Hop til indhold
Administrator

Julekonkurrence: Vind 45 minutter med liderlige Line [Slut]

Recommended Posts

Så er det tid til en ny konkurrence, her på Eroguide.dk. Præmien er denne gang, er 45 minutter i selskab med liderlige Line. Konkurrencen starter i dag, den 5. december 2013 og køre til og med den 15. januar 2014.
 
Hvordan deltager du i konkurrencen?
Måden du deltager i konkurrencen er ved at være hjælpsom på Eroguide.dk, det kan enten være ved at skrive anmeldelser/beretninger om dine besøg ved glædespiger og klinikker, eller ved at hjælpe brugere med deres efterlysninger.
 
Dine indlæg skal naturligvis være konstruktive, for at tælle med i konkurrencen. Så anmeldelser/beretninger på kun 2 linjer og svar på efterlysninger med svar ala "Hun er fræk" osv. tæller ikke med i konkurrencen.
 
For hver anmeldelse/beretning du skriver får du 5 lodder, og for hvert konstruktivt og hjælpende svar under efterlysninger, får du ét lod i konkurrencen.
 
For hvert lod du samler sammen får du én ekstra vinderchancen og jo flere lodder du har, jo større vinderchance har du. Det handler derfor ikke om at skrive den bedste eller flest anmeldelser/beretninger, men om at være hjælpsom. 
 
Du behøver ikke selv holde styr på hvor mange lodder du har samlet sammen, det tæller jeg sammen når konkurrencen er slut, og trækker en vinder.
 
Du kan læse en mere om Line, på nedenstående adresse:
 
Held og lykke i konkurrencen!
 
NB: Konkurrencen er venligt sponsoreret af Sidespringeren, bager og Rejsenetværk (de 30 minutter), samt Line (de sidste 15 minutter).
Redigeret af Administrator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sleino

 

 

It's a dirty job but someone's gotta do it - tillykke med den fine gevinst, håber vi hører om seancen i dette forum... :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der fundet en vinder af konkurrencen. Den heldige vinder blev Sleino, stort tillykke til ham.

 

Tillykke Sleino - du har noget at glæde dig til :wink:  - husk at Line har en lille ekstrapræmie fra mig liggende med 1 times massage af hendes vagtpige - så det er en god ide at aftale en dag med Line, hvor vagtpigen også er med på vagt og har massagebriksen klar  :D

 

Se evt. min anmeldelse her: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke Sleino - du har noget at glæde dig til :wink: - husk at Line har en lille ekstrapræmie fra mig liggende med 1 times massage af hendes vagtpige - så det er en god ide at aftale en dag med Line, hvor vagtpigen også er med på vagt og har massagebriksen klar :D

Se evt. min anmeldelse her:

Fedt!!! Det må jeg lige finde ud af hvordan det kan lade sig gøre, men jeg lover at jeg nok skal give en fyldestgørende beretning af min oplevelse!

/Sleino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...