Hop til indhold

Recommended Posts

Nogle år tilbage var jeg i hamburg st pauli, jeg fandt noget der hed Gies klub er der nogen som ved hvor det er? Det har jeg selv glemt nu.

Jeg skal der ned igen,  kan i anbefale nogle hoteller og steder i område. Jeg har ingen bil med, så det skal være nogle af de steder man kan gå til.

Hvis jeg vælger et hotel ved "reeperbahn" er det centrum, altså der hvor der sker noget :D

Mange tak på forhånd.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du går ind og søger på Gies som du skriver, kommer der denne frem dog med Geiz stavning, så måske det er den du tænker på :) 

https://geiz-club.de/

Søg på GeizClub Sxx-Drinks-Party-Nightclub-Hamburg “cheap as fxck“, så kommer den frem, og ligger i St. Pauli, midt på Reeperbahn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
David06 skrev, for 2 timer siden:

Hvis jeg vælger et hotel ved "reeperbahn" er det centrum, altså der hvor der sker noge

Jeg plejer at bo på AO-Reeperbahn
https://www.aohostels.com/de/hamburg/hamburg-reeperbahn/

Ligger lige im Kiez (Reeperbahn, Friedrichstrasse, Herbertstrasse, div. Laufhäusern) af og til kan du købe rabatbilletter til stedet og få 3 dage til 2 dages pris (søg på div. discountsider, ab in den Urlaub, https://watado.de/ u.ä) eller du kan få 10% rabat ved forudbetaling, parkering koster ekstra og det kan være lidt besværligt at finde stedet og komme til parkeringspladsen - så kom ikke i en stor bil. Du kan tilkøbe morgenmad, men jeg synes ikke den er så interessant og går istedetfor ud til walk-in bageren lige udenfor og køber noget kaffe og brød til det halve - så kan man også bedre sidde og studere folkelivet på Reeperbahn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke så lang tid siden at jeg var på geiz-club. Ankom lige da de åbnede, så udvalget var ikke stort (3 piger). De to af dem var meget gennemsnitlige i udseende så valget faldt på en halvt tysker/halvt asiat. 

Hun var i godt humør og virkede ligefrem begejstret for at hun skulle have stor pik fra dagens første kunde (sjældent at man oplever det).

Jeg fik lov til at kneppe igennem og hun kunne li’ at man tog godt fat i hendes flotte bryster. Fik ikke fat i hendes kunsternavn men vil skyde hendes alder til midt i tyverne…

Værelset var rent og pænt…så alt i alt en rigtig god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Jeg plejer at bo på AO-Reeperbahn
https://www.aohostels.com/de/hamburg/hamburg-reeperbahn/

Ligger lige im Kiez (Reeperbahn, Friedrichstrasse, Herbertstrasse, div. Laufhäusern) af og til kan du købe rabatbilletter til stedet og få 3 dage til 2 dages pris (søg på div. discountsider, ab in den Urlaub, https://watado.de/ u.ä) eller du kan få 10% rabat ved forudbetaling, parkering koster ekstra og det kan være lidt besværligt at finde stedet og komme til parkeringspladsen - så kom ikke i en stor bil. Du kan tilkøbe morgenmad, men jeg synes ikke den er så interessant og går istedetfor ud til walk-in bageren lige udenfor og køber noget kaffe og brød til det halve - så kan man også bedre sidde og studere folkelivet på Reeperbahn.

35 eur for en overnatning er billigt :-) Er der eget bad? Det ser sådan ud på billederne, men synes ikke de skriver noget om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 22 timer siden:

35 eur for en overnatning er billigt :-) Er der eget bad? Det ser sådan ud på billederne, men synes ikke de skriver noget om det.

Du skal starte med at vælge datoer - så kan du se værelsesudvalget og foretage til og fravalg - bemærk at enkelte værelser kan være med bad og eller wc på gangen - og pas på at du ikke kommer til at vælge en flersengsstue. Frühstück koster € 9,- ekstra, men det er altså mere fornuftigt at gå til den lokale bager - eller køre i Bauhaus, hvor de har en virkelig god og preisgünstig bager - og har man et ærinde der i forvejen er det dobbelt op. Parkering er € 15,- - og det finder du næppe billigere i nærheden - og man må som regel virkelig gå langt for ellers at finde en gratis P-plads eller en til ca. samme pris - og andre hoteller med gratis parkering ligger laaaaangt uden for centrum. Men parkering ved AO er lidt kompliceret, da du først skal ind og checke ind og have et kort til bommen - og imens holder man så midt i det hele og spærrer trafikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bor som regel i St. Georg, hvor jeg oplever at hotellerne ofte koster omkring det halve, eller 2/3 dele af prisen i St. Pauli.
Jeg plejer at vælge et hotel omkring banegårdspladsen - enten Adenauer allé, Steindamm, Bremer reihe eller Steintor platz.
Der er jeg indenfor få minutters gang til Hovedbanegården.

Bilen parkerer jeg i Parkhaus am Bahnhof (25 euro i døgnet) og så er den overvåget.

Så køber jeg et "Hamburg card" til ubegrænset antal rejser i et givent tidsrum (koster fra 11 euro), og det er meget let at benytte offentlig transport.
Kortet kan købes on-line, og på de fleste hoteller.

Med "Hamburg card" har jeg så også en del rabatter på restauranter og seværdigheder.
Det skal lige siges at jeg ikke besøger Hamburg for at besøge prostituerede, selvom jeg da - af og til - lader mig friste til en god massage i en stille sidegade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaaldolmer skrev, den 13.2.2023 at 06:42:

St. Georg

Jeg har kige fået booket en lejlighed i den bydel tæt på banegården, de skriver selv at der er mange gadeprostiterede ved banegården.

Er det korrekt? Her tænker jeg både på om muligheder for en god oplevelse, men også om der er mange så man hele tiden bliver antastet når man skal bruge banegården?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...