Hop til indhold

Føler sig udnyttet af “GP”?

Featured Replies

Skrevet
cockycockysuckysucky2 skrev, den 19.2.2023 at 22:38:

Ludere er spoleret oven i skalden. Tror bare jeg holder mig til normale hverdags piger som har respekt for sin krop fra nu af. 

WOW...Undskyld mig, men er der en administrator som kan blokerer det her vanvidmenneske? :shock:

Er det ikke gået op for manden at han befinder sig på en webside for ''ludere''?:wacko: Hvad laver du her hvis du hader os så meget? Skulle du ikke til at finde noget andet at gå op i, end at have travlt med at nedgøre og tilsvine os kvinder i branchen? Magen til mandschauvinisme, og whorephobia skal man lede længe efter!!!

• Svar 94
  • Visninger 11.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• har prøvet lidt forskelligt men den episode jeg blev mest irriteret over var en gp som jeg har besøgt rigtig mange gange . vi har det rigtig godt sammen , vi snakker om alt , gør ting udenfor menuen ,

• Der ville jeg nok have givet mig til at grine og gå min vej og aldrig komme tilbage....

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Tror branchen samlet set vil sætte stor pris på det.. Kan vi evt sende en blomst og chokolade til den pige der lykkeligvis fik dig gjort indebrændt nok til dit valg om at ikke besøge piger længere.?

Skrevet
Mook skrev, for 32 minutter siden:

Hahahha :biggrin: jeg skrev og trykkede for hurtigt, og det var alt hvad det var sket, sorry ;) guys 

#PanicMustPushTheButtons :lol: 

Det går nok, bare lidt sjovt at se dig føre en debat med dig selv ;) 

Skrevet

Har jeg følt mig udnyttet af en GP?
Næh - det synes jeg ikke .. 

Ved de piger, jeg har besøgt indtil nu, har jeg kun oplevet ærlighed og gennemsigtighed, og god behandling ... 

Jeg har endnu ikke oplevet - med @Eva Nadine udtryk - at 'male uden for stregerne' selv om det selvfølgelig foregår tit og ofte ... 
Men jeg ville også være temmelig forsigtig med relation uden for møderne - det hænger også sammen med erfaringer jeg har gjort i helt anden sammenhæng ... 
Og er der noget der kegler - det være sig følelser, økonomi etc - ja, så er det vel indiskutabelt vores eget ansvar ...
Der er jo ingen der tvinger os til at blive hængende ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
skunken skrev, for 4 timer siden:

Altså mange af dem jeg har hørt om og nogle jeg kender, betaler for at pigen ikke længere er aktive i bar miljøet. 

Jeg går ikke på bar, så det ved jeg ikke noget om...

Skrevet
Møffe skrev, for 13 minutter siden:

Jeg går ikke på bar, så det ved jeg ikke noget om...

Bargirl i thailand er det samme som GP, bare et andet navn. De har beerbar girls, gogo girls og freelancers. alle er GPer

Skrevet
Mook skrev, for 3 timer siden:

En lille smule irriterende hvorfor man begynder at snakke om “sponsor’er” nu igen hele tiden herinde ? 
Tror i virkeligheden er der alle lande, der er brug for sponserer - og hvor ofte jeg hører kvinderne der taler om pik og penge hele aftenen, når jeg sidder på en café - så hvad skal jeg forså ?? 

Du behøver jo ikke at føle du skal forsvare Thailand eller andre kvinder/thaier -selv thaier er meget forskellige. Jeg har kun erfaringer fra thaier i forhold til, at have en sponser -fordi det er flere der har fortalt det til mig direkte. Mange thaier forstår at lave en forretning på en helt anden, og kreativ måde end andre... Jeg Elsker Thailand og thaier -når jeg skriver er det ikke for at pege finger af dem eller nedgøre... Og mener ikke de er værre end nogen andre. Mit erfaringsgrundlag er bare størst med thaier...

Det du skal forstå er kvinderne tænker kun på pik og penge... -mange mænd lader sig udnytte, og tror de kan købe sig til kærlighed... Desværre er det også mange dansker der tror -når man er gift med en thai -så han man købt hende... -disse fordomme er jeg stødt på en i mellem -og det er meget svært, at overbevise/argumentere for det ikke behøver at være tilfældet;-)  

Skrevet
cockycockysuckysucky2 skrev, den 20.2.2023 at 01:38:

Ludere er spoleret oven i skalden. Tror bare jeg holder mig til normale hverdags piger som har respekt for sin krop fra nu af. 

Jeg kunne sige SÅ meget til den sætning. Men jeg vælger at være det bedre menneske og lader være ;) 

Skrevet
cockycockysuckysucky2 skrev, den 19.2.2023 at 19:38:

Till lykke med det. De er ikke helt nemme at finde de der hverdagspigerne med respekt for sin krop. Og når man endelig lykkes og hooker op med hende, giver hende alt - inklusive kærlighed, intellektuel og seksuel stimulans og ... eh ja .... penge, så tager det ikke så lang tid inden de glemmer den. Respekten for kroppen altså. Langsomt åbner de den for andre og mindre lækre  invasive ting end min stolte pik; sukker og fedt, kolesterol og oxidanter, chokolade, chips og flæskesteg med brunsovs - masser af brunsovs (undskyld skat, tror du evt at det  bliver lidt sovs over til mig?). Og en dag står man der og indser at selv om det er længe siden hun respekterede sin krop, så forventes du stadig at gøre det - og at ønske den og begære den, selv om hun forgiftet af vellevned har tabt lysten, interessen og orken til al form for fysiske aktiviteter.

Så står du der med øjnene i computeren og din aldrende - men stadig nogenlunde alerte - pik i hånden og forsøger huske vad den hed, den der siden med alle de dersens lækre kvinderne som tilbyder glæde og intimitet til dem som mangler det. Ikke bare til dem desværre, men også til en masse klaphatte for hvilke den største tilfredsstillelsen er at nedværdige dem og kalde dem for luder og andet grimt.

Det er sgu ikke nemt livet, og hvordan man end drejer og vender sig og roterer omkring sin egen akse, så har man stadig røven der bag.

Skrevet

Man kan kun udnyttes vil man vil lade sig udnytte.

Skrevet
Annika.Sofia.A skrev, for 12 timer siden:

WOW...Undskyld mig, men er der en administrator som kan blokerer det her vanvidmenneske? :shock:

Enkelte er desværre udenfor pædagogisk rækkevidde, @Annika.Sofia.A 

Ignorér, ignorér, ignorér :x

Skrevet

Det er ingen tvivl om, at trådstarter har været ude for noget meget ydmygende og grænseoverskridende -det gør han er i dyb sorg og fortvivlelse, og følelsen af at blive udnyttet på det groveste har jo ramt ham dybt. Selv om han kender præmisserne, da han besøgte en gp er han jo ikke på nogen måde professionel -ligesom de fleste gp -om ikke andet har de erfaring med, at møde forskellige mænd -man kommer lynhurtigt meget tæt på hinanden (springer flere led over) og har sex -det kan jo være en vild følelsesladet  oplevelse -efterfølgende skal man lige samle sig, og finde tilbage til sig selv igen -det kan være svært og tager tid -specielt hvis man er ensom og meget alene -så kan man have et ophobet behov -som man ellers ikke får afløb for -når man så endelig får muligheden sammen med en gp -er det lynhurtigt overstået før man næsten er kommet i gang -det kan godt være det er "præmissen" men det er jo på ingen måde naturligt -og man kan blive fanget i sine egen "følelsers vold" -man håber så meget det kan blive til mere -når det har været så godt og føles så rigtigt, hvad er det så til hindre for, at det kan lykkes, man bliver kærester... Hvis man nu giver hende gaver og invitere hende ud -så må det da lykkes... 

Det er noget vi "leger" 2 voksne mennesker har sex, legere forelsket, siger en masse søde ord til hinanden i et meget kort tidsrum. Det er noget vi er enig om -Præmissen: kunden betaler med penge, for en ydelse, i et kort tidsrum. Og går efterfølgende igen ud i samfundet. Pigen forsætter sit arbejde. Manden forsætter sit ensomme liv "uden en kæreste" indtil næste gang han besøger pigen igen -de gentager succesen i et kort tidsrum -livet går videre... Præmissen er den samme den ændre sig ikke, medmindre man selv ændre dem -går et skridt videre f.eks. manden har gaver med, og invitere pigen ud -de taler ikke om denne ændring af deres udvidet samvær de gør det bare -manden håber at det betyder mere, og de nu er tættere på det han drømmer om -pigen nyder bare at hygge sig med god mad og selskab... Deres kemi er god og de har måske haft kontakt i mellem besøgene via sms/opkald. Manden er sikker på de faktisk er kærester -indtil pigen gør krav på betaling for tiden de har været sammen -her bryder mandens verden sammen han er i chok og rystet... -hvordan kan man rejse sig igen efter dette -følelserne er i vildrede modsatrettede! -det går op for ham at pigen ikke gengælder hans følelser for hende, og det hele var en forretning for hende, som hun naturligvis vil have betaling for. Manden føler sig udnyttet - selv om han har betalt alt -gaver, middag og den sex de har haft, også vil hun have mere! Det er ulogisk og faktisk urimeligt ud fra hans perspektiv. 

Er det manden der har skylden og ansvaret alene? Har man ikke et gensidigt ansvar for præmissen respekteres hele vejen, og er man i tvivl om den anden har "glemt" den -sikre man sig da, gør man ikke? Ved at i talesætte den igen. Det kan være en killer i forhold til den gode stemning, men er det ikke det, der står i "manualen" til GP? -hun er den professionel  -manden/kunden er amatør...

Det er altså et gensidigt ansvar! Det er jo tydeligt i denne tråd, at det er mange der er bevist om deres eget ansvar. Men man må nødvendigvis også kræv at modparten tager sit ansvar for præmissen bliver overholdt -og ikke bare lader det gå og først, når det hele er overstået kræver præmissen bliver overholdt... Så har manden/kunden en fair chance for, at vælge til eller fra, og forstå hvad det hele handler om... Og man undgår at nogen bliver ulykkelig, og føler sig endnu mere ensomme, og udnyttet på deres godhed ;-) Det er en lille ting, som betyder så meget for os mænd, og det ville være så storsindet og overskudsagtigt af jer kvinder;-) 

Jeg skriver ikke det her for at retfærdiggøre trådstarter -men mere fordi jeg selv har prøvet et og andet igennem min tid med gp/kvinder, og også kan se ts og jeg slet ikke er alene om, at havde følt sig udnyttet på vores godhed/naivitet af en kvinde. Og kvinderne rent faktisk også har prøvet det en enkelt gang eller 2. 

Kan vi ikke gøre det bedre for hinanden. Behøver vi at kalde hinanden grimme ting i forsøget på, at blive forstået -det er så uværdigt for alle...     

Skrevet
Møffe skrev, 1 time siden:

.... 

Er det manden der har skylden og ansvaret alene? Har man ikke et gensidigt ansvar for præmissen respekteres hele vejen ....

I den idealiske verden måske... 

Man kan absolut sige at man har et gensidigt ansvar for at f.eks en kæresterelation skal fungere. Men det er jo noget andet.

Og dem som oplever at de er blevet snydt af en GP, har jo heller ingen relation med dem længere.

Men det er kun dig selv som har ansvar for din helbred; mentalt, fysiskt og økonomiskt. I den idealiske verden tager vi ansvar for hinanden alle sammen - og gerne også for naturen og for vores børn og deres fremtid på planeten. Det er bare det at vi ikke gør det.

Og at forvente sig at en GP tager ansvar for din økonomi, er at lægge sig ned og vente på problemer. Den ene måske gør, men ikke den anden.

Det er jo nemlig det lille problem med GP'er - de er forskellige, ligesom folk i almindelighed.

Skrevet
Møffe skrev, for 6 timer siden:

Det er ingen tvivl om, at trådstarter har været ude for noget meget ydmygende og grænseoverskridende -det gør han er i dyb sorg og fortvivlelse, og følelsen af at blive udnyttet på det groveste har jo ramt ham dybt. Selv om han kender præmisserne, da han besøgte en gp er han jo ikke på nogen måde professionel -ligesom de fleste gp -om ikke andet har de erfaring med, at møde forskellige mænd -man kommer lynhurtigt meget tæt på hinanden (springer flere led over) og har sex -det kan jo være en vild følelsesladet  oplevelse -efterfølgende skal man lige samle sig, og finde tilbage til sig selv igen -det kan være svært og tager tid -specielt hvis man er ensom og meget alene -så kan man have et ophobet behov -som man ellers ikke får afløb for -når man så endelig får muligheden sammen med en gp -er det lynhurtigt overstået før man næsten er kommet i gang -det kan godt være det er "præmissen" men det er jo på ingen måde naturligt -og man kan blive fanget i sine egen "følelsers vold" -man håber så meget det kan blive til mere -når det har været så godt og føles så rigtigt, hvad er det så til hindre for, at det kan lykkes, man bliver kærester... Hvis man nu giver hende gaver og invitere hende ud -så må det da lykkes... 

Det er noget vi "leger" 2 voksne mennesker har sex, legere forelsket, siger en masse søde ord til hinanden i et meget kort tidsrum. Det er noget vi er enig om -Præmissen: kunden betaler med penge, for en ydelse, i et kort tidsrum. Og går efterfølgende igen ud i samfundet. Pigen forsætter sit arbejde. Manden forsætter sit ensomme liv "uden en kæreste" indtil næste gang han besøger pigen igen -de gentager succesen i et kort tidsrum -livet går videre... Præmissen er den samme den ændre sig ikke, medmindre man selv ændre dem -går et skridt videre f.eks. manden har gaver med, og invitere pigen ud -de taler ikke om denne ændring af deres udvidet samvær de gør det bare -manden håber at det betyder mere, og de nu er tættere på det han drømmer om -pigen nyder bare at hygge sig med god mad og selskab... Deres kemi er god og de har måske haft kontakt i mellem besøgene via sms/opkald. Manden er sikker på de faktisk er kærester -indtil pigen gør krav på betaling for tiden de har været sammen -her bryder mandens verden sammen han er i chok og rystet... -hvordan kan man rejse sig igen efter dette -følelserne er i vildrede modsatrettede! -det går op for ham at pigen ikke gengælder hans følelser for hende, og det hele var en forretning for hende, som hun naturligvis vil have betaling for. Manden føler sig udnyttet - selv om han har betalt alt -gaver, middag og den sex de har haft, også vil hun have mere! Det er ulogisk og faktisk urimeligt ud fra hans perspektiv. 

Er det manden der har skylden og ansvaret alene? Har man ikke et gensidigt ansvar for præmissen respekteres hele vejen, og er man i tvivl om den anden har "glemt" den -sikre man sig da, gør man ikke? Ved at i talesætte den igen. Det kan være en killer i forhold til den gode stemning, men er det ikke det, der står i "manualen" til GP? -hun er den professionel  -manden/kunden er amatør...

Det er altså et gensidigt ansvar! Det er jo tydeligt i denne tråd, at det er mange der er bevist om deres eget ansvar. Men man må nødvendigvis også kræv at modparten tager sit ansvar for præmissen bliver overholdt -og ikke bare lader det gå og først, når det hele er overstået kræver præmissen bliver overholdt... Så har manden/kunden en fair chance for, at vælge til eller fra, og forstå hvad det hele handler om... Og man undgår at nogen bliver ulykkelig, og føler sig endnu mere ensomme, og udnyttet på deres godhed ;-) Det er en lille ting, som betyder så meget for os mænd, og det ville være så storsindet og overskudsagtigt af jer kvinder;-) 

Jeg skriver ikke det her for at retfærdiggøre trådstarter -men mere fordi jeg selv har prøvet et og andet igennem min tid med gp/kvinder, og også kan se ts og jeg slet ikke er alene om, at havde følt sig udnyttet på vores godhed/naivitet af en kvinde. Og kvinderne rent faktisk også har prøvet det en enkelt gang eller 2. 

Kan vi ikke gøre det bedre for hinanden. Behøver vi at kalde hinanden grimme ting i forsøget på, at blive forstået -det er så uværdigt for alle...     

Dit svar er simpelthen så empatisk, som jeg aldrig har læst noget.

Og essensen i livet må altid være, at udvise empati for dem, man forstår mindst. Det er både næstekærligt og et helt ufatteligt udtryk for menneskeligt overskud. RESPEKT !
Dit indblik og perspektiv er grundlæggende alt det, denne her tråd har brug for. 
Vi er nok mange, som er ramt af afstumpetheden i visse kommentarer, og du har helt sandsynligvis ret i årsagen.
Hvis jeg har læst noget klogt de sidste par uger - er det ganske enkelt dine ord. 
(og jeg har oplevet det modsatte af din... det er svært, når man giver af det, som er særligt og ikke får igen af "samme mønt" - hvor en proff relation udvikler sig til en privat, for så at blive efterladt med en ligegyldighed, som er svær at bære).

XoXo

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 22 timer siden:

Det går nok, bare lidt sjovt at se dig føre en debat med dig selv ;) 

Det var også mening B)

Skrevet
cockycockysuckysucky2 skrev, den 19.2.2023 at 19:38:

Jeg skal ikke sige så meget om det her, det jeg ville sige - har jeg sagt. 
Det er hans personlighedsproblemer og primære emotionelle systemer - det kan man ikke lave om. 

Skrevet
Møffe skrev, for 20 timer siden:

Du behøver jo ikke at føle du skal forsvare Thailand eller andre kvinder/thaier -selv thaier er meget forskellige. Jeg har kun erfaringer fra thaier i forhold til, at have en sponser -fordi det er flere der har fortalt det til mig direkte. Mange thaier forstår at lave en forretning på en helt anden, og kreativ måde end andre... Jeg Elsker Thailand og thaier -når jeg skriver er det ikke for at pege finger af dem eller nedgøre... Og mener ikke de er værre end nogen andre. Mit erfaringsgrundlag er bare størst med thaier...

Det du skal forstå er kvinderne tænker kun på pik og penge... -mange mænd lader sig udnytte, og tror de kan købe sig til kærlighed... Desværre er det også mange dansker der tror -når man er gift med en thai -så han man købt hende... -disse fordomme er jeg stødt på en i mellem -og det er meget svært, at overbevise/argumentere for det ikke behøver at være tilfældet;-)  

Tak for din redegørelse  - og unadulterated meaning <3

Skrevet
Møffe skrev, for 8 timer siden:

-specielt hvis man er ensom og meget alene -så kan man have et ophobet behov -som man ellers ikke får afløb for -når man så endelig får muligheden sammen med en gp -er det lynhurtigt overstået før man næsten er kommet i gang -det kan godt være det er "præmissen" men det er jo på ingen måde naturligt -og man kan blive fanget i sine egen "følelsers vold" -man håber så meget det kan blive til mere -når det har været så godt og føles så rigtigt, hvad er det så til hindre for, at det kan lykkes, man bliver kærester... Hvis man nu giver hende gaver og invitere hende ud -så må det da lykkes... 

Det er noget vi "leger" 2 voksne mennesker har sex, legere forelsket, siger en masse søde ord til hinanden i et meget kort tidsrum. Det er noget vi er enig om -Præmissen: kunden betaler med penge, for en ydelse, i et kort tidsrum. Og går efterfølgende igen ud i samfundet. Pigen forsætter sit arbejde. Manden forsætter sit ensomme liv "uden en kæreste" indtil næste gang han besøger pigen igen -de gentager succesen i et kort tidsrum -livet går videre... Præmissen er den samme den ændre sig ikke, medmindre man selv ændre dem -går et skridt videre f.eks. manden har gaver med, og invitere pigen ud -de taler ikke om denne ændring af deres udvidet samvær de gør det bare -manden håber at det betyder mere, og de nu er tættere på det han drømmer om -pigen nyder bare at hygge sig med god mad og selskab... Deres kemi er god og de har måske haft kontakt i mellem besøgene via sms/opkald. Manden er sikker på de faktisk er kærester -indtil pigen gør krav på betaling for tiden de har været sammen -her bryder mandens verden sammen han er i chok og rystet...

Gode pointer!!
Ja, der er ganske mange ensomme mænd derude, der besøger pigerne af samme grund.
Og mange af de mænd kender ikke så meget til verden.
Og da slet ikke til kvinder.
De har også tit nogle alt for idylliserende forestillinger om hvordan det er at få en kæreste og leve i et parforhold - forestillinger som @Bananas punkterer ovenfor på en ganske hyggelig, humoristisk og afdæmpet måde ...
Og når den illusion brister, gør det meget, meget ondt ... 

For mit eget vedkommende, er jeg godt nok 'kronisk kæresteløs' ... 
Men jeg er ikke ensom!!
Det gør en meget stor forskel, det giver mere frirum til at manøvrere, og jeg har haft en del med mennesker at gøre og er derfor mere opmærksom og mere forsigtig ...
På grund af dårlige erfaringer, måske lidt for forsigtig, sådan helt generelt ... 
Jeg besøger GP'er, blandt andet fordi mine private omstændigheder reelt gør det vanskeligt for mig at have en kæreste ... 

Jeg tænker det pigerne kan gøre, er at undgå at være opsøgende og bygge falske forventninger ..  (noget jeg aldrig har været udsat for, men som det ser ud til er sket for TS)
Og så være opmærksom på gæstens signaler - som flere af pigerne herinde også beskriver ... 

Og hvad pokker gør man for de mænd, der er meget ensomme - også så de undgår at blive snydt og udnyttet ... ?
Det handler meget om at skabe netværk, så de undgår at blive alt for fokuseret på pigerne ... og i øvrigt kan støtte hinanden, og finde lidt mere ud i verden.
Dén GP jeg tit omtaler, prøver at skabe kontakt / samtalegrupper ("sharing") mellem nogle af sine gæster - hun er meget obs på problemet ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
cockycockysuckysucky2 skrev, den 19.2.2023 at 11:38:

Udspring i anden tråd “har i scoret en GP”.

Hvor mange har oplevet at give gaver og blomster mm til en “GP” og troede at i have en reel relation, og pigen var glad og tog imod alt med kyshånd. Men når alt kom til alt var det kun pengene/gaverne de vil have. Intet andet.

Det er der sikkert en del som har prøvet. Mig inklusiv. I kan læse min historie i det link jeg har tilknyttet til den anden tråd.

Del gerne jeres historier i denne tråd.

Som udgangspunkt er der vel ingen sammenhæng mellem at blive snydt af en GP og at score en? 

Typisk vil en GP jo snyde dig på andre måder. Der handler det typisk om ikke at levere ydelsen, der bliver betalt for, snyd med tid etc. Det andet bliver simpelthen for kompliceret og ville være spild af alles tid og ressourcer. Men man har jo hørt om det med netdating etc. og pengeoverførsler. Jeg skal dog selvfølgelig ikke afvise tanken (men igen - det ville simpelthen være fuldstændig spild af ressourcer).

Som f.eks. @AgentLeman skriver:

AgentLeman skrev, den 19.2.2023 at 12:43:

øv øv . man føler sig rigtig udnyttet . der er så mange bedre måder for gperne at få ekstra penge ud af os på , men alligevel tyger nogle til den slags og i stedet udnytter en stærk relation i stedet . skyder sig selv i foden

Hvis nogen escortpiger/GP’er snyder eller noget lignende, så kan man jo skrive ud på EG og advare. Men det kan selvfølgelig også være et svært emne at udtale sig om. Så der behøves ikke at være nogen “bristede illusioner” som flere medlemmer nævner. I den sammenhæng bør man selvfølgelig også nævne bagmænd etc. 

