Hop til indhold
Dirtyshaggy

Anmeldelser af mænd på Sjælland og København

Recommended Posts

Dirtyshaggy skrev, 1 time siden:

Hej, jeg synes, denne tråd burde være i kategorien "ANMELDELSER", hvad synes du?

Uden på nogen måde at " forkleine " dit forslag, så overlever jeg uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor  mange har behov for en sådan tråd? Personligt har jeg ikke, men fred med at nogen har og der kommer en tråd, vil ejer have det og er der mods resoursser til det?

 

Redigeret af Bødlen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne jo foreslå at underforumet [ Anmeldelser af ladyboys og shemales ] blev omdøbt til noget der inkluderede mænd, så vi kan få indhentet det her med ikke at køns diskriminere. 
Der er faktisk en del mænd (i bredest mulige definition) der er sexarbejdere efterhånden. Der er også ret mange af Eroguides brugere der er biseksuelle. 

Jeg synes det er relevant også selvom antallet af indlæg måske vil være marginalt i forhold til samlet antal anmeldelser. 

Kærligst, Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Dirtyshaggy skrev, for 4 timer siden:

Hej, jeg synes, denne tråd burde være i kategorien "ANMELDELSER", hvad synes du?

Uden at have en mening om emnet (da det ikke interessere mig) så undre det mig du skriver Sjælland/ København hvilket jeg ikke lige forstår 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2300Amar
Mortenkok skrev, 1 time siden:

Uden at have en mening om emnet (da det ikke interessere mig) så undre det mig du skriver Sjælland/ København hvilket jeg ikke lige forstår 

Kan jo være at han ikke er så erfaren som dig på Eroguide .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anmeldelser/efterlysninger  af mænd, bør være i samme forum som ladyboys og shemales.

Så kunne det hedde - mænd- ladyboys og shemales. Et forum kun for mænd, ville give ca 10 tråde årligt så det er der ikke behov for.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 4 timer siden:

Uden at have en mening om emnet (da det ikke interessere mig) så undre det mig du skriver Sjælland/ København hvilket jeg ikke lige forstår 

Jeg gætter på at trådstarter ønsker et sted hvor en eventuel fremtidig anmeldelse af ham selv og hans kolleger (fra hans/deres betalende elskere/elskerinder?) kan placeres, og som faktisk ikke rigtigt har en plads herinde som strukturen er nu. Derfor er han lidt "hjemløs" som sexarbejder på Eroguide kunne man sige. Når nu han bor i København mangler der for ham og andre som ham, et forum der hedder som overskriften. 
Men det er selvfølgelig gætværk :) 

Det vil være rigeligt at det er samlet for hele landet, vil jeg dog også mene. At der ikke er egns-opdeling på Ladyboys/Shemales er nok fordi der ikke er såååå mange anmeldelser og efterlysninger i det forum - endnu. 
Men mænd med bryster og kvinder med pikke og alle mulige variationer i bredest mulige forstand er vist efterhånden "Det Nye Sort" :P

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...