Hop til indhold
Guest sagasex

pigerne på sydfyn

Recommended Posts

sagasex skrev, for 8 timer siden:

dumt spørgsmål.          jeg ved det godt øv øv        hvorfor vil du vide det     ha ha ha  

maleren86.  ved det sikkert  også

Fantastisk brugbar kommentar. Jeg takker ydmygt for det yderst intelligente svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex
Skalle skrev, for 5 minutter siden:

Fantastisk brugbar kommentar. Jeg takker ydmygt for det yderst intelligente svar.

 

Skalle skrev, for 5 minutter siden:

Fantastisk brugbar kommentar. Jeg takker ydmygt for det yderst intelligente svar.

syntes du ikke også at spørgsmålet var intelligent stillet . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
niskanen skrev, for 13 timer siden:

Er der nogen der kan fortælle "hvem der er hvem" på billederne? - udover at det er Kat i den sorte

Lemon og Sara. Sara i rødt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Wow nogen sørgelige mennesker der er her. Skulle nødigt lukke det sted så I bliver ked af det 

Tror ingen af jer idioter er klar over hvor meget skade sådan et sted føre med sig og hvem de virkelig bagmænd er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
sagasex skrev, den 26.2.2023 at 20:35:


bare lige en kommentar til dig maler det er da fint at du er enhver kvindes drøm , 
så kan jeg bare ikke forstå at du køber/betale for så mange kvinder  med dit udsende burde du kunne få alle de piger /kvinder du ønsker . 
ikke som alle os der er så grimme og tygge vi bliver nødt til at betale for alt. selv tak  vi slutter her 

Jeg køber sex fordi det er 100% uforpligtende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 18 timer siden:

Jeg køber sex fordi det er 100% uforpligtende. 

Nemlig. Er vi en del der gør. 
 Kan læse at det gør SagaKat også!!!  Men må erkende at SagaKat også bruger møj energi på at forsvare pigerne på Sydfyn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var jo så lige et smut forbi Lemon igen, 90 minutters Thai/olie massage.  Hun giver dælme en go massage, men det gør alle pigerne på matriklen.

Kan tilføje at Nina og Sara også giver noget af det bedste massage i området.  Kat har jeg også været hos 1 gang, hun får også min bedste anbefaling, der er dog ikke så meget pirring, men til gengæld er hun ikke så streng med tiden. Det er et fint sted og man føler sig velkommen, må dog holde en pause, da økonomien siger at jeg har fået det massage jeg ska have Haha. 
Hmmmm, ved ikke om jeg har været der for meget, men er da på fornavn med dem alle..

og nej, jeg får intet for at skrive anmeldelse. 
Hvis i får lyst til at besøge dem, så er det min erfaring at jo mere man oplyser om sine forventninger/ønsker inden besøget, jo bedre bliver oplevelsen.

Ha en dejlig dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiskerenfyn skrev, den 22.3.2023 at 08:21:

Var jo så lige et smut forbi Lemon igen, 90 minutters Thai/olie massage.  Hun giver dælme en go massage, men det gør alle pigerne på matriklen.

Kan tilføje at Nina og Sara også giver noget af det bedste massage i området.  Kat har jeg også været hos 1 gang, hun får også min bedste anbefaling, der er dog ikke så meget pirring, men til gengæld er hun ikke så streng med tiden. Det er et fint sted og man føler sig velkommen, må dog holde en pause, da økonomien siger at jeg har fået det massage jeg ska have Haha. 
Hmmmm, ved ikke om jeg har været der for meget, men er da på fornavn med dem alle..

og nej, jeg får intet for at skrive anmeldelse. 
Hvis i får lyst til at besøge dem, så er det min erfaring at jo mere man oplyser om sine forventninger/ønsker inden besøget, jo bedre bliver oplevelsen.

Ha en dejlig dag.

Kan tilslutte mig Fiskerenfyns beretning. Har været forbi mange gange og været sammen med forskellige piger, og de leverer hver gang. Der er Happy Hour pt. og stedet ligger meget diskret, så bare afsted drenge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...