Jeg tænker dog som udgangspunkt ikke, at det korrekte vil være at hænge andre ud etc. Men det kan jo bare være mig. Det er jo også sjældent, at man hører om ensomme mænd, kvinder etc., der bliver snydt i escort. Det her er jo en forretning der skal køre – til glæde for alle. Det virker næsten som om, at der bliver fisket efter et eller andet. F.eks. er mit indtryk, at EG’ere er nogle forholdsvis gæve klienter.

God aften :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
Hr. Skovfugl skrev, for 21 timer siden:

Enkelte er desværre udenfor pædagogisk rækkevidde, @Annika.Sofia.A 

Ignorér, ignorér, ignorér :x

Ja, men jeg er ikke enig i at disse personer skal ignores. De skal bekæmpes. Blokeres fra sider som disse, og generelt ikke have mulighed for at oprette nye profiler. 

Det er jo ganske tydeligt at manden er en klassisk incel og ja google gerne løs for at forstå helheden af dette begreb :)

Manden er blevet afvist mere en gang af kvinder som han var romantisk interesserede i og som han havde oprigtige følelser for hvilket jo sker for alle ofte flere gange i løbet af ens liv,  både for mænd og kvinder. Måden er hvordan man håndtere sådan en afvisning, og i hans tilfælde meget meget dårligt. Han mener at han har ret til at gå online og tilsvine enhver kvinde i branchen og kalde os diverse grimme ting, og han mener det er retfærdigt og politisk korrekt. 

Lad os værne sammen om alle de gode mænd der vil os noget godt, som og kan finde ud af at behandle os med respekt. Både online og face to face <3

Redigeret af Annika.Sofia.A

Skrevet
Annika.Sofia.A skrev, for 2 timer siden:

Ja, men jeg er ikke enig i at disse personer skal ignores. De skal bekæmpes. Blokeres fra sider som disse, og generelt ikke have mulighed for at oprette nye profiler. 

Det er jo ganske tydeligt at manden er en klassisk incel og ja google gerne løs for at forstå helheden af dette begreb :)

Manden er blevet afvist mere en gang af kvinder som han var romantisk interesserede i og som han havde oprigtige følelser for hvilket jo sker for alle ofte flere gange i løbet af ens liv,  både for mænd og kvinder. Måden er hvordan man håndtere sådan en afvisning, og i hans tilfælde meget meget dårligt. Han mener at han har ret til at gå online og tilsvine enhver kvinde i branchen og kalde os diverse grimme ting, og han mener det er retfærdigt og politisk korrekt. 

Lad os værne sammen om alle de gode mænd der vil os noget godt, som og kan finde ud af at behandle os med respekt. Både online og face to face <3

Er helt enig i det ikke hjælper at ignorer dårlig adfærd -og at det skal bekæmpes -og er helt sikker på trådstarter og andre har fået noget respons i denne tråd, de kan tænke nærmere over, og bruge til noget i fremtiden;-) Det kunne være fedt, at enhver kvinde/kunde i branchen læste denne tråd og tog til sig, hvor galt det kan gå, når man ikke behandler hinanden ordentligt... trådstarter og andre er bleven et produkt af: -Alt handler om penge, og hvordan man kan skrabe flest muligt til sig vs hvad man kan/ikke kan købe for penge -uden hensyn til dem det går ud over... Og det kan rent faktisk give bagslag en dag...   Lad os værne om alle de gode kvinder og mænd der vil os det godt, som kan finde ud af, at behandle os med respekt. Både online og face to face;-)

Det er farligt at lege med folks følelser det ved enhver både kvinder og mænd der har følelser... Ligeværdighed, gensidig respekt for hinanden det er jo det der skal til;-) At det så er meget umoderne, og helst skal være dem og os, og jo mere smart i en fart jo bedre! Com on! det holder jo ikke i længden alligevel.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.