Hop til indhold
Guest sagasex

pigerne på sydfyn

Recommended Posts

Guest sagasex

hej alle eg brugere . 

så fik jeg besøgt pigerne på sydfyn igen og hvilken overraskelse ny pige lille slank pige med meget langt sort hår og meget store fine bryster , sara hedder hun alder svær at gætter på 35 til 45 år . jeg valgte en time FP god massage med frække hænder på kugler og mellemkød . da jeg skulle vend om startede hun med en gang massage af pik og kugler med hænder og tunge , gik så  over i en god gang BJ men jeg måtte stoppe hende for ikke at komme . så var det min tur til at slikke hendes pussy som var ren og smagte rigtigt godt elsker når de vasker sig godt . der er ikke så meget at sige om sexen fik prøvet forskellige stillinger meget dejligt og hun var stram . så var det min tur til at afslutte i hendes mund tror hun slugte noget . en rigtig god oplevelse anbefaling herfra . 
https://annoncelight.dk/showad/356866

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Wow

Hold jer fra det sted. Politiet var der den anden dag og en af pigerne r blevet smidt ud på røv og albuer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sagasex skrev, for 3 timer siden:

hej alle eg brugere . 

så fik jeg besøgt pigerne på sydfyn igen og hvilken overraskelse ny pige lille slank pige med meget langt sort hår og meget store fine bryster , sara hedder hun alder svær at gætter på 35 til 45 år . jeg valgte en time FP god massage med frække hænder på kugler og mellemkød . da jeg skulle vend om startede hun med en gang massage af pik og kugler med hænder og tunge , gik så  over i en god gang BJ men jeg måtte stoppe hende for ikke at komme . så var det min tur til at slikke hendes pussy som var ren og smagte rigtigt godt elsker når de vasker sig godt . der er ikke så meget at sige om sexen fik prøvet forskellige stillinger meget dejligt og hun var stram . så var det min tur til at afslutte i hendes mund tror hun slugte noget . en rigtig god oplevelse anbefaling herfra . 
https://annoncelight.dk/showad/356866

Hvem af pigerne på billederne besøgte du?....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex
Big3lover skrev, for 13 minutter siden:

Hvem af pigerne på billederne besøgte du?....

pigen på de fem sidste billeder 

ved ikke hvad frisk fyr 12 mener han må tage fejl 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex
Friskfyr12 skrev, for 2 timer siden:

Wow

Hold jer fra det sted. Politiet var der den anden dag og en af pigerne r blevet smidt ud på røv og albuer. 

hej frisk fyr hvor har du fået den info om politiet på sydfyn undre mig bare jeg besøgte den i formiddags så forstår ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
sagasex skrev, for 9 timer siden:

hej alle eg brugere . 

så fik jeg besøgt pigerne på sydfyn igen og hvilken overraskelse ny pige lille slank pige med meget langt sort hår og meget store fine bryster , sara hedder hun alder svær at gætter på 35 til 45 år . jeg valgte en time FP god massage med frække hænder på kugler og mellemkød . da jeg skulle vend om startede hun med en gang massage af pik og kugler med hænder og tunge , gik så  over i en god gang BJ men jeg måtte stoppe hende for ikke at komme . så var det min tur til at slikke hendes pussy som var ren og smagte rigtigt godt elsker når de vasker sig godt . der er ikke så meget at sige om sexen fik prøvet forskellige stillinger meget dejligt og hun var stram . så var det min tur til at afslutte i hendes mund tror hun slugte noget . en rigtig god oplevelse anbefaling herfra . 
https://annoncelight.dk/showad/356866

Hej Sagak..ex

Jeg prøvt osse besøg dem. Hun mejet sød og god massage. 
Men jeg anbefale Kat mer. Hun kan både sluge og tag sex i nums.

Jeg besøg ik dem pt. da politi overvåge forretningen og de anholde 2 hvide tykke mænd.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Det sted kører på ren udnyttelse af kvinder Kat er ikke nogen helgen som nogen vil gøre hende til. Hun er benhård 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex
Maleren86 skrev, for 17 timer siden:

Hej Sagak..ex

Jeg prøvt osse besøg dem. Hun mejet sød og god massage. 
Men jeg anbefale Kat mer. Hun kan både sluge og tag sex i nums.

Jeg besøg ik dem pt. da politi overvåge forretningen og de anholde 2 hvide tykke mænd.
 

hej maleren 86 

jeg var som skrevet på besøg hos pigerne på sydfyn og talte med kat indtil Sara blev klar . 
iflg Kat var der ikke nogen problemer med myndighederne . men vi talte også om alle de usande historier fra bruger af eroguide , bl.a. dig maler der påstod at hun solgte sex og hun var billig . hvilket hun nægter hun havde aldrig solgt sig selv . måske i dine drømme . 
Nu skriver du at hun sluger og godt kan lide den i numsen , jeg skrev til hende i nat og hun blev meget sur over at nogen kunne skrive sådanne løgne . Er du sikker på at i bor på samme planet. 

Fisk fyr skriver skriver at kat udnytter de stakkels piger og er en benhård kvinde 

Det skal lige siges at jeg har været på mange besøg hos Kat og pigerne igennem det sidste år og har talt med mange af pigerne de har altid sagt at de godt kunne lide at være hos Kat da hun aldrig tvang dem til noget de ikke ville gøre med kunden 

Hvorfor kommer du men oplysninger om politi og to tykke hvide mænd der blev anholdt
kan ikke forstå hvorfor du skriver så underligt lyder som om du er udlænding  med din måde at sætte ordene. sammen på . sådan gjorde du ikke på de forrige anmeldelser bl.a. hvor du beskrev thurø . 

Til sidst vil jeg gerne spørge jer hvad er formålet med at skrive sådanne løgne hvad vil i opnå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmm, ved ikk hvad jeg skal mene om div påstande. Nu var jeg på visit hos super dejlige Lemon idag, mit besøg nr 2 hos de dejlige piger…. Efter massage hos Lemon havde jeg en god snak med Kat om de påstande der er i denne tråd, og det er virkelig noget der gør pigerne kede af det….  Men jeg giver glædeligt min allerbedste anbefaling, lækkert sted, dejlig service og utrolig venlige piger…. Er da helt sikker på at mit næste besøg er lige om snart. Og nej, jeg spurgte ikke om sex.  Må se hvad der er på menuen næste gang, aner ikk hvad det der Nuru er for noget…. Men tanken om 2 piger der gir massage tænder da gnisten lidt. Vær søde ved dem og alle andre massagepiger, de passer deres arbejde. Og lad os nu holde os til sandheder, rygter og løgne gavner ingen..   Ha en dejlig weekend allesammen, Lemon sørgede da for at jeg lige pt går rundt med et kæmpe smil, så min weekend blir ihvertfald god. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Sagaswx, gå nu væk fra at være en ynkelig idiot. Tror du du er deres bedste ven nu. 

Du er intet andet end moneycashmoney for dem 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friskfyr12 skrev, den 23.2.2023 at 23:47:

Det sted kører på ren udnyttelse af kvinder Kat er ikke nogen helgen som nogen vil gøre hende til. Hun er benhård 

 

Tror nu ikke at Kat selv siger at hun er en helgen, men pigerne der er hos hende bliver ikke tvunget til noget. Benhård???  Tro mig, hvis ikke der er retningslinier, så sejler det hele, hun er nøjagtig som en leder/chef i enhver anden virksomhed.  Husk på at hun ikke kun er boss, hun er også personlig hjælper, vaskekone, telefondame, hun handler ind og hun tager også klienter….  
Ovenstående er skrevet for egen regning, da jeg kun har været der to gange og kun talt med Kat 10 minutter…

Ps.  Hvad får dig til at skrive sådan? Er du blevet dårligt behandlet? Eller kender du bare nogle andre søde piger i nærheden som kunne tjene lidt ekstra på at du sviner de andre til…

Ønsker dig en go weekend trods alt, og håber du også finder en massagepige du får lyst til at skrive godt om og måske forsvare herinde…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex
Friskfyr12 skrev, for 8 timer siden:

Sagaswx, gå nu væk fra at være en ynkelig idiot. Tror du du er deres bedste ven nu. 

