Butch 5198 Skrevet 3. Marts, 2023 Det blik, og overskriften 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 3. Marts, 2023 Pianistinden skrev, for 1 time siden: Ikke på en fredag.. Der foretrækker jeg at se på vin-strålen mens glasset fyldes op. /North 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Marts, 2023 North skrev, for 1 time siden: Der foretrækker jeg at se på vin-strålen mens glasset fyldes op Og jeg er lykkelig såfremt jeg rammer kummen efter vinen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. Marts, 2023 Lidt forspil til en fredag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. Marts, 2023 Nu er det snart sæson for Thailand rejser for de trængende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4397 Skrevet 23. Marts, 2023 En joke fra før verden blev Woke: Konen: “Jeg har fundet ud af, at vores au-pair er gravid” Manden: “Nå, jamen det er da HENDES problem” Konen: “Hun er sikker på, at det er dig, som er faren” Manden: “Ok, det er så MIT problem” Konen: “Det kan jeg da ikke acceptere!” Manden: “Jamen, det er så DIT problem” 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 26. Marts, 2023 DETH skrev, den 24.2.2023 at 21:25: Today i learned i have lived 5 liftimes 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 28. Marts, 2023 (edited) Aarhuselsker skrev, den 3.3.2023 at 16:23: Og jeg er lykkelig såfremt jeg rammer kummen efter vinen. Med mindre der bliver serveret asparges til vinen - så er det bedre bare at holde det indenbords Redigeret 28. Marts, 2023 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 28. Marts, 2023 (edited) DETH skrev, for 1 time siden: Shit mand……..og det er kun tirsdag Redigeret 28. Marts, 2023 af Butch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 29. Marts, 2023 Butch skrev, for 8 timer siden: Shit mand……..og det er kun tirsdag Det er næsten mere spændende end julekalender Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 5. April, 2023 Og så lige en mandschauvinistisk: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg