Hop til indhold

Glædespigernes boliger

Featured Replies

Skrevet

De herrer

Jeg er småfascineret af denne branche og særligt, hvad den har at tilbyde mig, hvilket først og fremmest er god sex med smukke og søde kvinder, som man ellers skulle arbejde hårdt for at score i byen, hvis man ellers ville kunne finde dem der. 

Et af mine spørgsmål angår nu mere en essentiel praktisk foranstaltning: boligen, hvor de arbejder og bor. Jeg antager dels ved jeg, at nogle bor og arbejder:

på STAY (eksklusive dag-til-dag leje af møbleret lejligheder)
på hotel
AirBnb
i almindelige beboelseslejemål som fx i Sydhavn

Sidder og tænker om alle de piger, som arbejder fx i de nye lejligheder i Sydhavnen og Ørestaden har lejet lejlighederne i eget navn, eller hvordan?

Og må man overhovedet - sådan juridisk set - drive den slags forretning i almindelige beboelseslejligheder?

Skrevet

Fint at være nysgerrig, hvis man har brug for at bruge det til noget, ellers skal man bare lade det fare….

Redigeret af Hans69

Skrevet
  • Author
Hans69 skrev, for 2 minutter siden:

Fint at være nysgerrig hvis man har brug for at bruge det til noget, ellers skal man bare lade det fare….

Svar eller lad vær med skrive noget :-)
Spurgte ikke ind til din mening om mit spørgsmål. 

Redigeret af Namnamtk

Skrevet
Namnamtk skrev, for 20 minutter siden:

De herrer

Jeg er småfascineret af denne branche og særligt, hvad den har at tilbyde mig, hvilket først og fremmest er god sex med smukke og søde kvinder, som man ellers skulle arbejde hårdt for at score i byen, hvis man ellers ville kunne finde dem der. 

Et af mine spørgsmål angår nu mere en essentiel praktisk foranstaltning: boligen, hvor de arbejder og bor. Jeg antager dels ved jeg, at nogle bor og arbejder:

på STAY (eksklusive dag-til-dag leje af møbleret lejligheder)
på hotel
AirBnb
i almindelige beboelseslejemål som fx i Sydhavn

Sidder og tænker om alle de piger, som arbejder fx i de nye lejligheder i Sydhavnen og Ørestaden har lejet lejlighederne i eget navn, eller hvordan?

Og må man overhovedet - sådan juridisk set - drive den slags forretning i almindelige beboelseslejligheder?

ja det er ingen problem... ring til Matilde Kimer

Skrevet
  • Author
mrfisher skrev, Lige nu:

ja det er ingen problem... ring til Matilde Kimer

Hvad skulle jeg ringe til hende for? :huh:

Skrevet
Namnamtk skrev, for 6 minutter siden:

Hvad skulle jeg ringe til hende for? :huh:

så blir du lidt klogere på branchen

Skrevet

Meget subtil måde at spørge til, om der er måder hvorpå man kan finde pigerne privat evt. også deres borgerlige navne. Flot forsøg. Hvad i alverden vil du bruge den info til? Ja så de ejer deres egen lejlighed og boller for at betale afdragene, ligesom lejligheden er godkendt til erhvervsmæssigt formål, og de betaler skat. Nej de lejer den og via AIRBNB hvilket er en sag mellem dem og udlejer. Givetvis ulovligt og i strid med vilkårene, men det kan da aldrig blive dit bord? Nej du er ude på at fiske private oplysninger om piger fra denne branche. Hvis Admin læser med, synes jeg, I skal overveje at slette indlægget. 

Skrevet
jydetampen skrev, for 3 minutter siden:

Meget subtil måde at spørge til, om der er måder hvorpå man kan finde pigerne privat evt. også deres borgerlige navne. Flot forsøg. Hvad i alverden vil du bruge den info til? Ja så de ejer deres egen lejlighed og boller for at betale afdragene, ligesom lejligheden er godkendt til erhvervsmæssigt formål, og de betaler skat. Nej de lejer den og via AIRBNB hvilket er en sag mellem dem og udlejer. Givetvis ulovligt og i strid med vilkårene, men det kan da aldrig blive dit bord? Nej du er ude på at fiske private oplysninger om piger fra denne branche. Hvis Admin læser med, synes jeg, I skal overveje at slette indlægget. 

- -  jeg håber så sandelig  Admin starter med dit indlæg ?!?!?  - for det er da det mest intetsigende vrøvl indtil nu;)

Skrevet
Nye tider skrev, for 5 minutter siden:

- -  jeg håber så sandelig  Admin starter med dit indlæg ?!?!?  - for det er da det mest intetsigende vrøvl indtil nu;)

Jamen bare du ved det :-)

Skrevet

Man må altid drive enkeltmandsvirksomhed fra sin bopæl medmindre der findes særlige regler til indretning af lokaler der ikke kan opfyldes. F.eks fødevareproduktion eller fremstilling af fyrværkeri. 
Det gælder også for lejeboliger hvor man har fast bopæl. Så det er intet problem. 
Det er også givet at man ikke må fra airbnb eller i et lejet sommerhus. Men hvis man ikke er til gene for naboer og rydder pænt op efter sig er det nok heller ikke et problem. Blot må man håbe at der ikke er skjulte overvågningskameraer 
Man må sandsynligvis ikke fra hoteller eller lejlighedshoteller og det skyldes rufferi loven som forbyder andre at tjene penge på glædespigernes arbejde.  Det er altså hotellerne der i princippet bryder loven. Om de så kan blive dømt i retten er en anden sag. Til gengæld må du som hotelgæst gerne tage imod en gp på værelset uden at hotellet derved gør sig skyldig i rufferi. De fleste hoteller har nok en husorden der ikke tillader så de har ryggen fri.

Skrevet
  • Author
jydetampen skrev, for 45 minutter siden:

Forfærdeligt vrøvl. Intet mindre. Føj. Eklatant eksempel på forudindtagethed. Læs mine indlæg og anmeldelser gennem tiden og se efter, om du kan finde støttepunkter for din antagelse af mit behov for at finde ud af, hvem pigerne er privat. 

Straks efter at jeg skrev indlægget kiggede jeg lidt i lejeloven.. Men skal nok bruge en jurist til at fortælle mig, om det en grov misligholdelse af lejemålet, hvis der sælges seksuelle ydelser der. 

Skrevet
BiggusD skrev, for 38 minutter siden:

Blot må man håbe at der ikke er skjulte overvågningskameraer

Det ville være at skyde sig selv i foden for udlejer af det pågældende airbnb.
Hvis jeg lejer et sted for nogle nætter, og senere finder mig selv lagt på nettet, i mere eller mindre påklædt tilstand, så skal vedkommende være glad for, hvis jeg nøjes med at melde det til politiet, og det samme tænker jeg gør sig gældende for evt. sexkunder, der måske bliver hængt ud på fotos eller video.

Redigeret af Landsbytossen

Skrevet
Namnamtk skrev, for 2 timer siden:

Mon ikk det er organiseret af en alfons? Sådanne boliger er uopnålige for mange almindelige mennesker

Skrevet
BiggusD skrev, for 2 timer siden:

Man må altid drive enkeltmandsvirksomhed fra sin bopæl medmindre der findes særlige regler til indretning af lokaler der ikke kan opfyldes. F.eks fødevareproduktion eller fremstilling af fyrværkeri. 

Mon ikke en fisse kan gå under betegnelsen "en fødevare" ?!

:rolleyes: Q.

Skrevet

Når nu du ikke lige orkede at bruge Google, så er jeg mere interesseret i at vide hvorfor det ligger dig på sinde? :-)

Skrevet

En del udenlandske piger lejer " privat diskret " Det er lejligheder som kun bliver lejet ud til glædespiger. I Aalborg er der minimum 5 adresser der i længere tid har fungeret sådan. Disse adresser er ikke særlig hemmelige da har været piger der i flere år.

