stener 534 Skrevet 4. December, 2013 Har lige besøgt sweet Julia, annoncen passer 100 procent. Blev modtaget af Julia i døren, hvor hun stod let påklædt med et kæmpe smil, havde på forhånd aftalt 60 min, med gfe og jeg fik i rigelige mængder hvad jeg kom efter, kys,kram, super fransk vådt og dybt, dansk i flere stillinger efter agten lå vi arm i arm og snakkede om hverdagen og ingenting, indtil jeg blev nød til at gå Hun er her til på mandag, jeg kan kun anbefale et besøg inden hun tager afsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas999 31 Skrevet 4. December, 2013 Hej, lyder som en jeg har lyst til at besøge hvor er hun at træffe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 4. December, 2013 Hun er på Amager, på en sidevej til Holmbladsgade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
unip 466 Skrevet 4. December, 2013 Julia har været i DK i et par omgange. Jeg besøgte hende i en lejlighed ved Fields. Hun er en sød pige, og billederne er ægte. Der er også andre tråde om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 212 Skrevet 6. December, 2013 Har hun et kønt ansigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25030 Skrevet 6. December, 2013 Har hun et kønt ansigt? Bortset fra, at det er et lidt håbløst spørgsmål at besvare, fordi det jo er en subjektiv bedømmelse, kan man på billederne faktisk godt ane så meget af ansigtet, at man kan vurdere, om det falder i éns smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 6. December, 2013 Det er i hvert fald sødt og smillende:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jesper 1968 Skrevet 6. December, 2013 Hun er sød, smilende, en rigtig GFE. Er her med hendes veninde Chloe, som vist nok også er på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg