Hop til indhold

Så skriv dog prisen ...

Featured Replies

Skrevet
2300Amar skrev, den 13.2.2023 at 08:43:

Jeg undrer mig over hvorfor mange piger ikke skriver hvilke priser de tar for deres ydelser på deres annonce . For mig virker det sådan at jeg springer de annoncer over, selvom billederne tiltaler mig, så en tabt kunde i mig ! 

Jeg vil gerne vide hvad det koster når jeg ser en annonce, ligesom jeg gerne vil se hvad en sofa koster, som jeg har forelsket mig i på nettet og ikke skal ringe til varehuset for at spørge om prisen .

Gad vide om det er et slagstrick at de ikke oplyser prisen med det samme eller hvad er formålet ellers ? 

Kan da ikke være så svært at skrive 1000-1200 kr for 30 min eller 900 for den sags skyld .

Det giver mening:)

Jeg kan lide når folk giver respekt, så det er en eneste og den vigtigste grund jeg har prisen for servicen :)Derudover kan jeg ikke lide når folk spørger om prisen, det er en tænd off dialog fra start…

Men jeg tror eller ved ikke hvorfor andre GP’er ikke oplyser deres priser det kunne der være noget rekreative formål for prisoplysning - og det er særlig grunden til.

Priser oplyst i annoncen har været en betydning for en del af glade kunder, fordi de fleste af kunderne er respektfulde og de ikke har så meget lyst at tale om penge når de møder op hos mig, det er sådan som jeg oplever:)

Det er en af respektfuld kunder jeg kan nævne til @Signor Cuoco - han er en af dem der ikke vil spørge om en pris for to timer når han møder op, han kommer altid med en konvolut og ligger den væk, der er så meget andet at tale om, siger han, hahhaha :D - og altid Big surprise når han er gået. 
Så efter min mening, synes jeg at”prisoplysning” har været en stor del af …….. tænkt på hvis en kunde ikke ved og bliver oplyst om standardpris, hvordan kunne han tænke sig at booke 90min.eller to timer hos en pige:rolleyes:

Men det var også bare min mening. 

• Svar 88
  • Visninger 8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Prøv med "håndværker" metoden. Skriv til pigen og spørg hvad ønsket tidsrum+ekstras koster. Så giver hun et tilbud som du kan sige ja eller nej til. 

• Det er simpelthen en gang vrøvl - jeg har ikke noget problem med priser - meeen jeg gider ikke starte en samtale om prisen på hvad jeg har lyst til - at starte med hvad koster 30 og hvad koster osv…..

• Sig mig engang - har du ikke tilegnet dig diskussions-pli ? Magen til nedladende tilgang til andres meninger/input/kommentarer... ! Du kan simpelthen ikke tillade dig at tage denne tone til nog

Skrevet
Mook skrev, for 15 minutter siden:

Det giver mening:)

Jeg kan lide når folk giver respekt, så det er en eneste og den vigtigste grund jeg har prisen for servicen :)Derudover kan jeg ikke lide når folk spørger om prisen, det er en tænd off dialog fra start…

Men jeg tror eller ved ikke hvorfor andre GP’er ikke oplyser deres priser det kunne der være noget rekreative formål for prisoplysning - og det er særlig grunden til.

Priser oplyst i annoncen har været en betydning for en del af glade kunder, fordi de fleste af kunderne er respektfulde og de ikke har så meget lyst at tale om penge når de møder op hos mig, det er sådan som jeg oplever:)

Der er en af respektfuld kunder jeg kan nævne til @Signor Cuoco - han er en af dem der ikke vil spørge om en pris for to timer når han møder op, han kommer altid med en konvolut og ligger den væk, der er så meget andet at tale om, siger han, hahhaha :D - og altid Big surprise når han er gået. 
Så efter min mening, synes jeg at”prisoplysning” har været en stor del af …….. tænkt på hvis en kunde ikke ved og bliver oplyst om standardpris, hvordan kunne han tænke sig at booke 90min.eller to timer hos en pige:rolleyes:

Men det var også bare min mening. 

Skrevet
Mook skrev, for 28 minutter siden:

han kommer altid med en konvolut og ligger den væk, der er så meget andet at tale om, siger han

Dén med konvolutten bruger jeg også .. hvis muligt.
Jeg bruger helst et foldet postkort med et eller andet interessant motiv - ikke standard kort ... 
Men desværre bliver det sværere og sværere at få fat på de kort ... bliver nok nødt til at købe nogle over nettet ...

Jeg beder dog altid pigen om at åbne kortet og tælle pengene ...
Jeg kom galt af sted en gang, hvor hun kom tilbage med kortet - den stakkels pige så helt betuttet ud ... - jeg var komet til at lægge en 50 kroneseddel i for en 500 kroneseddel - de ligner hinanden lidt, og mit syn er ikke så godt ... 
Jeg havde også 500 kronesedlen i pungen, og den fik hun så ... og så havde vi et pragtfuldt møde ... :wub:
Derfor vil jeg gerne have pengene tjekket før start, så sådan noget ikke sker igen ... 

Skrevet
Mook skrev, for 28 minutter siden:

Der er en af respektfuld kunder jeg kan nævne til @Signor Cuoco -

Haha, ja, det er pudsigt med mig og Signor'en ...
Vi har nogle gange skrevet i de samme tråde, og vores tilgang til piger og besøg minder en del om hinanden ...
Men i stil og kultur er vi i hver vores ende af universet .... :D:D
Det er i hvert fald mit indtryk, jeg har aldrig mødt manden ...

Kunne faktisk godt forestille mig, vi kunne have en ganske interessant battle om hvilket land i verden det er bedst at opholde sig i ... :D:D

Nå, det var 'off topic' ... igen ...

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, for 13 minutter siden:

Jeg beder dog altid pigen om at åbne kortet og tælle pengene ...
Jeg kom galt af sted en gang, hvor hun kom tilbage med kortet - den stakkels pige så helt betuttet ud ... - jeg var komet til at lægge en 50 kroneseddel i for en 500 kroneseddel - de ligner hinanden lidt, og mit syn er ikke så godt ... 

Jeg tjekker næsten aldrig da jeg stoler på mine kunder, og ved som altid at @Signor Cuoco tæller pengene godt og grundig inden han tog af sted, fordi jeg kender ham som er går meget op i penge, hahahha. 
 Det kunne godt være jeg skal tjekke konvolut når du engang booker min tid til fremtiden :D

Skrevet
Mook skrev, for 55 minutter siden:

tæller pengene godt og grundig inden han tog af sted, fordi jeg kender ham som er går meget op i penge, hahahha. 

Hvad siger du @Signor Cuocoer det rigtig du er den stærkeste penge mand på Sjælland 

Skrevet
sneræven skrev, for 3 timer siden:

I almindelighed tænker jeg, de manglende priser giver et ekstra led i kommunikationen ...
Og for de p/d piger, der får rigtig mange henvendelser - hvoraf mange er useriøse - er det da en ulempe. Både for dem selv og gæsten.

Jeg tror faktisk at de der oplyser pris i deres annonce får ligeså mange useriøse henvendelser som dem der ikke gør. Men jeg ved det selvfølgelig ikke. 

Når jeg får en besked som : " har du åben"?

Eller : " hvad koster det?"

Ja så ser jeg det som useriøst og svarer selvfølgelig ikke

Selvom prisen var på annoncen  skulle de useriøse nok finde på noget useriøst at skrive alligevel. For jeg tror det tænder dem at henvende sig til en sexarbejder. De skriver  ikke for at få en aftale, for det tør de ikke når det kommer til stykket. Og de er ligeglade med pris eller ikke pris på annoncen. Det handler for dem bare om at " turde" skrive. 

Ja så får jeg en sådan hjernedød henvendelse så glemmer jeg den lige så hurtigt som jeg har set den og svarer  ikke, for en person der kun evner at skrive 3 ord er ikke seriøs i mine øjne. Så det er ikke noget jeg bruger hverken energi eller tid på. Men jeg er også en sucker for velformulerede mænd der kan henvende sig med pli og intellekt. Ja jeg vil næsten kalde det en ordfetish det jeg har. :ph34r: og jeg spotter lynhurtigt om personen kan opfylde min ordfetish eller ikke. Så kan det godt være det ikke ender ud i et møde, men det skyldes som ofte noget andet som ikke er væsentligt i denne forbindelse. Jeg udveksler ofte flere længere breve førend et møde men det ville selvfølgelig ikke kunne lade sig gøre hvis jeg havde et andet koncept end det jeg har. 

