stødt over det da jeg ville se mig selv som den sidste 10% der ikke er . Vi kommer ingen vegne med det her i har jeres holdning og jeg har min så synes ikke der skal koges mere i den her suppe , men det var da noget af en fest jeg fik sat gang i ka jeg se hahah

Njah, du siger du tager afstand fra det, og alligevel siger du at du er til små piger (petit betyder lille, hvis du skulle være i tvivl), der er tatoverede og har fået silikonebryster. Så man er nok nødt til at betvivle ihvertfald 1 af dine påstande.....

Derudover siger du 90 procent..... hvor har du det tal fra? Det kunne være spændende at se om det holder vand. Eller du simpelt hen bare griber noget ud af den blå luft, uden hold i virkeligheden. 

Og så siger du godt nok at du fik startet en fest..... jeg er ikke helt sikker. Og jeg tror heller ikke at du fik helt det ud af trådstarten som du ville. Den bar meget præg af at du slynger om dig med pædofili-beskyldninger (90 procent....), for at retfærdiggøre din egen lyst til små piger. Puha. Det blev egentlig en væmmelig tråd du fik dig der.

Skrevet
  • Author
tvr skrev, for 1 time siden:

Njah, du siger du tager afstand fra det, og alligevel siger du at du er til små piger (petit betyder lille, hvis du skulle være i tvivl), der er tatoverede og har fået silikonebryster. Så man er nok nødt til at betvivle ihvertfald 1 af dine påstande.....

Derudover siger du 90 procent..... hvor har du det tal fra? Det kunne være spændende at se om det holder vand. Eller du simpelt hen bare griber noget ud af den blå luft, uden hold i virkeligheden. 

Og så siger du godt nok at du fik startet en fest..... jeg er ikke helt sikker. Og jeg tror heller ikke at du fik helt det ud af trådstarten som du ville. Den bar meget præg af at du slynger om dig med pædofili-beskyldninger (90 procent....), for at retfærdiggøre din egen lyst til små piger. Puha. Det blev egentlig en væmmelig tråd du fik dig der.

Du er squ en sjov fætter alligevel. Petite betyder lille ja i højde og kropsbygning igen må jeg lige forklare dig HØJDE OG KROPSBYGNING som i lav og slank . Nu jeg ikke speciel høj selv så jeg føler mig mere tilpas med og være sammen med kvinder det enten er lavere end mig eller på højde med mig og ikke en høj hest . Så jeg tror mere det dig der fordrejer det hele ved og nævne at jeg er til "små piger"  måske for og dække dine egne fantasier? , så jeg ved squ ikke hvem der er væmmelig af os 2

Skrevet
thetruth skrev, for 10 minutter siden:

Du er squ en sjov fætter alligevel. Petite betyder lille ja i højde og kropsbygning igen må jeg lige forklare dig HØJDE OG KROPSBYGNING som i lav og slank . Nu jeg ikke speciel høj selv så jeg føler mig mere tilpas med og være sammen med kvinder det enten er lavere end mig eller på højde med mig og ikke en høj hest . Så jeg tror mere det dig der fordrejer det hele ved og nævne at jeg er til "små piger"  måske for og dække dine egne fantasier? , så jeg ved squ ikke hvem der er væmmelig af os 2

Jajaja, min ven. Det er godt nok mange bortforklaringer du kommer med..... petit er fransk og betyder lille. I flertal små. Længere er den sådan set ikke. Det er dig, og ikke mig, der konkluderer hvilke piger du kan lide eller ikke lide.  

Med de beskyldninger du kommer med der og reaktionerne på dine egne indlæg, tror jeg bare vi kan konkludere, som overskriften lyder at "sandheden gør ondt". 

Du svarede aldrig på, hvor de 90 procent kom fra

Redigeret af tvr

Skrevet
thetruth skrev, for 39 minutter siden:

Man sidder tilbage med en fornemmelse af at du har gravet de 90% frem ud fra princippet "tyv tror hver mand stjæler". 

Når man så finder ud af at du ovenikøbet har en hang til små piger, bliver det bare værre. :(

Skrevet

Kære alle derude :)

Jeg bliver mere og mere overbevist om at det bare er en af de sædvanlige ballademagere der vil sætte brand og mål på EG.

Lad være at KOMMENTERE hans indlæg, - - så ender han som den ingen gider at lege med = ensom og visner op:oops:

Mange hilsner

Nye tider

- - ja Bear - det er jo ligeså sandsynlig :    Når man så finder ud af at du ovenikøbet har en hang til små piger, bliver det bare værre. :(

Redigeret af Nye tider

Skrevet
Nye tider skrev, for 11 minutter siden:

bare er en af de sædvanlige ballademagere

Nærmer en helt særlig ballademager:lol: 
Man kender sine lus på travet. 

Skrevet
thetruth skrev, den 28.2.2023 at 12:28:

Jeg har besøgt en del piger og brugt store summer af penge på den her "hobby" så meget at jeg faktisk er blevet venner med en del af pigerne privat både udlandske og danske , så jeg skriver med viden og erfaring når jeg går igang med mit opkast nu .

Tja...

Jeg kunne fristes til at sige det samme om mig selv. :)   Dog kan jeg så ikke genkende dine voldsomme generaliseringer, og iøvrigt kan det lille kighul man får ind bag kolliserne næppe betragtes som repræsentativt,  fordi man selv mener at man fået nogle skønne samtaler en en håndfuld skonne kvinder i branchen

Mange indlæg siger faktisk mere omkring skribenten end om et givet emne.  Det burde alle have i baghovedet når de blander sig i diverse debatter.  ^_^

Redigeret af TheVoice

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.