Dirtyshaggy 2 Skrevet 12. Februar, 2023 Hej, jeg synes, denne tråd burde være i kategorien "ANMELDELSER", hvad synes du? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mgcharlie 59 Skrevet 12. Februar, 2023 Dirtyshaggy skrev, 1 time siden: Hej, jeg synes, denne tråd burde være i kategorien "ANMELDELSER", hvad synes du? Uden på nogen måde at " forkleine " dit forslag, så overlever jeg uden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 12. Februar, 2023 (edited) Hvor mange har behov for en sådan tråd? Personligt har jeg ikke, men fred med at nogen har og der kommer en tråd, vil ejer have det og er der mods resoursser til det? Redigeret 12. Februar, 2023 af Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 12. Februar, 2023 Man kunne jo foreslå at underforumet [ Anmeldelser af ladyboys og shemales ] blev omdøbt til noget der inkluderede mænd, så vi kan få indhentet det her med ikke at køns diskriminere. Der er faktisk en del mænd (i bredest mulige definition) der er sexarbejdere efterhånden. Der er også ret mange af Eroguides brugere der er biseksuelle. Jeg synes det er relevant også selvom antallet af indlæg måske vil være marginalt i forhold til samlet antal anmeldelser. Kærligst, Eva 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2300Amar Skrevet 12. Februar, 2023 syntes det er et relevant og godt foreslag . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 12. Februar, 2023 Dirtyshaggy skrev, for 4 timer siden: Hej, jeg synes, denne tråd burde være i kategorien "ANMELDELSER", hvad synes du? Uden at have en mening om emnet (da det ikke interessere mig) så undre det mig du skriver Sjælland/ København hvilket jeg ikke lige forstår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2300Amar Skrevet 12. Februar, 2023 Mortenkok skrev, 1 time siden: Uden at have en mening om emnet (da det ikke interessere mig) så undre det mig du skriver Sjælland/ København hvilket jeg ikke lige forstår Kan jo være at han ikke er så erfaren som dig på Eroguide . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2814 Skrevet 12. Februar, 2023 Anmeldelser/efterlysninger af mænd, bør være i samme forum som ladyboys og shemales. Så kunne det hedde - mænd- ladyboys og shemales. Et forum kun for mænd, ville give ca 10 tråde årligt så det er der ikke behov for. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 12. Februar, 2023 (edited) Mortenkok skrev, for 4 timer siden: Uden at have en mening om emnet (da det ikke interessere mig) så undre det mig du skriver Sjælland/ København hvilket jeg ikke lige forstår Jeg gætter på at trådstarter ønsker et sted hvor en eventuel fremtidig anmeldelse af ham selv og hans kolleger (fra hans/deres betalende elskere/elskerinder?) kan placeres, og som faktisk ikke rigtigt har en plads herinde som strukturen er nu. Derfor er han lidt "hjemløs" som sexarbejder på Eroguide kunne man sige. Når nu han bor i København mangler der for ham og andre som ham, et forum der hedder som overskriften. Men det er selvfølgelig gætværk Det vil være rigeligt at det er samlet for hele landet, vil jeg dog også mene. At der ikke er egns-opdeling på Ladyboys/Shemales er nok fordi der ikke er såååå mange anmeldelser og efterlysninger i det forum - endnu. Men mænd med bryster og kvinder med pikke og alle mulige variationer i bredest mulige forstand er vist efterhånden "Det Nye Sort" Redigeret 12. Februar, 2023 af Eva Nadine 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg