Hop til indhold

Sjovt nok er Københavner de bedste iflg. Generelt og Hygge mv

Featured Replies

Skrevet

Sjovt nok får Københavner de bedste orgasmer og de fleste 

Sjovt nok kender Københavner de bedste Danske Gpér eller ved hvad der er bedst at vide

Sjovt nok er det Københavner der har scoret flest Danske Gpér igennem tiderne 

Sjovt nok er det mest Københavner som starter nye tråde samt svare på disse 

Sjovt nok får de altid ret 

Sjovt nok er det altid de samme som skriver under generelt samt hygge 

Sjovt nok er det de samme der selv finder på flere spørgsmål og svar i denne tråd

Sjovt nok ligger København i København 

Sjovt nok den mest besynderlig tråd ti dato 

• Svar 50
  • Visninger 4.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Har et sted hørt, at København er den by, hvor der bor flest jyder  Kh. fynboen 

• Undfanget i Holland, gået i skole, vokset op og bosat  i Bentveld, Zandvoort, Paris, Bangkok, Vig og Kastrup (ukronologisk listet). Flyttet tilbage til Amager, derfra til Allerød, derfra endelig til D

• Hjemmeværnsmænd?  

Skrevet

Kald mig Københavner en gang til, og jeg sørger for du får skridtprygl med en våd sammenrullet Berlinger... Søndagsudgaven !!! :ugeek:

/Francois

Skrevet
Mortenkok skrev, for 36 minutter siden:

Sjovt nok er det de samme der selv finder på flere spørgsmål og svar i denne tråd

Ok - jeg starter :lol:

Er vi ikke bare flest i antal og det er forklaringen på det hele? ;) 
Altså hvis du mener Københavnere som flok? 
Eller er det den bruger ved navn Københavner du mener i alt på listen og der mangler blot et snabel-a foran hans navn? @Københavner 
Eller er det en enkelt anden Københavner du kender? 

Jeg er Tilflytter-Københavnerinde og egentlig fra provinsen udenfor endda Storkøbenhavn. Måske er det derfor jeg er lidt forvirret over tråden - men jeg synes det er sødt, sært, skørt og sjovt alligevel <3 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Boede i Kbh., men flyttede ud, og det er nu efterhånden længe siden, jeg fik de bedste orgasmer eller blot var sjov.

Skrevet

Ok ok ro på mate ved godt AGF ikke helt klare sig så godt men alligevel... 

Skrevet

Har et sted hørt, at København er den by, hvor der bor flest jyder :D:D:D

Kh. fynboen :P

Redigeret af bigfoot

Skrevet

Selvom jeg ser mig selv som stolt borger i Valby, er jeg da også 2. generations jyde lige som stort set alle andre københavnere. 

Jeg skulle mene at man kun er rigtigt indfødt københavner hvis man er undfanget i Dyrehaven omkring Bakken. 

Skrevet
Lauersen skrev, for 51 minutter siden:

Selvom jeg ser mig selv som stolt borger i Valby, er jeg da også 2. generations jyde lige som stort set alle andre københavnere. 

Jeg skulle mene at man kun er rigtigt indfødt københavner hvis man er undfanget i Dyrehaven omkring Bakken. 

Hvis du er født i Valby og bor i Valby, er du selvfølgelig københavner. Men de der er født i området omkring Bakken og Dyrehaven, er ikke københavnere. De er nordsjællændere. Indfødte Københavnere er født i Københavns kommune, hvilket jo inkluderer Valby.

Skrevet
tvr skrev, 1 time siden:

Hvis du er født i Valby og bor i Valby, er du selvfølgelig københavner. Men de der er født i området omkring Bakken og Dyrehaven, er ikke københavnere. De er nordsjællændere. Indfødte Københavnere er født i Københavns kommune, hvilket jo inkluderer Valby.

Nu skrev han "undfanget i Dyrehaven omkring Bakken", det er der nok nogen københavnere der er. :D

Skrevet

Jeg er undfanget på RUC i Roskilde i et eller andet kosteskab eller klasseværelse, hvor min mor var Hus-sekretær (og jomfru) og min far var førsteårs studerende (Humaniora).
Han droppede vist ud pga. fravær eller lign. og fordi han egentlig bare havde mest lyst til at spille guitar, lave damer og arbejde med træ :D 
De havde et "Shotgun Wedding" og blev separeret igen før jeg kunne gå. 
De var bare snothamrende liderlige og misfortolkede det som evig samhørighed og sjælefrænder... i et par måneder :P 
Ovenstående forklarer formentlig en del for dem af jer der har mødt mig. Jeg er et DIREKTE genetisk resultat af "opposites attract" og at liderlighed og hovedløs forelskelse nemt bliver forvekslet med noget andet end det er. 

Hvor blev I andre undfanget? 

Skrevet
Mortenkok skrev, for 11 timer siden:

Sjovt nok får Københavner de bedste orgasmer og de fleste 

Sjovt nok kender Københavner de bedste Danske Gpér eller ved hvad der er bedst at vide

Sjovt nok er det Københavner der har scoret flest Danske Gpér igennem tiderne 

Sjovt nok er det mest Københavner som starter nye tråde samt svare på disse 

Sjovt nok får de altid ret 

Sjovt nok er det altid de samme som skriver under generelt samt hygge 

Sjovt nok ligger København i København 

Sjovt nok den mest besynderlig tråd ti dato 

Og det er tilmed sandt altsammen.

Sjovt nok.

Skrevet
Bear skrev, for 21 minutter siden:

Nu skrev han "undfanget i Dyrehaven omkring Bakken", det er der nok nogen københavnere der er. :D

Måske. Men kun hvis de er født i København. 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

I mine forældres dobbeltseng ;) 

Skrevet

Hvis man er født og opvokset i københavn. Haft sin ungdom på fyn. Flyttet til jylland som ung voksen og boet her i mange år hvorefter at flytte til fyn igen, hvad er man så??? :ph34r:

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 21 minutter siden:

Hvis man er født og opvokset i københavn. Haft sin ungdom på fyn. Flyttet til jylland som ung voksen og boet her i mange år hvorefter at flytte til fyn igen, hvad er man så??? :ph34r:

Så er man flyttet (mindst) tre gange. ;-)

(undskyld, jeg finder selv ud)

Skrevet
Den lille frøken skrev, 1 time siden:

dansker ;)

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 1 time siden:

Multi-dansker? Øh... flyvsk? Eventyrlysten? 
Ellers bare det @Bear skrev ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 6 minutter siden:

...siger de! :D 

Ja, det var jo de glade 60'ere, så man ved jo aldrig :D

Skrevet
tvr skrev, for 7 timer siden:

Vrøvl for os “rigtige” københavnere, ægte københavner er indre by, brokvarterer, resten er “udkantskøbenhavn” Brønshøj, Husum, Valby, Kgs.Enghave, Sydhavnen, Amager.

Selv er jeg fra indre by og undfanget I Finland og haft en del af min ungdom på Vestegnen. 

Nu bor jeg i Gentofte kommune. 

Skrevet

Undfanget i Holland, gået i skole, vokset op og bosat  i Bentveld, Zandvoort, Paris, Bangkok, Vig og Kastrup (ukronologisk listet). Flyttet tilbage til Amager, derfra til Allerød, derfra endelig til Danmarks midtpunkt i Odsherred.

/Francois

Redigeret af Francois

Skrevet
Bødlen skrev, for 9 minutter siden:

Vrøvl for os “rigtige” københavnere, ægte københavner er indre by, brokvarterer, resten er “udkantskøbenhavn” Brønshøj, Husum, Valby, Kgs.Enghave, Sydhavnen, Amager.

Selv er jeg fra indre by og undfanget I Finland og haft en del af min ungdom på Vestegnen. 

Nu bor jeg i Gentofte kommune. 

Jamen, du har jo ret. Og jeg siger jo egentlig ikke andet end det..... "udkantskøbenhavn" kan sagtens være Valby osv (så længe det er Københavns kommune), men ikke Gentofte, Frederiksberg, Pestegnen osv. 

Skrevet

@Den_glade_amatør whoop whoop!
Du har fået dig en så-man-ikke-blander-folk-sammen-avatar på din profil!  Nøøøj det er brugervenligt! Tak! <3 
ER DET SÅ FORDI DU LIGE ER FLYTTET TIL STORKØBENHAVN? :lol:

Nu mangler jeg snart kun at @Bebop og @Advarsel slår plat og krone om hvem der skal ha' Anna Kournikova (tror jeg) og bananen selvom billedet ikke er det samme, og måske ikke engang samme tenniskamp? Eller samme pige?
Det sker ret ofte at jeg ikke kan huske/genkende den ene fra den anden. Det er først for nyligt gået op for mig at det ikke er den samme bruger.
Tror faktisk jeg en enkelt gang har sendt en rosende PM til den ene som egentlig var tiltænkt den anden - eller også var det omvendt. Men der blev heldigvis ikke svaret :D 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 7 timer siden:

Jeg er undfanget på RUC i Roskilde i et eller andet kosteskab eller klasseværelse, hvor min mor var Hus-sekretær (og jomfru) og min far var førsteårs studerende (Humaniora).
Han droppede vist ud pga. fravær eller lign. og fordi han egentlig bare havde mest lyst til at spille guitar, lave damer og arbejde med træ :D 
De havde et "Shotgun Wedding" og blev separeret igen før jeg kunne gå. 
De var bare snothamrende liderlige og misfortolkede det som evig samhørighed og sjælefrænder... i et par måneder :P 
Ovenstående forklarer formentlig en del for dem af jer der har mødt mig. Jeg er et DIREKTE genetisk resultat af "opposites attract" og at liderlighed og hovedløs forelskelse nemt bliver forvekslet med noget andet end det er. 

i et telt i det sydlige sverige :ph34r: men 100 % jyde

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 9 minutter siden:

@Den_glade_amatør whoop whoop!
Du har fået dig en så-man-ikke-blander-folk-sammen-avatar på din profil!  Nøøøj det er brugervenligt! Tak! <3 

Jamen selv tak. Fint, at du formår rose på en måde, som falder fint i hak med trådens emne og overhovedet ikke afsporer. ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.