Der er tit annoncer på annonceligt vedr. udlejning af boliger.

Der er også piger der lejer hus eller lejlighed i længere tid. Det vil sige de bor der i længere tid og driver forretning samme sted.

Det er da ikke den store hemmelighed.

Redigeret af TrollingJennifer

Skrevet
Namnamtk skrev, for 5 timer siden:

Det er smarte bagmænd/kvinder.  Køber eller lejer ny lejlighed. Genudlejer den på dagsbasis og tjener kassen. 

Uden at vide de nøjagtige tal, vil jeg skyde på en lejlighed i København bliver lejet ud til 2.000 / 3.000 pr. dag plus forbrug

Skrevet

Har fået massage af en thaikvinde der boede i klinikken.Med folkeregisteradresse andetsteds.

Skrevet

Så har jeg lige et spørgsmål:

Må en lejer af en almen bolig godt leje sin lejlighed til en gp? Lad os bare sige, at jeg har hørt om en der gør det.

Jeg ved ikke om man skal gøre udlejeren opmærksom på det?

Skrevet
J@n38 skrev, for 2 timer siden:

Må en lejer af en almen bolig godt leje sin lejlighed til en gp? Lad os bare sige, at jeg har hørt om en der gør det.

Udgangspunket er, at en almen bolig skal anvendes til beboelse, medmindre andet fremgår af lejekontrakten. Så hvis der ikke specifikt står i lejekontrakten, at boligen må anvendes i erhvervsøjemed, så vil der være tale om en væsentlig misligholdelse af lejekontrakten, der kan medføre ophævelse.

Skrevet
BiggusD skrev, for 8 timer siden:

Det gælder også for lejeboliger hvor man har fast bopæl. Så det er intet problem. 

Hvis det fremgår af lejekontrakten og boligens/lokalets indretning, at lejeboligen skal anvedes til beboelse, så er det begrænset for, hvad der kan udøves af erhverv fra boligen uden at dette er i strid med lejekontrakten.

Modtage kunder og klienter er derfor ikke tilladt medmindre det specifikt fremgår af lejekontrakten.

Skrevet
Namnamtk skrev, for 11 timer siden:

Er det fordi at du er i gang med at indlede et forhold til en GP, og at du evt har et sted hun kan leje af dig??

Grunden til at jeg spørger er, kva dit indlæg tidligere på ugen, hvor du efterspurgte om erfaringer fra nogen der har/har haft et forhold til en GP 

Skrevet
  • Author
Gløden skrev, for 4 timer siden:

Er det fordi at du er i gang med at indlede et forhold til en GP, og at du evt har et sted hun kan leje af dig??

Grunden til at jeg spørger er, kva dit indlæg tidligere på ugen, hvor du efterspurgte om erfaringer fra nogen der har/har haft et forhold til en GP 

Nej, overhovedet ikke. Er meget påpasselig med at få mine oplysninger blandet sammen med andres i enhver sammenhæng. Har kun lige med nød og næppe fået mit eget sted. 

Som du også vil kunne læse i indlægget, du refererer til, skriver jeg, at noget i retning af, at jeg som sådan ikke vil kunne indlede et forhold, som er "normalt" med en kvinde i denne branche. 

Skrevet

Nu har jeg kigget på min egen lejekontrakt. Og der stod ikke noget om, at den godt må anvendes til erhverv. Så der må jo være tale om mislighehold i det tilfælde jeg nævner? Men man er jo desværre ikke længere anonym hvis man gør en udlejer opmærksom på noget

Skrevet
J@n38 skrev, for 11 timer siden:

Så har jeg lige et spørgsmål:

Jeg ved ikke om man skal gøre udlejeren opmærksom på det?

I de fleste lejekontrakter står det tydeligt at man ikke må fremleje lejligheden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.