Hop til indhold
Malthe

Efterlysning af anmeldese på Melinda (Amager)

Recommended Posts

Hej gutter,

Jeg overvejer at besøge Melinda på Amager, men kan ikke se nogle anmeldeser af hende herinde.

Hun har jo nogle vildt flotte billeder på hendes profil.

Er der nogen af jer der har nogle (gode) oplevelser med hende? Er billederne af hende ægte?

Link: https://nympho.dk/n2280/1285/sweety-and-sexy-melinda-new-in-vest-amager-cph-slim-and-amazing-body-erotic-massage-real-pic-100-party-girl-24h/

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej tråden skal flyttes til efterlysninger

besøgte hende for et år siden . faktisk ville jeg besøge en anden pige melina men da hun åbnede døren viste det sig at melina er en fake profil og melinda gemmer sig bag begge profiler . pyt for melinda er stadig smuk og billederne er 100 % retvisende og af hende .

havde en ok oplevelse men ikke mindeværdig . er sikker på hun er et fint knald for nogle . 

hun delte desuden lejlighed med en anden pige og det irriterede mig at melinda var ligeglad med om jeg faktisk gad møde hendes veninde eller ej . ingen sans for hendes gæsters situation

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hello my dears!

First of all, I want to clarify the situation with that fake "Melina" account, then I was used those pictures, but not to deceive you, it was only for my safety and my family's, until I realized that I dont  have nothing to hide , any way , i am not the Only One How has used fake pictures. 

And about 2 girls, I don't think I forced you to get 2 girls?! It's my duty to ask you if you would like  to try a threesome, I didn't force  anyone, it's just a question. And I also think that we , the human’s  have  different tastes.

I hope I make my self understood and wish a nice day.

kisses Melinda!

Redigeret af Melinda Amager

Del dette indlæg

Link til indlæg
Malthe skrev, den 23.2.2023 at 20:51:

Hej gutter,

Jeg overvejer at besøge Melinda på Amager, men kan ikke se nogle anmeldeser af hende herinde.

Hun har jo nogle vildt flotte billeder på hendes profil.

Er der nogen af jer der har nogle (gode) oplevelser med hende? Er billederne af hende ægte?

Jeg har mange gode oplevelser med Melinda. Alle hendes billeder er meget ægte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...