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
2300Amar skrev, den 13.2.2023 at 08:43:

Jeg undrer mig over hvorfor mange piger ikke skriver hvilke priser de tar for deres ydelser på deres annonce . For mig virker det sådan at jeg springer de annoncer over, selvom billederne tiltaler mig, så en tabt kunde i mig ! 

Jeg vil gerne vide hvad det koster når jeg ser en annonce, ligesom jeg gerne vil se hvad en sofa koster, som jeg har forelsket mig i på nettet og ikke skal ringe til varehuset for at spørge om prisen .

Gad vide om det er et slagstrick at de ikke oplyser prisen med det samme eller hvad er formålet ellers ? 

Kan da ikke være så svært at skrive 1000-1200 kr for 30 min eller 900 for den sags skyld .

Fuldstændig enig. Udseende, ydelser og pris er alle faktorer som indgår i om man vil besøge en GP.

Og hvis de informationer ikke er der, så risikerer man at spilde hinandens tid. Personligt tænker jeg også at prisen må ligge lidt højere hvis den ikke står der.

Og det er ikke alle som er gode til at svare hurtigt, hvilket er forståeligt, men irriterende hvis der er afklarende spørgsmål. For folk med kæreste/kone er det vel værre da de ikke har ubegrænset tid at planlægge i.

Så ja, jeg vil foretrække at prisen står der, og GP'erne ved godt, at det forholder sig sådan for mange. Måske der er nogen som kan lave en poll, så fordelingen kan ses?

Men jeg kan finde GP'er jeg vil besøge, og GP'erne har kunder, så det er nok ikke et stort problem. Bare modstridende interesser.

Skrevet

Personligt kigger jeg ikke ret meget efter prisen til at starte med. Udover jeg faktisk har sorteret nogle fra fordi det virkede for billigt. Har desværre også prøvet det modsatte. 

Jeg prøver altid at finde en jeg tror kan og forhåbentlig nyder at yde den service jeg søger ved dette møde mellem 2 måske helt fremmede mennesker. 

Når jeg derfor skriver til en GB eller SB med mine tanker, så får jeg alt for tit bare smækket en prisliste i hovedet. Det dulmer lysten, og for det meste springer jeg videre, selvom det sker jeg falder i. 

For mig er pris en turn off, hvilket nok er grunden til jeg i perioder finder faste løsninger med SB hvor betaling for det meste falder på anden måde eller efter legene. 

Jeg vil langt hellere risikere at betale lidt mere for noget der er godt og som jeg har lyst til, end at glæde mig over en lav pris på noget der ikke var hvad jeg søgte. 

Når jeg f.eks sidder på en restaurant og studere menukortet, så er prisen det sidste jeg kigger på. Det er lysten der skal tilfredsstilles. :wub:

Skrevet
Mook skrev, for 12 timer siden:

Jeg har det på præcis samme måde<3.. Jeg bliver med det samme tør mellem benene lige så snart vi snakker om penge:P.. Det har den samme effekt hvis gæsterne spørger "har det været en travl dag".. Jeg skynder mig altid over de emner fordi netop det at snakke om min pris gør jeg bliver mindet om at jeg er sexsælger og man ikke lige er i gang med en date og det gør det svært for mig at leve mig ind i oplevelsen..

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 10 timer siden:

Jeg tror faktisk at de der oplyser pris i deres annonce får ligeså mange useriøse henvendelser som dem der ikke gør. Men jeg ved det selvfølgelig ikke. 

Når jeg får en besked som : " har du åben"?

Eller : " hvad koster det?"

Ja så ser jeg det som useriøst og svarer selvfølgelig ikke

Selvom prisen var på annoncen  skulle de useriøse nok finde på noget useriøst at skrive alligevel. For jeg tror det tænder dem at henvende sig til en sexarbejder. De skriver  ikke for at få en aftale, for det tør de ikke når det kommer til stykket. Og de er ligeglade med pris eller ikke pris på annoncen. Det handler for dem bare om at " turde" skrive. 

