Hop til indhold
Møffe

Luksus massage til kun 700 kr. - ring 41333375. ved Tommerup

Recommended Posts

Møffe skrev, for 2 timer siden:

-det er hende på billederne -men hun vinder da ved mødet live -synes hun er lidt en charmetrold -og så de kasser hun render rundt med... kom du bare afsted do;-)

Du har fået mig overbevist. Hun bliver mit næste besøg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 18 timer siden:

Hvordan passer billederne med virkeligheden? Jeg synes hun ser en anelse kedelig ud på billederne. 

Hun ser langt bedre ud i virligheden....faktisk lækker syns jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mand67

Har overvejet at besøge hende, men vil lige høre hvor diskret stedet er... Er der diskret parkering?

Ps. Har en kollega der bor i samme by og har lige lyst til at blive set der ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand67 skrev, for 3 timer siden:

Har overvejet at besøge hende, men vil lige høre hvor diskret stedet er... Er der diskret parkering?

Ps. Har en kollega der bor i samme by og har lige lyst til at blive set der ;)

-Det er ude på landet -og du holder bag et hus -hvor hun er lige når du åbner døren i din bil;-) -Så afsted med dig dO... gg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja fra vejen er det diskret. Men omme bag huset er der flere andre bygninger med en del aktiviteter. Så super diskret er det nu ikke....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når overskrift er Luksusmassage kr. 700.- er det så “bare” det samme som i prislisten hedder: Tantra massage + HJ = kr. 700/45min.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 13 timer siden:

Når overskrift er Luksusmassage kr. 700.- er det så “bare” det samme som i prislisten hedder: Tantra massage + HJ = kr. 700/45min.

 

-jo men det eneste luksus er hendes enorme yver, når det strejfer i ny og næ... hendes massage vil jeg ikke beskylde at være "luksus"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde et pitstop ved Moni -da jeg kørte forbi alligevel... -Hun spurgte "hvad vil du prøve denne gang?" -bare sex svarede jeg -og fik at vide jeg kunne tag tøjet af og ligge mig på maven... -hun gik og kom igen flere gange i mens. Men kom så tilbage og tog sit tøj af -gik i gang med oliesjaske ryg, ben og røv... -det var meget hyggeligt -men hun var åbenbart træt -da hun pakerede sine bryster på min ene balde og masserede så kun med en arm -hun undgik at komme for tæt på pirring -men det var også pirrende -og jeg fandt hendes fisse bag fra -da hun jo lænede sig op ad mig -hun blev våd og stønnede (overdreven) -og kunne så vende mig om -og hun hoppede op ved siden af modsat mig og begynde at massere understellet +pikkeman der blev oversvømmet med olie -med 1 hånd satte hun gummi på og vendte sig om og sprang på -hun stønnede endnu højer nu -jeg blev betjent -og lå og æltede hendes bløde patter (tror ikke på det er silicone i -men det kan jo være fedt) -vi prøve forskellige stillinger -hun sagde flere gange "jeg kommer skat" -virkede mere som om hun forsøgte, at få mig til at komme hurtigere... Det gjorde jeg ikke... hun beholdte kondomen på denne gang -så længe vi kneppede -og så røg det af og hun spillede løs i mens jeg lege med hendes fisse -igen lå hun modsat mig ved min side -så jeg kunne nå -fik hende til at sutte -det var meget blødt og fint -og hun plaskede mere olie på pikken -og ja det var ret fedt... da jeg var kommet -gik hun lige ud -fik at vide jeg bare skulle slappe af i mens -og det gjorde jeg så... -hun havde et håndklæde med tilbage og sagde "var det noget med et bad?" og ja jeg ville gerne have en vask -hun gik med og sæbede/vaskede mig bagpå...

Det hele tog nok 40minutter alt i alt -det var en ok omgang, men så har jeg også prøvet det;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Advarsler, udsmidninger og ferier er givet. Vi taler pænt til hinanden. Smådialoger kan man tage i PM. Hvis man ikke kan bidrage loyalt med noget nyt til trådstarters indlæg, så behøver man ikke at sige noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eje skrev, for 25 minutter siden:

Kan Moni lide at blive slikket?

-Når hun sutter ligger hun sig op, og ligesom en invitere til det... -Jeg er for sippet til at slikke hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et besøg i dag var virkelig pengene værd.

En pragtfuld tantra og b2b med afsluttende ridetur.

Og jeg er nu ret overbevist om at der ikke er fremmed fyld i hendes store skønne bryster. Jeg rigtig god lejlighed til at ælte dem under rideturen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eje skrev, for 2 timer siden:

Et besøg i dag var virkelig pengene værd.

En pragtfuld tantra og b2b med afsluttende ridetur.

Og jeg er nu ret overbevist om at der ikke er fremmed fyld i hendes store skønne bryster. Jeg rigtig god lejlighed til at ælte dem under rideturen.

-Nice;-)Fik du slikket så??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej desværre

Hun sad med siden til, men hun fik en god tur med fingrene. Og vi gik af næsten samtidig.

Men jeg håber at give hende en sliktur næste gang. Fordi gentagelse er absolut et must.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, den 20.3.2023 at 14:48:

Hvordan passer billederne med virkeligheden? Jeg synes hun ser en anelse kedelig ud på billederne. 

Hvad med tungekys? Er hun til det 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Moni og for mig virker hendes babser meget ægte - og lækre.

Hun er god at kneppe doggy, fra siden og få en ridetur af. Man kan få det, som man vil - mod betaling.

Klart gentagelsesfare fordi hun er god til at modtage pik :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...