Hop til indhold

Efterlysning af anmeldese på Melinda (Amager)

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter,

Jeg overvejer at besøge Melinda på Amager, men kan ikke se nogle anmeldeser af hende herinde.

Hun har jo nogle vildt flotte billeder på hendes profil.

Er der nogen af jer der har nogle (gode) oplevelser med hende? Er billederne af hende ægte?

Link: https://nympho.dk/n2280/1285/sweety-and-sexy-melinda-new-in-vest-amager-cph-slim-and-amazing-body-erotic-massage-real-pic-100-party-girl-24h/

Skrevet

hej tråden skal flyttes til efterlysninger

besøgte hende for et år siden . faktisk ville jeg besøge en anden pige melina men da hun åbnede døren viste det sig at melina er en fake profil og melinda gemmer sig bag begge profiler . pyt for melinda er stadig smuk og billederne er 100 % retvisende og af hende .

havde en ok oplevelse men ikke mindeværdig . er sikker på hun er et fint knald for nogle . 

hun delte desuden lejlighed med en anden pige og det irriterede mig at melinda var ligeglad med om jeg faktisk gad møde hendes veninde eller ej . ingen sans for hendes gæsters situation

Skrevet

Hello my dears!

First of all, I want to clarify the situation with that fake "Melina" account, then I was used those pictures, but not to deceive you, it was only for my safety and my family's, until I realized that I dont  have nothing to hide , any way , i am not the Only One How has used fake pictures. 

And about 2 girls, I don't think I forced you to get 2 girls?! It's my duty to ask you if you would like  to try a threesome, I didn't force  anyone, it's just a question. And I also think that we , the human’s  have  different tastes.

I hope I make my self understood and wish a nice day.

kisses Melinda!

Redigeret af Melinda Amager

• 1 month later...
Skrevet
Malthe skrev, den 23.2.2023 at 20:51:

Hej gutter,

Jeg overvejer at besøge Melinda på Amager, men kan ikke se nogle anmeldeser af hende herinde.

Hun har jo nogle vildt flotte billeder på hendes profil.

Er der nogen af jer der har nogle (gode) oplevelser med hende? Er billederne af hende ægte?

Jeg har mange gode oplevelser med Melinda. Alle hendes billeder er meget ægte.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.