Ja så får jeg en sådan hjernedød henvendelse så glemmer jeg den lige så hurtigt som jeg har set den og svarer  ikke, for en person der kun evner at skrive 3 ord er ikke seriøs i mine øjne. Så det er ikke noget jeg bruger hverken energi eller tid på. Men jeg er også en sucker for velformulerede mænd der kan henvende sig med pli og intellekt. Ja jeg vil næsten kalde det en ordfetish det jeg har. :ph34r: og jeg spotter lynhurtigt om personen kan opfylde min ordfetish eller ikke. Så kan det godt være det ikke ender ud i et møde, men det skyldes som ofte noget andet som ikke er væsentligt i denne forbindelse. Jeg udveksler ofte flere længere breve førend et møde men det ville selvfølgelig ikke kunne lade sig gøre hvis jeg havde et andet koncept end det jeg har. 

Jeg kan fortælle dig det føles såååååå meget bedre, for mig i hvertfald, bare at kunne skrive "tjek annoncen" eller "min pris er opgjort på annoncen".. Min tid jeg skal bruge på at oplyse osv er også over halveret.. Jeg har virkelig et problem med at skulle skrive frem og tilbage i evigheder før der faktisk sker noget fordi jeg TIT har spildt min tid..

Men ja der er vi jo så forskellige hvilket gør hverken dig eller jeg forkert<3..

Mange af de kortfattede første beskeder jeg modtager drejer sig faktisk om at mænderne ikke vil spilde vores tid med længere sms samtaler så at du tænker de er tidsspilde er laaaaangt fra sandt.. "Tit" er det fordi de er nogle rigtig søde gentleman der har forståelse for vores tid og respekterer den.. 

Skrevet
Mortenkok skrev, for 12 timer siden:

Hvad siger du @Signor Cuocoer det rigtig du er den stærkeste penge mand på Sjælland 

Desværre ikke den stærkeste pengemand, men tæller dem grundigt op, sedlerne, inden mødet, præcis som Mook så vittigt beskriver det. Jeg holder af orden og ordentlighed. Der skal ikke mangle nogle sedler i konvolutten. Derfor ligger de i god orden dernede sorteret efter størrelse, sådan at pigen hurtigt kan se, at beløbet er rigtigt. 

Mook har helt ret i, at jeg vil have det med pengene ud af verden hurtigst muligt, uden at vi skal stå der og tælle sedler sammen. Det er totalt turn off for os begge. 

Drikkepenge? Ja, altid. Ikke store beløb, men et kærligt signal til pigen om min respekt.

Skrevet

Hvis jeg støder på en annonce helt uden prisoplysninger, så springer jeg over.

Jeg behøver ikke at se de faktiske priser på diverse tillæg, men jeg vil have en idé om det generelle prisniveau: Koster ½ time 700, 900, 1200 eller 2000? Og så en oplysning om hvad der er med i den pakke. Det er selvføligelig i orden at visse ting koster ekstra, men hvis der er en lang liste som f.eks. "Kys 200, superfransk 300, berøring af venstre bryst 200, berøring af højre bryst 150 (tilbud), græsk uden gummi med udløsning i røven og jeg spiser det bagefter 1500", så springer jeg over. Det bliver simpelthen for besværligt at forhandle undervejs.

Det kan også være en generel sætning som f.eks. "Pris: Dyr" eller "Byens billigste knald". Så ved jeg nogenlunde hvad jeg går ind til.

Jeg har egentlig råd til at betale, men jeg gider ikke være være til grin for mine egne penge, og jeg gider heller skulle ringe og høre om prisen. Jeg vil hellere ringe og høre hendes stemme og blive opstemt inden jeg tager afsted til hende.

Skrevet
Mortenkok skrev, for 22 timer siden:

Der var en gang een der spurgte mig her på EG om jeg var Johnny fra Kandis ... 
Da måbede jeg g-o-d-t nok lidt ... 
Jeg spurgte den pågældende hvor pokker dén kom fra, men jeg fik aldrig noget svar ... :D:D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.