Du er intet andet end moneycashmoney for dem 

 

god morgen frisk fyr er vi ikke alle sammen med til at sørge for at pigerne kan leve når vi benytter deres ydelser , det er vel ikke ynkeligt .

desuden ved du jo godt at jo flere gange man besøger den samme pige jo bedre er det.  (bare min erfaring)

men det er ynkeligt at skrive usandheder ,  ved ikke hvem du men du må kende nogen piger som du vil hjælpe og måske få nogen ydelser fra dem . 

jeg kan ikke forstå hvor du har dine oplysninger fra . kat er meget sød ved sine piger og presser dem ikke til noget de ikke vil men der skal selvfølgelig være nogen regler . 

det kan ikke nytte at man bare ligger på sengen og venter på kunder , man må også deltage i alt det andet der skal laves . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex
Den lille banan skrev, for 1 time siden:

Nogle der har et link eller ved hvor det her sted ligger

til bananen der er ikke nogen annonce aktiv lige nu når den kommer kan du skrive og bestille   ( annoncen er som regel aktiv et par timer om dagen ) 
Du skal også huske at vi her på eroguide ikke udleverer adresser .   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
sagasex skrev, den 24.2.2023 at 16:14:

hej maleren 86 

jeg var som skrevet på besøg hos pigerne på sydfyn og talte med kat indtil Sara blev klar . 
iflg Kat var der ikke nogen problemer med myndighederne . men vi talte også om alle de usande historier fra bruger af eroguide , bl.a. dig maler der påstod at hun solgte sex og hun var billig . hvilket hun nægter hun havde aldrig solgt sig selv . måske i dine drømme . 
Nu skriver du at hun sluger og godt kan lide den i numsen , jeg skrev til hende i nat og hun blev meget sur over at nogen kunne skrive sådanne løgne . Er du sikker på at i bor på samme planet. 

Fisk fyr skriver skriver at kat udnytter de stakkels piger og er en benhård kvinde 

Det skal lige siges at jeg har været på mange besøg hos Kat og pigerne igennem det sidste år og har talt med mange af pigerne de har altid sagt at de godt kunne lide at være hos Kat da hun aldrig tvang dem til noget de ikke ville gøre med kunden 

Hvorfor kommer du men oplysninger om politi og to tykke hvide mænd der blev anholdt
kan ikke forstå hvorfor du skriver så underligt lyder som om du er udlænding  med din måde at sætte ordene. sammen på . sådan gjorde du ikke på de forrige anmeldelser bl.a. hvor du beskrev thurø . 

Til sidst vil jeg gerne spørge jer hvad er formålet med at skrive sådanne løgne hvad vil i opnå.

Hej Sagak

At at du kommer med alle mulige udsagn om hvad Kat gør og ikke gør, ændrer ikke på min historie.

Jeg har tidligere besøgt Kat på Langeland, i nærheden af Humble apotek.
Jeg fik 1.5 times lækker massage og undervejs udviklede det sig. Hun syntes at jeg var en "flot mand" og det gik derfra fra alm. massage til hj. ret hurtigt videre til bj uden og så tog det ellers fart derfra. Hun er en glad og virkelige fræk pige.

Jeg skal da klart besøge hende igen, men har haft svært ved lige at finde tid i kalenderen, der passede med hendes.

Jeg kan da godt forstå at hun ikke har lyst til sex med to ældre, tykke mænd. Men de er jo heldigvis også anholdt nu.
Men det er altså en anden historie når man er lidt yngre og relativt veltrænet.
Tak for samtalen.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex
Maleren86 skrev, for 6 timer siden:

Hej Sagak

At at du kommer med alle mulige udsagn om hvad Kat gør og ikke gør, ændrer ikke på min historie.

Jeg har tidligere besøgt Kat på Langeland, i nærheden af Humble apotek.
Jeg fik 1.5 times lækker massage og undervejs udviklede det sig. Hun syntes at jeg var en "flot mand" og det gik derfra fra alm. massage til hj. ret hurtigt videre til bj uden og så tog det ellers fart derfra. Hun er en glad og virkelige fræk pige.

