Administrator 6269 Skrevet 5. December, 2013 (edited) Så er det tid til en ny konkurrence, her på Eroguide.dk. Præmien er denne gang, er 45 minutter i selskab med liderlige Line. Konkurrencen starter i dag, den 5. december 2013 og køre til og med den 15. januar 2014. Hvordan deltager du i konkurrencen? Måden du deltager i konkurrencen er ved at være hjælpsom på Eroguide.dk, det kan enten være ved at skrive anmeldelser/beretninger om dine besøg ved glædespiger og klinikker, eller ved at hjælpe brugere med deres efterlysninger. Dine indlæg skal naturligvis være konstruktive, for at tælle med i konkurrencen. Så anmeldelser/beretninger på kun 2 linjer og svar på efterlysninger med svar ala "Hun er fræk" osv. tæller ikke med i konkurrencen. For hver anmeldelse/beretning du skriver får du 5 lodder, og for hvert konstruktivt og hjælpende svar under efterlysninger, får du ét lod i konkurrencen. For hvert lod du samler sammen får du én ekstra vinderchancen og jo flere lodder du har, jo større vinderchance har du. Det handler derfor ikke om at skrive den bedste eller flest anmeldelser/beretninger, men om at være hjælpsom. Du behøver ikke selv holde styr på hvor mange lodder du har samlet sammen, det tæller jeg sammen når konkurrencen er slut, og trækker en vinder. Du kan læse en mere om Line, på nedenstående adresse: http://www.pigekollektivet.com/Pigerne.html Held og lykke i konkurrencen! NB: Konkurrencen er venligt sponsoreret af Sidespringeren, bager og Rejsenetværk (de 30 minutter), samt Line (de sidste 15 minutter). Redigeret 16. Januar, 2014 af Administrator 16 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 24. Januar, 2014 Så er der fundet en vinder af konkurrencen. Den heldige vinder blev Sleino, stort tillykke til ham 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 24. Januar, 2014 Godt man ikke er misundelig...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 47 Skrevet 24. Januar, 2014 Wuhu.... jeg vinder aldrig noget :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 24. Januar, 2014 jamen tillykke med den skønne gevinst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 24. Januar, 2014 Hej Sleino It's a dirty job but someone's gotta do it - tillykke med den fine gevinst, håber vi hører om seancen i dette forum... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 24. Januar, 2014 Så er der fundet en vinder af konkurrencen. Den heldige vinder blev Sleino, stort tillykke til ham. Tillykke Sleino - du har noget at glæde dig til - husk at Line har en lille ekstrapræmie fra mig liggende med 1 times massage af hendes vagtpige - så det er en god ide at aftale en dag med Line, hvor vagtpigen også er med på vagt og har massagebriksen klar Se evt. min anmeldelse her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 47 Skrevet 24. Januar, 2014 Tillykke Sleino - du har noget at glæde dig til - husk at Line har en lille ekstrapræmie fra mig liggende med 1 times massage af hendes vagtpige - så det er en god ide at aftale en dag med Line, hvor vagtpigen også er med på vagt og har massagebriksen klar Se evt. min anmeldelse her: Fedt!!! Det må jeg lige finde ud af hvordan det kan lade sig gøre, men jeg lover at jeg nok skal give en fyldestgørende beretning af min oplevelse! /Sleino 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham den høje 57 Skrevet 25. Januar, 2014 Tillykke herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 255 Skrevet 27. Januar, 2014 Jeg er pishamrende misundelig, men kan dog glæde mig på andres vegne - Tillykke Sleino 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 30. Januar, 2014 Tillykke med gevinsten her fra èn af de glade sponsorer, Sleino! Du har i den grad noget at se frem til.... Line er en skøøøøn gudinde! Vh. Sidespringeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 47 Skrevet 2. Februar, 2014 Som lovet en beretning af mit besøg hos Line: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> /Sleino Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg