Hop til indhold

Jackie hos PG

Featured Replies

Skrevet

Hold da ferie. Kan man være så smuk ? Tror den ville gå , samtidigt med tryk på ringeklokken.:wub:

Skrevet

Der er flere anmeldelser af Jackie i arkivet. Hun har været on / off i branchen i mange mange år. Kan huske mit første besøg var hos hende plus 10 år tilbage hos

Seductiongirls. Hun er max lækker og sød. En petit kvinde men fræk både i seng og munden :). Er du til  meget slanke  nougat piger fåes det næsen ikke bedre :) 

Skrevet

Jeg besøgte Jackie for 7-8 år siden - super flot og sød pige, men ikke gfe og temmelig proff for min smag.

Skrevet

Hun ser altså perfekt ud. Er der virkeligt ikke nogen der har været på besøg inden for de sidste 7_8 år? :P

• 1 month later...
Skrevet
Mr_T skrev, den 28.2.2023 at 15:27:

Hun ser altså perfekt ud. Er der virkeligt ikke nogen der har været på besøg inden for de sidste 7_8 år? :P

Prøve hende, og fortæl os andra om det bagefter. :)

Skrevet
Mr_Swingking skrev, den 27.2.2023 at 11:15:

Kan det virkeligt være rigtigt at der ikke har været nogen på besøg hos Jackie hos Pussy Galores

Søg på Jackie la Perla, og du vil finde. Jeg tror endda, at jeg selv har skrevet en anmeldelse engang...

Skrevet
Mr_T skrev, den 28.2.2023 at 15:27:

Jeg har besøgt hende for 1mdr siden.

Hun er Max dejlig, og ganske god GFE.

vild lægger krop.

• 3 weeks later...
Skrevet
Daniel_1006 skrev, den 27.2.2023 at 16:10:

Der er flere anmeldelser af Jackie i arkivet. Hun har været on / off i branchen i mange mange år. Kan huske mit første besøg var hos hende plus 10 år tilbage hos

Ja netop. Været i gamet i +10 år. Jeg har aldrig besøgt hende, men blev faktisk fristet da jeg lige så hendes annonce.
Hvor mange år er hun mon i dag?? Slut 30’erne?? De angivne 29 år tænker jeg som sædvanligt må være meeeget langt fra sandheden når det kommer til danske klinik”fakta”

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.