Jeg skal da klart besøge hende igen, men har haft svært ved lige at finde tid i kalenderen, der passede med hendes.

Jeg kan da godt forstå at hun ikke har lyst til sex med to ældre, tykke mænd. Men de er jo heldigvis også anholdt nu.
Men det er altså en anden historie når man er lidt yngre og relativt veltrænet.
Tak for samtalen.
 


bare lige en kommentar til dig maler det er da fint at du er enhver kvindes drøm , 
så kan jeg bare ikke forstå at du køber/betale for så mange kvinder  med dit udsende burde du kunne få alle de piger /kvinder du ønsker . 
ikke som alle os der er så grimme og tygge vi bliver nødt til at betale for alt. selv tak  vi slutter her 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er grove beskyldninger der fremkommer i denne tråd. Jeg har aldrig oplevet andet end glade kvinder og god stemning, de gange jeg har været der. 
Kritik af steder, kvinderne og servicen er på sin plads på denne side, hvad det angår har jeg ingen i forhold til Kat af hendes piger, de fortjener kun roser herfra; men grundløse beskyldninger om både det ene og det andet hører ingen steder hjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, den 26.2.2023 at 14:03:

Hej Sagak

At at du kommer med alle mulige udsagn om hvad Kat gør og ikke gør, ændrer ikke på min historie.

Jeg har tidligere besøgt Kat på Langeland, i nærheden af Humble apotek.
Jeg fik 1.5 times lækker massage og undervejs udviklede det sig. Hun syntes at jeg var en "flot mand" og det gik derfra fra alm. massage til hj. ret hurtigt videre til bj uden og så tog det ellers fart derfra. Hun er en glad og virkelige fræk pige.

Jeg skal da klart besøge hende igen, men har haft svært ved lige at finde tid i kalenderen, der passede med hendes.

Jeg kan da godt forstå at hun ikke har lyst til sex med to ældre, tykke mænd. Men de er jo heldigvis også anholdt nu.
Men det er altså en anden historie når man er lidt yngre og relativt veltrænet.
Tak for samtalen.
 

Er Kat stadig på Langeland?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sagasex skrev, for 22 timer siden:


bare lige en kommentar til dig maler det er da fint at du er enhver kvindes drøm , 
så kan jeg bare ikke forstå at du køber/betale for så mange kvinder  med dit udsende burde du kunne få alle de piger /kvinder du ønsker . 
ikke som alle os der er så grimme og tygge vi bliver nødt til at betale for alt. selv tak  vi slutter her 

Vi besøger vil pigerne af forskellige årsager:

Man behøver ikke være tyk (ikke tygge :-) ) og grim

- vi er unge og er nysgerrige

- vi er blevet ældre og vil prøve noget nyt end den samme kone, vi har været sammen med i 25+ år

- vi får ikke den sex, vi ønsker med vores partner (hvis vi har en partner)

- der er sikkert lige så mange årsager som der er træer i skoven

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har d.d haft en dejlig oplevelse med Lemon og giver hende mine bedste anbefalinger. God massage, god tid og mine ønsker blev imødekommet med smil.

Redigeret af Naturen123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt stedet nogle gange. 
Det er helt klart et af de pæneste og mest rene steder jeg har besøgt. Og Kat svarer hurtigt ved henvendelse på sms. 
De 2 piger jeg har mødt, har været glæde og ikke mindst rigtig kønne. Jeg har fået indfriet mine forventninger ifht hvad jeg har betalt. 
I forbindelse med tidligere udsagn denne tråd. Man kan godt se godt ud og alligevel gå til en massagepige. Det er mere ukompliceret end at ende i et seksuelt forhold til naboen eller en kollega. 

Redigeret af Glarmesteren10
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sagasex
Skalle skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der ved om Kat har silikone bryster?

dumt spørgsmål.          jeg ved det godt øv øv        hvorfor vil du vide det     ha ha ha  

maleren86.  ved det sikkert  også

Redigeret af sagasex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...