Hop til indhold

3 Timer i Horsens

Featured Replies

Skrevet

Hello jungs

Skal have min bil til service i morgen og har derfor 3 timer fri

Nogen anbefaling at et godt sted med sød thai til fp i Horsens?

Weston

Skrevet

Hvor er service med din bil Henne - så det vel gåafstand derfra mvh Bn

Skrevet

m64m skrev, for 51 minutter siden:

Hvad er det gode ved hende her og hvad er hendes priser?

Svaret var givet ud fra et ønske om en thai i Horsen og der er Leena efter min mening i den bedre ende

Synes ikke hendes billeder viser hvordan hun virkelig ser ud - jeg synes hun er både køn og velskabt. Jeg efterspørger ikke så meget massagedelen og sexdelen synes jeg hun lever sig fuldt ind i.

Hun er vel lidt dyr - hendes pris var for 45 min med fuld pakke mere end jeg giver for 1 time i Vejle

Skrevet
gamlingen skrev, for 2 timer siden:

Svaret var givet ud fra et ønske om en thai i Horsen og der er Leena efter min mening i den bedre ende

Synes ikke hendes billeder viser hvordan hun virkelig ser ud - jeg synes hun er både køn og velskabt. Jeg efterspørger ikke så meget massagedelen og sexdelen synes jeg hun lever sig fuldt ind i.

Hun er vel lidt dyr - hendes pris var for 45 min med fuld pakke mere end jeg giver for 1 time i Vejle

Jeg kontaktede hende i 2019 netop pba hendes billeder som var de samme dengang som nu, og da hendes annonce tekst er yderst sparsom mht ydelser og priser startede jeg med at spørge ind til disse, samtidig med tidspunkt og længde af besøg.

Hun må have haft en dårlig dag for det svar jeg fik var direkte ubehøvlet, så hun blev strøget af listen.

Skrevet
Max Power skrev, for 29 minutter siden:

Jeg kontaktede hende i 2019 netop pba hendes billeder som var de samme dengang som nu, og da hendes annonce tekst er yderst sparsom mht ydelser og priser startede jeg med at spørge ind til disse, samtidig med tidspunkt og længde af besøg.

Hun må have haft en dårlig dag for det svar jeg fik var direkte ubehøvlet, så hun blev strøget af listen.

Prøv at søge herinde på Farida og Faida. Så kommer der lidt historik. Har besøgt hende med jævne mellemrum siden 2012 . Men mest til snak og massage. Hun er en bestemt dame så jeg undres ikke hvis du har fået en opsang af hende. Hendes ydelser fejler intet men hun er ikke kundevenlig med mindre man kender hende. Sidst jeg var der for et par måneder siden var der en pige mere i klinikken som jeg fik tilbudt. Men jeg afslog venligt da hun ikke var noget for mig. 

Det er hende til venstre på billeder. Passer faktisk stadigvæk ok på trods af de år der gået siden de er taget. 

8000

Redigeret af 8000

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.