T.Hansen47 931 Skrevet 9. December, 2013 Det kan da godt være jeg generaliserer lidt, hvem gør ikke det i denne tråd. men jeg har dog aldrig set en europæisk ikke - muslimsk pige takke nej til superfransk med den begrundelse......det har jeg altså kun mødt ved muslimske..... Og piger der siger nej til alle mænd der ikke er skandinaviske generaliserer jo også helt vildt. ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. December, 2013 Under et besøg hos en thaipige i det nordlige Århus, (for godt et år siden) nævnte hun at hun ikke ville have besøg af arabiske/muslimske mænd. Hun havde flere gange været udsat for at de købte flere ydelser, og når der så efterfølgende skulle betales, så gik de uden at betale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. December, 2013 Det kan da godt være jeg generaliserer lidt, hvem gør ikke det i denne tråd. men jeg har dog aldrig set en europæisk ikke - muslimsk pige takke nej til superfransk med den begrundelse......det har jeg altså kun mødt ved muslimske..... Og piger der siger nej til alle mænd der ikke er skandinaviske generaliserer jo også helt vildt. ikke? Jo, men det er desværre det der sker når en gruppe, som kun er en lille del af en befolkningsgruppe, fylder meget i billedet. Vi ser desværre samme tendens på diskoteker o.l. Det er vel den der "Better safe than sorry" Jeg bliver selv meget forsigtig når der står en stor fyr i læderjakke, ved en Harley Parkinson. I 90% af tilfældene er han jo ikke rocker, men bare for en sikkerheds skyld - ikk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 10. December, 2013 Jeg bliver selv meget forsigtig når der står en stor fyr i læderjakke, ved en Harley Parkinson... Hvad i alverden er en "Harley Parkinson"? Er det en Harley Davidson med rystesyge...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. December, 2013 Ja TH. Har de ikke alle det? Det ser og lyder sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 10. December, 2013 De piger jeg har talt med i Tyskland bryder sig ikke om muhamedanere på grund af deres kvindesyn og opførsel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. December, 2013 Jeg vil gå så langt at sige, at ad hensyn til pigernes sikkerhed giver det fin mening at fravælge med hård hånd, uagtet at man altid kan argumentere for, at man ikke kan skære en hel gruppe over en kam. Man kan så synes, at det er uretfærdigt. På den anden side er man også nødt til at acceptere, at pigerne helt suverænt bestemmer hvem de vil invitere til intime lege - En potentiel kunde har således ikke krav på, at kunne købe en oplevelse. Det vigtigste set med pigernes øjne må jo være, at deres fravælgelseskriterier virker, således at antallet af uheldige oplevelser holdes på et minimum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg